Како да направите високо квалитетне производе ФАСТ!

Дуги низ година, 4 минута миље се сматра не само физички немогуће, али према лекарима времена - заправо опасна по здравље било кога ко га покушаја.

Али онда 6. маја, 1954 25-годишњи студент медицине по имену Роџер Баннистер - разбио кроз 4 минута баријере у шта магазин Форбес назива "Највећи атлетски успех у последњих 150 година".

Када одражава на догађају много година касније, Баннистер рекао да је у време:

"Било је мистичност, веровање да она не може да се уради"

Али, чим је показао шта је могуће, други тркачи почели да ломе баријеру као добро. До 1957, 16 тркача су покренути под 4 минута колима!

4 минуте Милета интернет маркетинга ...

Сада можете да се питате шта четири минута миље има везе са интернет маркетинга.

Па ... за мене, гледање следећи видео био је много као што је гледање Роџер Банистер разбио кроз 4 минута миљу.

Видиш ја користио да верујем да је било немогуће да се брзо и лако креирате високо квалитетне производе.

АЛИ - онда сам видела овај видео, и схватио сам да је моја уверења нису само погрешно - али они би ме држи леђа за много година.

Дакле, данас сам одушевљена да би могли да делите овај видео са вама, јер знам да ће се променити ваш поглед на оно што је могуће у ваше онлине пословање ЗАУВЕК.

У данашњем видеу Пит Вилијамс открива оно што ја верујем да је један од његових најмоћнијих "пословних хакере", и показује вам како да направите високо квалитетне производе за неколико минута уместо дана или недеља или чак месеци!

Ово је највише ослобађајуће и оснаживање видео сам икада видео, тако да ако се боре да створе производе за ваше онлине пословање - будите сигурни да гледају све до краја.

Ваш посао никада неће бити исти ...

Ако сте уживали у овај видео, а ви желите да гледате Пит користе своје "пословне" хаковање да се током недељу дана рада обавља за само 4 сата - Уверите се да се региструју за његову предстојећу БЕСПЛАТНО Уживо са богатом Сцхефрен

Топли поздрав,
Јуџин Варе
Директор Племенити самурај

Јуџин је написао 17 пост (с) за Нобле Самураи

107 Одговор за "Како да креирате висококвалитетне производе брзо!"

  1. 1
    На 8. новембра, 2012 ат 3:28 пм
    Павле Манлеи рекао:

    Шта тужна ствар. Ја не могу да правилно чује ово као звук је пригушен и још горе, ја не могу да разумем његову екстремну акценат. Можемо некако се ово преведе. Шта грозан акценат и шта исти као садржај је несумњиво веома добро.

    .... Тужно

    Павле


    Раши одговорио:

    Здраво Павле,

    Нисам нашао никакав проблем са овог типа акцента. Свако није Енглески матерњи језик. То не значи да треба да се жале само свом акценту. Обратите пажњу на оно што он каже и покушати да сустигну ствари брате. Квалитет питањима садржаја. Молим вас да разумете да је енглески страни језик за њега и молим те, престани малтретирају људе.

    Велики посао Јуџин. Браво.

    Хвала


    Рицхард Х одговорио:

    Здраво Раши и Павле

    Мислим Питање језика је занимљива, стил звучници тешко је слушати и језик је такође тешко разумети,

    моји предлози на Павла, добити добар пар главе телефона то олакшава да схвате тешки акценти и слушају садржај два или три пута веће разумевање како ће бити искусни.

    моји предлози за Раши, покушајте и схватити да само зато што је неко жали вашем акцентом не значи да су те малтретирање, то се зове жртва менталитет, неће вам добро послужити.

    Енглески долази у многим дијалектима / акцентима и ОК је за неко да каже "ја не могу да разумем твој енглески, поновите себе"

    велики садржај и велики веб сајт Ноблесамураи.цом


    Алиса је одговорио:

    звучи као савршено нормалан акцентом на мене, само је питање шта један се користи за. ништа Хоррид о томе.


    АтхлетицФИТ Велика Британија је одговорио:

    Па је рекао Алиса! Ако се ради о аудио, онда је то довољно поштено. Ништа грозан о акцентом на све. Мислио сам да је то садржај који битно не оно што звучи слично. Ми никада не можемо сви звуче исто. Како би то било досадно!


    Џош је одговорио:

    Видео звучи сјајно за мене, акценат је исто добро. Врло јасно и добро говори. Мислим да у морати да изађе више Павла, види свет.


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Павле (и сви они који су имали проблема са звуком). Стварно ми је жао за оне који су имали проблема са звуком.

    Покушао сам да га очисти колико сам могао. Ја појацан аудио запремине од око 2 или 3 пута. Он игра веома гласно и јасно кроз мој рачунар, а ми смо слушали њега на неколико рачунара у канцеларији и то звучи ОК. Рачунар Свачији је другачија, наравно.

    Бити аустралијски ја нисам знао акценат ће бити такав проблем. У невољи он има посебно "јак" Ауссие акценат, а он говори прилично брзо у овом видеу.

    Ово је трећи видео смо постед би Пете и није било никаквих коментара о томе у тим коментарима ... али ја се извињавам ако су имали било какве проблеме :-(

    Имао сам пријатеља који је био телевизијски продуцент који је разговарао са америчком кабловском компанијом о синдицатинг своју ТВ емисију. Он је прокоментарисао да ми да они не би прихватили садржај без превода ... Не знам зашто!

    Ми ћемо настојати да обезбеди транскрипте за тешке Ауссие акцентима у будућности.

    Хвала свима на искрености. Ми би бити потпуно незнању чињенице другачије.

    Надам се да није превише меша у Такеаваис из садржаја.

    Хвала још једном за свачије коментаре!

    Топли поздрав,

    Јуџин


    Ричард је одговорио:

    Јуџин,

    Ја сам Пом и ја сам делимично глув. Сматрам Пете акценат изузетно лако да чују и сигурно не грозан.

    Лично мислим да је Павле то је тужно, називајући нецији акценат ужасно је тешко светао ствар коју треба урадити када власници овог сајта су Аустралијанци превише.

  2. његов нема акценат, његова -
    Брзина којом он говори, плус резолуција ниског квалитета видео (зашто искусни људи раде ово?!)

    тоталитет чини видео - НЕУПОТРЕБЉИВИ

    Штета ...


    магетицсоундс одговорио:

    је аустралијски акценат.


    Риан је одговорио:

    договорено!


    винз одговорио:

    Слажем се са кен (резолуција ниског квалитета)


    Сутејо Тан одговорио:

    Енглески није мој 1ст језик ...

    Немам проблема са акцентима и аудио

    то је гласно и јасно ми је ...


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Кен, и свима који су коментарисали величине видеа. Видео је заправо на Иоутубе, а постављена је као Хигх Дефинитион 720п видео ... тако да само треба да буде у стању да максимално видео на целом екрану вашег и добијете више од видео.

    Хватање екран је прилично лошег квалитета. Али надамо се и даље могао да види шта се дешава. Стварни садржај није била тако важна као процес. Дакле, надам се да и даље одлично прошао.

    То је "Видите", видео у Иоутубе (као што је Петар је интелектуална својина) - али можете да приступите видео у Иоутубе овде:

    хттп://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=Ј5кЗ2аб8ЕБУ

    Надам се да помаже. И жао због мале величине. То није направио ништа боље од нашег уског распореда блог било.

    Извините због непријатности ... ја знам како фрустрирајуће то мора бити. Ће се потрудити да то јасније у будућности.

    Хвала што сте ми дозволили да знам.

    Топли поздрав

    Јуџин

  3. 3
    На 8. новембра, 2012 у 4:08 ам
    Рицардо је рекао:

    Ја не верујем у чаробну пилулу, то је боље да раде у нашим производима и то је све. Не постоји чаробна формула или тако нешто.


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Рикардо,

    Слажем се. Магија "тајна" је четири слова назива ... Ш ... О ... А ... К ....

    Међутим, ја верујем да постоји велика разлика између активности додата вредност и не-вредносних активности. Ја сам директор софтверске компаније, а то није тако драгоцено за мене да напишем сваку линију кода у нашим производима. Али ја сам одговоран за исход производа.

    Мало је вредност у брање стоцк пхотограпхи, или производњу уводних слајдова ... рендеровање видео ... уплоад ствари у иоутубе, итд То је све потребно ... али не језгро производа који се створио.

    Снимите свој садржај у најчистијем облику могућег, и успостављање система и процеса да пусти остале да се брине о себи.

    То је разлика између пословних и посао.

    И даље волим да се моје руке "прљаве" повремено превише (ја ставио видео заједно). Али ја такође имам видео момка са пуним радним временом.

    Морате радити на свом производу ... али не нужно у њему.

    Хвала пуно за коментаре мада - Нисам сигуран да ли је поента била довољно јасна у милога видео (или изгубљен у својим дебелим Ауссие акцентом :-)

    Надам се да сте уживали садржај.

    Топли поздрав,

    Јуџин

  4. 4
    На 8. новембра, 2012 у 4:08 ам
    Мики Маус је рекао:

    зашто хипе? Било је 10 секунди од вредности у том видеу, ако то. Све каже између рамминг више хипе у грло попут измета испуњен пумпе на турбо моду је да, треба да снимите видео док гледа у мапе ума, онда га синхронизујете са видео презентације софтвера. Ја не знам ни једног који други начин да то ураде лично.
    Честитамо имате 16 минута од мојих и свако друго је живот


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Мики :-)

    Хвала на коментару.

    Ти си очигледно веома високо-пропусни опсег појединац који би могао брзо схватити импликације на ум-карте + екрана рекордном посла и користи за брзу креирања садржаја.

    Међутим, имамо низ различитих искустава за наше клијенте, а неки не могу бити као брз за пени да одустане.

    Утврдили смо да троше мало времена оснивању контекст пре достављања садржаја може направити много разлика да се побољша разумевање.

    Др Ентони Фернандо, који је докторирао у области образовања стално овнова у главу важност контекста и структуре. Следећи пут ћемо покушати да обезбеди транскрипт па су напредније пословне власници су више у стању да брзо скенира и екстракт садржај који је релевантан за њих међу структури.

    Хвала за ваше коментаре.

    Топли поздрав,

    Јуџин

  5. Ја сам заинтересован за софтвер који користите да креирате миндмапс које користите. Шта други софтвер за креирање садржаја, прављење видеа, и преписивање ПЛР можете препоручити за мене? Покушавам да направим свој е-књиге, сајтови и чланство продају своје производе. Било Оутсоурце путеви ће бити веома цењени као добро. Заправо, свака помоћ је добродошла. Хвала, Гвидо Е Зеццкине, директор - Бизнет2020, Инц / иДигитал хостинг и дизајн


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Гвидо,

    На Мац (што је оно што ја користим), препоручујем МиндНоде Про. На иПхоне / иПад Препоручујем иТхоугхтс ХД, а на рачунару постоји велики комад слободног софтвера зове ФрееМинд.

    Надам се да помаже,

    Јуџин

  6. 6
    На 8. новембра, 2012 у 4:25 ам
    Ендре је рекао:

    Производи су рекламирани у последњих неколико мејлова послатих Нобле Самураи Теам, само не подударају до њиховог доброг угледа, и квалитет својих производа.

    Претходни сам видио нешто попут вируса ум Тхинги видео и пдф, потпуне бс.

    Ја и даље остајем на е-маил листу како сам фан Маркет Самураи и друге ствари су они створили.


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Ендре,

    Хвала за ваше коментаре.

    Веома ми је жао што тако мислите.

    ПДФ извештај Ум вирус је мало разочарање. Сам раније прочитали појединачне извештаје да је то на основу, и то:

    1.. Интернет пословање Манифест ( хттп://ввв.стратегицпрофитс.цом/профитваулт/ТхеМанифесто.пдф )

    2.. Недостаје поглавље
    ( хттп://ввв.стратегицпрофитс.цом/профитваулт/ТхеМиссингЦхаптер.пдф )

    Ово су били одлични, ум-савијање извештаја. То је потпуно променио начин на који сам мислио о пословању.

    Having read the Mind Virus report, the excerpts resonated with me deeply. It was kind of a reminder of all the takeaways I had learned.

    Once again… having a bit of objectivity I read it again.. and realized that with the context of the full reports the mind virus report might not flow very well for people reading it for the first time.

    In this respect it was very disappointing.

    I've relayed your comments as well as my own back to Rich Schefren, and he's apparently working on another revision which should be better.

    My advice, however, don't hold your breath – just read the two reports I've listed above.

    Particularly the first one.. It's MORE true today than when it was written many years ago.

    Thanks for your comments. Keep them coming. In hindsight it wasn't Rich's best work when read by someone who's reading his work for the first time.

    We'll work harder in the future to get your trust back, and take your comments and feedback on board.

    If I could ask – we're trying very hard to deliver information that directly answers the number one issues of our customers through what is a very dark and challenging time in the world and in Internet Marketing.

    How can we help you? What kind of problems are you struggling with.. What tools and information could we deliver that could directly help your business?

    Would love to know your thoughts!

    Топли поздрав,

    Eugene

  7. Ignore the other comments, this video is great.

    The audio was initially low, so just turn it up. His accent isn't distracting either. The only thing that could be improved is the quality of the screen capture video

    On
    Eugene Ware replied:

    Здраво,

    Thanks for your comment.

    The audio was actually bumped up by about 250% in Screenflow… but I think by the time that Youtube touches it – it might get normalized down again… Sigh! That's why I should listen to Pete and let my video guy do this stuff!

    The audio plays really well on my computer and all those we've tested it on in the office. Maybe it's a combination of the strong Aussie accent, and fast-talking Pete… and lower than normal audio volume.

    Will try better next time though!

    Thanks for your support,

    Eugene

  8. Audio is fine…I can hear everything just fine..

    On
    Eugene Ware replied:

    Hooray! :-)

  9. 9
    On November 8th, 2012 at 5:55 am
    James Wakefield said:

    Is this a joke? What has this got to do with creating products? Also it is hardly a mindblowing and groundbreaking strategy. Complete waste of my time.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi James,

    Thanks for your comments.

    This technique is the same business process that Pete (and even we have used) to create information products that are video based.

    The core mind-set shift that maybe didn't come through too well in the video is that a lot of product-creation is a chore.

    Take it from me. One of my earliest products was a 14 DVD and workbook information product called “Digital Video Secrets”. It sold well – but it took me 8 weeks of late nights editing the video and mastering DVDs, etc.

    The mind-set shift was … just capture the “content”… and have a streamlined business process to handle all the other “non-value-adding” activities…

    I would have GLADLY paid a few hundred bucks for those 8 weeks of my life back!

    I was so obsessed with doing it “my way” and doing it right… that I lost sight of the real goal… to get a great product out the door and focus on the most important thing in business.. Marketing!

    Anyway. Thanks for your comments. I hope you got something out of the video. If not, please let me know if there's anyway any future content that we produce can directly help your business during these challenge business conditions.

    Топли поздрав,

    Eugene

  10. Ја не пронађете тај акценат на лоше - ако сте икада били у Аустралији у вашем животу, ви ћете се навићи на то брзо. Договорено иако, он не разговара мало брзо ... ипак, садржај је одличан, хвала за дељење!

    Са друге стране, није то Пит Вилијамс тренутно сарађује са Рицх Сцхефрен за новог курса они продају заједно, "Профит хацкс"? Мислим да је $ 1497 ... треба да буде пуштен у наредних неколико дана колкото знам.

    Ипак, лепо предпродажнаа видео он тамо.


    Ана је одговорила:

    То је тачно, хацкс Добит ће бити пуштен ускоро. Где си нашао ту цену? До сада сам само видела богат је "Пропхит Пропхеци" еБоок (мислим да је то име?) И сада Пете Виллиамс 'видео. Ипак, велики садржај ипак!


    Керик је одговорио:

    Ставили су ово пре неколико месеци за око тог ценом, тако пристојан претпостављам да ће бити отприлике исти тренутно.

    Претпостављам да није продати све то добро, а ова серија има за циљ да уради бољи посао од њега пре продаје овај пут са више филијала и више / боље видео и истиче.

    Донт видети много користи овде, јер је заснована на претпоставци да имате успостављену пословну и бренд, и имате оптерећење брод новца за оутсоурцинг. Ово је тема која је око за дуго времена - полуга и раст путем оутсоурцинга. Управо су то упаковано са неким клизав власничким терминологији (Добит Хацкс) да би се изгледа више револуционарно и ново. Он не користи неке паметне технике и алате, али ако имате добар В.А. је, да би све ове врсте ствари сами природно као да је цела поента да је ВА ....


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Керик,

    Хвала за ваше коментаре.

    Пит & Рицх урадио пробну лансирање раније ове године. Да будем искрен ја мислио њихов маркетинг није било сјајно (немој им рећи да сам рекао!)

    У једном смислу Добит хацкс може се посматрати као још један оутсоурцинг наравно. И у тој димензији се не испоручи. Пит (и његов пословни партнер) управља десетине Оутсоурцерс тако да сам развио неке веома једноставне, а ипак софистициране начине за управљање своје тимове.

    Али мислим да нагласак је другачија. То је више од ума-сет смене.

    Ради се о идентификовању свој исход ... шта треба допринос од вас да буде ... онда системисинг далеко остатак.

    Ја сам конзумира много оутсоурцинг курсева ... а такође су прочитали много књига о менаџменту људских ресурса људи, итд и мислим да је ово помак у фокусу, односно начин на који се испоручује у њиховом случају је јединствена.

    Знам кад сам први пут видио пуну 90 минутну презентацију то стварно урадио неред са мојим мислима ... Имам тим од десетак стално запослених око мене и ја још увек осећао као да је радио тако неефикасно ... и што је још важније неефикасно.

    Применом много принципа из школе Добит Хацкс мисли да сам успела да значајно побољшају своју моћ.

    Толико ... да сам писао овај блог одговор од хотелске собе у Пекингу ... и осећај повезаности и поврх мог посла него што сам икада био, када у канцеларији.

    Много сам изашао из својих идеја. Драго ми је што сам отишао на ВА роуте Керик ...

    Нисам могао да живим без мојих виртуелних или не виртуелних асистената. То је одличан начин да почнете.

    Аутсорсинг не мора да буде скупо. И најважнија ствар коју имамо је наше време. Не могу добити још један тренутак.

    Ево шта ја кажем људима. Пословни захтева новац. Издвојила што више новца као што можете лако месеца. Чак и ако је то само 100 $ месечно или тако ... и да се иде на други банковни рачун, где сте добили то повезано са ВИСА дебитне или тако нешто.

    Сваког месеца ... ментално отпише тај новац. Нестао је. И троше га на ваше пословање. Почевши га то можда тренинг ... даље да би било ван-таскинг да се изгради производ ... на лансирање могло би се рекламирају ... Када сте достигли лимит ... стани за месец и чекати до следећег месеца.

    У неком тренутку ћете почети да зарађујете више новца него што сте доводећи у ... честиткама имате бизнис! Али барем има "Стоп Лосс" за ваше пословање. И даље можете да искористи оутсоурцинг (као и на своје време, наравно), по стопи која је одговарајућа за вас и ваш буџет.

    Имам доста мој посао да започну бизнис ... Не препоручујемо. Пословни потребно је време, новац, напоран рад и здраву дозу лудила :-)

    Хвала за ваше коментаре и ја бих вас позивам да проверите уживо превише ... можда неке трикове које можете да користите са ВА.

    Топли поздрав,

    Јуџин


    Јуџин Варе одговорио:

    Хвала Мате! Мислили смо да је сувише неки садржај Бонза! :-)

    Ако гледати пуну 90 минутну презентацију можете видети зашто у контексту потпуне презентације је добио овације ...

    Знам да вероватно могао да ме овде звиждање са задње собе!

    Да - После много досађује Петар је упакована заједно тона више од ових хакера, као и аутсорсинг курс (који је заиста тешко део свега овог трикова).

    Ми смо пуштен са Пете дозвола 3 видеос сада - можете добити пуну 90 минутну презентацију, као и сутра, ако се унапред рег за Ливестреам. Вреди гледа целу ствар.

    Ми смо имплементиран од много од хакера у тамо ... и чак применити неки од савета из свог оутсоурцинг материјала у управљању наше тим овде. О једина ствар нисам био реализован звук маил ... али то је зато што сам заиста брзо куцате ... па чак и разговарали изгледа споро ми се!

    Чак и ако људи не бирају да инвестирају у свом програму (за људе који још увек немају тимове или процесе око њих мислим да је то велика инвестиција) ... Надам се да ће добити много од садржаја смо пуштен, уживо који се дешава сутра (ђаво је у детаљима), а у живом К & А вебинара трчимо са Питом у уторак. Планирамо да прекомерну испоруку на садржај.

    Драго ми је да сте уживали садржај!

    Живели,

    Јуџин


    Керик је одговорио:

    Хвала на детаљном и промишљен одговор Еугене!

    Можете направити неке врло добре тачке ре: ум-сет и нечији улога у контексту нечије ВА је / спољне ресурсе ... У ствари, богат и Пит би требало да покуша да артикулише улога / сврха / размишљања део овог програма више као имате; Ваш 'верзија' има више смисла и помаже разликовати шта они заправо продаје од онога што изгледа да буде! Барем за мене.

    Ја заправо нисам отишао на ВА пут још као ја не зарађују довољно да оправда цену (али ја немам визију шта да подешавање ће изгледати и како бих га користим). Ја сам истраживао и купио неку Тоолс / обуку око лоцирања оутсоурцинг ресурса (укључујући ВА је) да би започео процес делегирања досадне / заморан и дуготрајан ниске вредности али потребне задатке.

    Из тог разлога ја бих то волео да, током К & А вебинара, можете да добијете Пит да би идентификовали које врсте задатака су сазрели за оутсоурцинг као 'оне-офф "(можда преко Фиввер, или нешто слично) за оне од нас тек почињу доле аутсорсинг пут. односно које врсте ствари које бих препоручио се могло користити Добит хацкс технике на, без наменски ВА и без трошења много новца на -> Па, можда ниским виси воће где добијате највише за свој новац преко оутсоурцинг и Добит хацкс. Мислим да би то било ОГРОМНО помоћ за почетнике и оне који (попут мене) који још увек немају одржив бизнис за финансирање и оправда цену посвећена ВА је. То би било од помоћи у добијању нас тамо!

    Рекли сте у вашем одговору "И даље можете да искористи оутсоурцинг (као и на своје време, наравно), по стопи која је одговарајућа за вас и ваш буџет" .... Као што сам горе рекао, у контексту Профит хацкс, како би један урадите то без наменски ВА и свих пратећих трошкова?

    Хвала пуно унапред! Другарица
    Керик

  11. 11
    На 8. новембра, 2012 у 6:14 ам
    Џон је рекао:

    И цант разумем Аустралијанце, а ја могу да прочитам 10к брже него видео, па зашто не применити свој "4-часовне радне недеље на стероидима" процес (претходни пост) да преписивања своје видео снимке, онда ја могу да скрате своју радну недељу као и


    Ана је одговорила:

    Аустралијски да имају најјаснији акценат у целом свету! Не окрећите нашу рррр је као амерррицанс.

    У сваком случају, мислим да би требало да преиспита садржај Пит пред све нас показује и не пристати на осредњи. Потребно је да одржи своје стандарде

    На пример, зашто ниси исећи техничке ствари када сте исећи остатак?


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Јован,

    Хвала за ваше коментаре.

    Жао ми је што није могао да разуме дебелу Аццент мог пријатеља. Слушајући њега ретроспективно Претпостављам да би могао дати Цроцодиле Дундее се кандидује за свој новац!

    Већина наших других видео снимака које смо урадили су сценарио (нпр. Наш видео тренинг), тако да смо управо објавио транскрипте наше. Ово је један од ретких пута смо урадили и живи снимак тако да се оклизнуо ум. Извини!

    Ми ћемо бити сигурни да ћемо учинити транскрипте за будуће живих снимака где можемо.

    Надам се остатак вашег радне недеље је страшан.

    Топли поздрав,

    Јуџин

  12. 12
    На 8. новембра, 2012 у 6:30 ам
    Кејт је рекао:

    То је можда било добро видео, али стварно? Квалитет је био толико лош да не би могао ни да видим В / моје наочаре за читање на и звук није био сјајан ни. Да ли је овај момак мисли да његов "пролазе кроз" учи? Стварно? Мој предлог је да то уради преко скроз, онда можда то може рачунати као одржив стварање садржаја!


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Кејт,

    Хвала на повратним информацијама.

    Ова "одломак" је преузет из пуне 90 минута семинара. То може изгубити неке од њених утицаја без пуног контекста. Верујте ми, то заиста јесте направити пуно смисла у пуном презентације. Као што је Петар је презентација ја не могу оставити линк ка пуном презентацију овде у коментарима, али ако се пријавите за ливе стреам ћете добити пуну презентацију да гледам који би требало да буде боље, надамо се.

    Извини за забуну. У ретроспективно то изгледа као да прескаче преко концепта мало брзо у изолацији!

    Хвала за ваше коментаре.

    Топли поздрав

    Јуџин

  13. I have no problem with the sound or accent, but what bothers me is that the Market Samurai blog use to be full of useful information. Here lately, it seems to be promoting a lot of other products. That's what is sad to me…

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Jhoecannon,

    Thanks for your comments.

    Given the current financial climate and what's going on with SEO we're seeing a lot of online businesses struggling.

    As a result we've been taking the approach of delivering a lot of great content through webinars and content to address these major issues. The vast majority of what we'll put out will be free, valuable content.

    We don't recommend anything that we don't personally use – we use LL3 with all our staff and in our sister web development business. We use profit hacks every day of the week in our business, and of course we use our own products as well.

    But like all things in life, some of the content and solutions will be commercial in nature (and rightly so).

    We've also use our size as a company to negotiate special prices for our subscribers where we can – and are even negotiating with some very large software vendors out there for 100% free version of their paid offerings for our subscribers!

    All this on top of continuing to update our software products and work on some new exciting marketing software (that I can't talk about here).

    We realize that this might not be of interest to everyone and that if this is the case for you then we won't be offended if you unsubscribe.

    I subscribe to a lot of mailing lists… and when there is more noise to signal I unsubscribe.

    We'll work hard to make sure that all the content, freebies and any promotions and specials that we run for our subscribers will be of the quality that our customers have come to expect. And of course, if we drop the ball on that then I look to people like yourself to let us know.

    Thanks for your feedback.

    Топли поздрав,

    Eugene

    On
    Jhoecannon replied:

    Thanks for the response.

    If Market Samurai actually uses the software and tools that they promote, I can understand them marketing them. But, please, don't give up on the useful info that you have always provided us.

    I've been a subscriber to Market Samurai for years and I won't give up on it now.

    Again, thanks for the feedback!

  14. Can you get this Screenflow software for PC?

    On
    Dale replied:

    One of the PC version of screencast software is called Camtasia.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi magneticsounds,

    Unfortunately Screenflow is only for mac.

    I'm a little biased… but this one single piece of software has been responsible for converting more online marketers to the mac than just about anything…

    But.. the best software on PC for this kind of thing is Camtasia. It's not as quick or as slick as Screenflow, but it will do the job.

    I used it to do 6 weeks of video editing for a course I made years ago and it will do the job. Just make sure you have plenty of RAM, and CPU on your computer. Doing screencast editing takes a lot of resources.

    Hope that helps,

    Eugene

  15. Видео, акценат, аудио и садржај су супер. Нема проблема!


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Марко,

    Фуј! Драго ми је што је неко био у стању да га разуме! :-)

    Драго ми је да сте уживали.

    Живели,

    Јуџин

  16. Заправо, (Кен, Павле) је помало од обоје ...
    То звучи као аустралијски акценат на мене, а можда ћете морати да слушају њега неколико пута ако ухо није добар у брање горе на тешким акцентима. Навикао сам на акцентима, тако да ме не мучи превише ... и то је добро садржај успут :)

    Али се слажем да је низак квалитет, који чини да је тешко разумети, или добити на првој листентинг и то не би требало да буде.

    Фротир

  17. Да, многи ветерани маркетингу проповедају стављање већи значај на квалитет информација преко презентације, али сигурно би било лепо ако су информације лако разумети и апсорбује ...

    Ипак, садржај је био у реду и када се навикнете на акцентом после неколико слуша. :) Можда желиш да почнемо да радимо пре него уживо-стреаминг догађаја милога у четвртак ипак. Живели.

  18. Ја само схватио да морамо да направимо мапу ума и следећи реорд ват говоримо. Ништа више

  19. Човече ... Нисам енглески, а ја потпуно могао да разумем тај видео. Не разумем шта није у реду са његовим акцентом ... Мислим да је прилично разумљиво. И поред тога, квалитет видео је прилично добар.

    Лепо један овде ... То су кул трикова успут.

  20. 20
    На 8. новембра, 2012 у 7:07 ам
    Крис је рекао:

    Слажем се, квалитет је ужасан након интеграције у овај видео. Погледајте овде за много бољи 60 минута верзију овог видео снимка: хттп://ввв.стратегицпрофитс.цом/видео/лессонс-ин-левераге/

  21. У реду, тако да створи структуре и само то! Ако желите да искористи своје напоре, онда нудити неке од задатака ... звучи добро!

  22. Увек волим рад Петеов. Ово је нова, али добро освежење.

  23. 23
    На 8. новембра, 2012 у 7:23 ам
    Робертино је рекао:

    О, не. Ово ће произвести више тзв гуру производа, са 10 Миле Хигх продајним страницама и преко хипед видео / аудио.

    За самураја тима:
    Када сте помогли комплетне почетнике са 30ДЦ цо-оп, ти урадио огроман посао. (Имао сам несугласице онда, јер по мом мишљењу сте били занемарујући остале делове вашег пословања у време, само да би своје учешће у 30ДЦ успех за све.)

    Могао си урадио исто за групу само изнад почетнике, који је усмерен на то.
    Шта говорник каже у 1:40 у видеу, а који је уочљиво формулисана у слајду, тако је глупо:

    "Све што је требало да уради, био је разговор о нечему да сте стручњак за ...".
    "Нешто сте страствени о ..."
    "Нешто ти волиш ..."

    Шта хоћеш, је продати људима нешто они жуди или само тражи. Не ради се о теби, или оно што знаш.

    Зато је почела цела ова ствар Аутсорсинг. Ви не знате Џек о теми, али то је у велике потражње, тако да запосли некога да то уради за вас. Није битно колико сте покривају ово горе (нпр. ће вам уштедети 48 сати дневно, 4-часовне радне седмице, док трошите квалитетно време са својим најближима).

    "Само га снимите са Драгон Натуралли Спеакинг" некако ствари је плута око нету за магарце година.
    Он је пионир црним Хаттерс. Црна Хаттерс су увек у журби да брзо поставили нешто горе, тако да могу да зграби што више новца, пре него мана или петља рупа се заобилази. Већина њих вероватно не могу ни читати или писати. Дакле, ДНС опремљен лепо у своје планове.

    Ја ** ** Не кажем да је звучник продаје нејасан знања, или чак лажи. То је само ништа ново.
    Надајмо се да је ово је упакован (Без игре) у 30ДЦ формату. Тако да људи заправо имају најмање 1 производ да би на тржиште, са којима су пажљиво менторством.

    Формула долази преко као поновно изношење нпр Профит из ПЛР, Џон Тхорнхилл и запалити добит изложена, Џејмс Џонс. Да поменемо само два. Али ова два су већ од 3 - 5 + година, а такође су понављањима од других.

    То можете да урадите боље него ово донети.

  24. Тако су "тајне" до уштеде време изградње ствари су да почну тако што стручњак, и да имају запослене да раде посао?


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Гари,

    Хвала за ваше коментаре.

    Слажем се да је на једном нивоу који је оно што је речено.

    Тајна је да се структурира своје време у вашем послу, тако да радите на "вредност додајући" делова процеса производ / садржај ствара. Има мало вредност у јављаш стоцк фотографија, креирање слајдова, видео снимање, едитовање видеа, рендеровање видео, уплоад видеа, итд ...

    Све се дешава у вредност садржаја "цаптуре" процес. Дакле, ако можете да занатске начин да освоји ово на најефикаснији могући начин - велике ствари се може десити, а ви можете уживати у ваш живот много више ... Ја могу да вам кажем - ја сам изменио доста видео у моје време ... и она не стари стварно, стварно брзо.

    Што се тиче запослених ... боље је да се ван "задатак" пред вашим запошљавају пуних тајмера ... То зависи од фреквенције вашег стварања производа / цонтент ... и можете добити много учинио за не много новца - али трик је у стању да запослити људе добре воље .. ефикасно комуницира са њима ... имају системе одговорности ... и велике обуке.

    I learned a long time ago that just having good people is not enough… you need great processes… a great business model… and a great culture.

    There are very few secrets in life… They all kind of variants of the four letter word : WOR K.

    But better to work SMART… AND work HARD… I don't know anyone successful that hasn't done both.

    Thanks for your comment.

    Топли поздрав,

    Eugene

  25. I'm sure the content would have been great, but like Paul and Ken I could not understand a word and it's not that I am not used to an Australian accent, my wife is from there… :)

    But as been said it was just a plug for something else…

    Oh what a surprise…

    Enjoy the Live Stream everyone… and don't forget to have your credit card ready…

    Cynical …

    I don't think so… :)

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steve,

    Thanks for your comment.

    Sorry that you couldn't follow what was being said. Sometimes I forget that many people can struggle with the Australian accent!

    Given that someone has found a link to the full unedited video I guess it's OK to repost it now:

    http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

    That's the link for the full 90 minute presentation. A presentation that caused an entire room of people to rise to their feet for a standing ovation.

    I'm an old, cynical marketing guy myself too :-) and I can only remember twice in my 15 years of marketing where I've seen that happen.

    Once for Ed Dale at a Frank Kern Mass Control pitch-fest talking about market leadership, and this presentation for Pete. I wouldn't have posted it if I didn't think it was extraordinary value. In hindsight it may lose a bit of the wow factor when removed from the context of the full presentation. So check out the full version at the link above.

    I watched the first live stream and it was pretty great too. Lots of actual nuts and bolts tips from actually doing the work. I expect that there will be an offer at sometime during the live stream – but that won't detract from the learning experience.

    My hope is that regardless of whether people buy or don't buy that they'll walk away from all of our content and webinars and freebies with great actionable content from stuff that's actually proven and that works, rather than a lot of snake oil that exists in this crazy world of Internet Marketing. I buy practically every new course and piece of software out there (just ask my staff), looking for stuff that works.

    The other day I bought a wordpress plugin that recommended keywords for your blog post… I was intrigued about where they get their data and so I pulled apart their source code.

    I found out to my shock and amazement that the plugin was generating RANDOM NUMBERS for Search Volume! I kid you not. I felt like taking a shower after reading that code.

    Leave your credit card at home.. and watch the stream anyway.. Make some notes… apply the content…. make a ton of money… and repeat.

    The biggest secret out there is to apply what you learn. Imperfect execution will beat perfect inaction every day of the week. So execute like crazy!!

    Thanks for your comments. It must be late – I'm getting all long-winded :-)

    Take care,

    Eugene

  26. Ово није то револуционарна. Многи људи су већ раде ову врсту операције. Проблем је у томе што морате да имате готовине ролну да то уради. Морате имати новца да плати некога да уради то. Чак и ако радите са неким на петака, они у основи наплатити $ 5 по минуту видеа. Тхатс $ 300 по сату видео. И то је само за видео. Морате да платите некога за скриптовање и ВоицеОвер. Он каже да је Интернет маркетингу морају да створе много нових садржаја. Другим речима, како статистике показују, блоговање сајт треба да буде стварање 1 до 5 чланака дневно. Чак и ако сте само створити један видео недељу дана, који има 400 $ недељно да плати некога да створи видео? Колико ће то коштати да направите 5 или чак 1 чланке дневно? 500 Реч $ 5 есеј из Фиверр је бескористан. Морате да платите најмање 25 $ на петака за добар чланак, а онда ће бити тешко за вас да пронађете писца на Фиверр који могу креирати садржај који ће привући читаоце истински. Дакле, ви говорите $ 500 недељно, чак и ако сте видео је само 20 или 30 минута. У закључку, шта овај момак говори је корисно само за људе који су већ доводили у хиљаде долара од њиховог сајта на недељном нивоу. Ипак, нема сумње да је представљен као решење за почетника маркетингу. Што се тиче коментара о његов Говор је тешко разумети. То је мало, али он представља општу тачку. Не морате да разумете сваки детаљ. Ако покушате да пратите шта ради корак по корак да нема наде за тебе. Ви само идите на разумем шта говори уопште.


    Јуџин Варе одговорио:

    Здраво Павле,

    Хвала за ваше коментаре.

    Прво, ја не мислим да треба да буде тако скупо. Заправо смо користили исти момак који Пете користи за видео и он је прилично јефтин за добар резултат.

    У првом ливе стреам, он ствара пуну "производ" - додуше нешто што би било вероватно вреди око $ 47 - $ 1997 није производ за укупно $ 139.

    Морао сам да урадим производ ручно сама. 6 недеља само видео едитовање, а да не помињемо све остале ствари морао сам да урадим. Ја вам кажем, ја бих платио $ 2,000 да би неко да уради све то за мене ... да се то време врати ...

    Ја не мислим да је порука коју треба да урадите да било сваке недеље. То је само да је могуће. То доводи у питање наше тренутне нивое перформанси. Знам да је урадио за мене.

    Сада. То што је рекао - Мислим да је важно да и ми разумемо шта су наши циљеви су.

    Ако је да се изгради бизнис, онда мислим да је веома тешко да урадите сами. Бизнис, нарочито у 2012 је тимски спорт. Знам доста онлине маркетинга "краљевских" и такође је много људи који су много успешнији у послу. Сви они имају да заједничко - они имају сјајан тим око себе.

    Ако је ваш циљ је да једноставно побегне редован посао, онда је много лакше. Само осамосталити и постати консултант. То је велики први корак ка добијању већу контролу над својим временом. Почео сам да на тај начин. То је велика одскочна даска за изградњу прави посао. Али ваш приход ће плато у неком тренутку тамо. Али у зависности од ваших финансијских циљева је ово у реду.

    Већи питање верујем није о оутсоурцинг или тима - то је дато у мом уму. Али ради се о пословном моделу.

    Како ћеш платити за своје Оутсоурцерс или чланова особља?

    Ако чекате док сте већ правиш много новца у ваш посао пре него што изнајмљивање своју прву помоц онда мислим да чекате предуго. Биће потребно превише времена да се критички замах у свом послу.

    You need to identify one or two core activities that when repeated will generate income. Then refine that so that they will generate a profit when someone else is doing a lot of the “non-value” activities… Then scale that up.

    While that sounds simple enough. It's not. There are not enough people in the Internet Marketing community who are talking about business models.

    Too many of them are talking about the next new shiny thing.

    We're thinking about doing some training about this (nothing to sell – I promise!) If you're interested let me know. If there's enough interest I'll put the content together.

    Though I suspect that what people NEED to know is also very different from what the WANT to know (the next shiny thing).

    Anyway… hopefully there's something in my rant.. :-)

    Thanks for your considered comment though.

    Топли поздрав,

    Eugene

  27. I was thinking the exact same , I thought it may be me, as I am at the end of a long day…

    To fast, which creates a problem when you may have heard something that sound good. Sound is muffled, and his speech needs some work at a minimal.

    On
    Mike replied:

    When referencing a product, or service it would most likely help to have a written reference, perhaps making it easier to maintain the speed and speech that may be hard to understand at points.

  28. OK. I was able to understand the accent and the quality was good enough that I could get an idea of what was going on.

    If I understood correctly the 'secret' to his quick content creation is outsourcing!? He mindmaps an outline and then sends it out to have it done.

    Not exactly what I call 'content creation'. I didn't realize that paying someone to do my work is called a 'hack'. I must be ahead of my time :)

    cheers,
    м

  29. Lovely video with very mind boggling ideas.

  30. No Eugene,
    I'm sorry to be negative but I find it extremely difficult to follow and interpret this guy's speech because it's too accented and he speaks too quickly: That's the first thing.
    The second thing is that the videos are far too small making it impossible to read ANY of the text or content on his presentation screen.
    This needs to be translated or transformed into a clear and detailed PDF so it's much easier to make any proper sense of it!!!

  31. 31
    On November 8th, 2012 at 8:22 am
    Epineto Logico said:

    This is interesting

  32. Funny that you guys mention the quality of the recording and the guy's accent…

    Not only I have a hearing problem (too much rock n' roll when younger) but my first language is not even English (I'm Mexican) and I understood everything.

    Hint: When you sign up to get the rest of the Rich Schefren videos you'll get access to the original video file which actually runs for a full hour and has better audio, hope that helps! ;-)

    Серхио

  33. Ken and John – simply go to http://www.strategicprofits.com/profithacks/video-2/ and get everything you need. You two need to do less complaining and take more positive action (-;

  34. Am sorry to say I have to agree that the video is poor quality.

    I am English and have never had a problem with Australian accents, but in this case, I can't understand a lot of what is being said.

    The video itself is also difficult to follow.

    However, having said that,my years with Noble Sam tells me that perseverance will enable me to understand the video if I just play it again and again.

    I appreciate the fact the time and trouble has been taken to put up it on the web.

    My thanks.

  35. 35

    To some extent I'd agree with Paul. I have Australian friends it is not to do with that. It's a live conference so it can't be perfect. There we go found the middle ground all!

  36. A final useful video, but he does use a lot of outsourcing, which is great if you can afford to do that. Unfortunately my situation is that currently I still can't afford to outsource !

  37. …so the way to create products fast is get someone else to build them for you.

  38. Come on guys the video is okay quality. For those of you complaining about Aussie accents take a look at the majority of US or English accents us Aussies have to deal with on a daily basis. Perspective isa wonderful thing… You guys needs to get spme. Thanks for this video Eugnene, great job. A bit too long winded at the start though…

  39. Great information on shortcut to creating great products. The recorded sound quality left much to be desired as highlighted by most. I had to watch the video three times in order to digest the entire content. I look forward to the upcoming exclusive limited live video. Hope to get some gold nugget tips from it. Живели!

  40. Have no problem with language etc., but the logical flow and presentation could be improved. Seems to be out of context in that it is part of a larger presentation, I say this because he makes assumptions about the audiences understanding.

    Cheers,

    Mike FD

  41. talks too fast, sorry I wasn't able to understand his terms or what he was explaining.

  42. I've had no problem understanding the Australian accent. Try going to Thailand and understanding THEIR attempt to speak English. Focus on the content and just work with it. The CONTENT is what this is all about after all. I will admit though that he speaks a little to fast and needs to slow down for everyone's benefit.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steven,

    Try going to Beijing (where I'm typing this at the moment). No one understands English (or Australian LOL).

    Try ordering food …. lucky some Restaurants have pictures! :-)

    My Pastor had some good advice that I have heeded in my life… When eating fish… Eat the meat and spit out the bones…

    Imperfect action will beat perfect inaction every day of the week!

    Sorry that the audio was difficult to understand. We'll make sure our future videos are easier to understand or at least provide some transcripts.

    Thanks for your comments! Thailand is one of my favorite travel destinations… Have you tried their noodle soups… to DIE for!

    Топли поздрав,

    Eugene

  43. I thought the presentation was of good quality and the audio was perfect… what the hell are you other guys talking about?

    I'll bet most of the people leaving negative comments have never created an online product in their lives.

    Get a freakin' life folks. At least this guy is taking action and doing something.

    Must be a bunch of dumb-ass Obama voters. LOL!!!

  44. I've heard this before and it is a great idea. When you simplify the message it's basically
    1. you come up with the idea
    2. outsource it to your team
    However, how many people have the money to outsource? And as a business person if you do have the money you have to decide do you spend it buying this product or paying your outsource team?
    If you're a newbie and this is new to you then you need this product.
    For the rest of us, it's really a matter of focusing and using ALL THE PRODUCTS we already own. How many of us have tons of software on your hard drive or cds that you've bought and still haven't used because everytime you turn around there's a NEW GROUNDBREAKING NEVER BEFORE HEARD technique, method (whatever you get the message – it's copywriting at its best.
    Anyway I'm really preaching to myself here. But if this helps someone else then that's great.

    On another topic, I must agree with Endre who said earlier
    “The products have been advertised in the last few emails sent by Noble Samurai Team, are just not match up to their good reputation, and the quality of their products.”

    I'm also still staying on the email list as I'm fan of Market Samurai but I have gotten rid of alot of email subscriptions because I'm tired of constantly being bombarded by emails on the “newest, greatest,etc product ever”

    Eve

  45. Sound and accent are fine. Good video….good quality as usual samurai's

  46. Eugene you must watch this before posting. What kind of impression do you provide by posting such video. Totally useless. Must respect readers time.

  47. Looks like a blast! I'll only be able to attend some of it, but I'm excited to check it out!

  48. I watched video twice, the issue is not the accent, I can understand it very well even English is not my native language. The issue for understanding is: the title of this article says about creation of high quality products but the quality of video embedded into presentation is not so good that I felt unbalanced when I tried to understand what is the key idea? Working 4 hrs a week and make lots of podcasts, videos, slides presentations and articles to blogs from one presentation is a good idea. However, all info should bring value to customers, not just a bunch of usefulness flow

  49. 49

    Rick Schefren? Really. I was part of his 2008-09 coaching. He delegated it all to underlings. Big waste of money. Good salesman, though. Was he into car sales in his prior life, like Mike F and Frank K?

  50. Six minutes in and I bailed. If you can't give me good enough, targeted info in 6 minutes to keep me interested, it is a waste of my time. I also found the quality of the video horrendous: dark, too far away, presenter wasn't prepared. Watch Lynda.com for prepared and professional video tutorials. The title of this post should be, how to create stuff so fast that it has no value. I have been loving Market Samurai even with its glitches in Beta and have lived through them, but this is the second time I have been fooled by an email link into thinking I am getting quality info. Never again.

  51. I guess you made a mistake with this video.
    The presentation part is not about product creation, it is about content creation.
    Perhaps you could fix this as product creation is a subject in which I am very interested in.

  52. 52

    I agree, it's a trash video, which is not usual for this company. I already knew how to use Camtasia, and not everyone has a mac. The guy in the video gave a SEMINAR on how to record his screen ? Did he also explain how to turn on the computer?

  53. 53
    On November 8th, 2012 at 7:05 pm
    Richbilt said:

    Essentially, what he's saying is plan what you're going to say, find all the graphical assets, do the voice recording, brief a video production guy on exactly what you need to create the video. Erm right. Groundbreaking.

    The main point I get from it is – where you've got a problem, create a process that helps you streamline it so it's no longer a problem. Which is OK if you have the £$ to throw at the problem by outsourcing it.

    The other clever bit is having the gall to present it to the world as something new – but I guess that's what a fair bit of what 'online marketing gurus' are about :)

  54. Eugene,

    I was an unconditional and fervent admirer of the whole Market Samurai concept.

    Unfortunately, as of late, it seems to me the Dojo has had to compromise on some of the principles it adhered to.

    The new strategy involving Mr. Scheffren gives the impression MS members and fans are now nothing more than names on a list. And the money is in the list, right?

    That's unadulterated “Rich”, no doubt about it. I will suppose MS is in survival mode, albeit at some cost to it's former pristine credibility, alas.

    Hoping the “bad” times quickly blow over so the “Dojo” return to its former serenity. It's the hype. Lose it, drop it, fast, it is causing damage…

    Where have all the good times gone?

    Theo

  55. I bailed at the point where the flow chart came up and the screen was blinking… lots of blur. Very poor quality of video, so I'm not inclined to watch further to find out what the big secret is. I do know I don't want my videos to have that poor of a quality of sound and image.

  56. A little poor quality of video but the content is much more interesting. Хвала пуно.

  57. 57

    No sound.

  58. 58

    The video was interesting, and useful, however I struggled to catch all the content due to the presenter's heavy Australian accent (and I have lived in Ozzy, have Ozzy niece and nephew etc). The speed at which the information was being presented was also too fast for me. Surely giving some constructive feedback is not a bad thing for a presenter in business? as if a fair percentage of people viewing have similar difficulties, then this could be addressed for future videos – and we would all be happy to recommend!

    I hope these comments are useful for future presentations, which is what they are meant to be and not a criticism to be jumped on by defensive individuals whom only see things from their own point of view.

  59. I'm a Kiwi (New Zealander)and have lived in Australia for 20 odd years and I do have a problem with the sound too. It's not so much his accent but more at the fast speed he talks which is a pitty.

    In regards to his stuff thats he's talking about. All he's doing is out sourcing as much as he can and has the right software programs to help him do so.

    Unfortunatelly some of us don't have the capital to outsource or purchase software programs to make life easier.

    How about asking Pete what people like us should do to make things work.

    I'd be very interested in what he's got to say.

    Thanks for listening

  60. Здраво,
    Why is a person who are trying to sell his knowledege about product, video and audi creation, using such a terrible bad low quality resolution and sound on his own video.
    Maybe the content is goog, but I didn't get anything out of this!!

  61. 61

    Sorry guys, you got this one WRONG!. One of the worst video sessions I have ever experienced. Unlike Nancy before me I actually got to the 10 minute mark, and then lost the plot (and the will to live, I might add) This could be mistaken for desperation guys. One of the current rules of Internet Marketing SHOULD be; keep it simple and make it audible. The fact that I know most of what this guy was droning on about makes it a double whammy. No disrespect, because he obviously knows his stuff, but this just didn't work. :(

  62. Hey Eugene,

    You can cause the video to automatically come up at 720p if you use this clever little hack on the URL:

    vq=hd720

    eg http://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?vq=hd720

    I found this after digging around for a couple of hours. The other older tags (like “hd=1″) are deprecated. The new tag isn't actually in the youtube API, but it works!

    The video looks good in HD!

    Mark

  63. Teaching people how to use video content for a product with such a piece of crap video is pretty ironic. I guess it's just not that easy, if the folks 'teaching' it can't be bothered to do a good job.

    I have no trouble understanding an australian accent, but the quality was awful. Just bumping the volume up isn't adequate. Get a $30 digital recorder and put it in his pocket next time. Then you'll have decent quality and you can just replace the audio track and sync it up.

  64. Sure, not groundbreaking for most of you who were around IM before this was filmed (at least a year ago??).

    Takeaway message, if you pare away the hype (mindmaps/screen capture recording/outsourcing newbie fodder), find ways of creating as much content as possible. Focus on the content and less on the medium the content is presented by.

    At least that's what I got from it.

    This could've been such a shorter video. But I do appreciate it for what it is.

  65. Ok, the situation is simple. Just have a look at http://www.profithacks.org and decide whether you will be selling the Profit Hacks course for 1497$ to others or if you want to buy this course for 1497$.

    Check out what's in it for you:

    * 40% Commission on the $1,497 price
    * Thats $598.80 commission on every sale
    * $200,000 in Affiliate Prizes (whoa)
    * Top 20 affiliates get cash and prizes
    * Top 3 affiliates are personal guests at the
    table for Elton John's closed-door Oscar Party!

  66. Don't know what the fuss was about… No video to watch did not work in any browser… This site seems to be letting people down again and again… Shame won't come back

  67. 67
    On November 9th, 2012 at 4:14 am
    Destry Vargaz said:

    Let me get this straight – his big “secret” for creating top quality videos in an hour is… get his video guy to do all the work??? Gee, thanks. Let someone else do the work for you, why didn't I think of that.

  68. Great advice, I think that´s the missing link, looking forward to register for the free webinar!

  69. 69
    On November 9th, 2012 at 11:07 am
    Robertino said:

    Censorship earned another point yesterday.

  70. Видео је тренутно недоступан ПОГЛЕДАЈТЕ за 24 сата!