Za vsakogar, ki želijo hitreje, lažje višje iskalnik uvrstit - to novo orodje za vas.
Danes smo sprošča nov Samurai orožje za internetno trženje arzenal.
Domain Samurai
To je povsem nov programski paket, ki vam pomaga najti SEO optimizirana domenskih imen, ki so se izkazali za povečavo rezultatov v vašem iskalniku.
In najboljši del je cena ...
Namesto da bi ga začenja za $ 50, $ 100, $ 150 ali celo 200 $ ...
Bomo dali Domain Samurai stran za vas - brezplačno.
Ne "prost poskus" - Domain Samurai je tvoje, brezplačno obdržati.
Spravi svojo kopijo danes na spletni strani:
Kaj so Domene in zakaj so pomembni?
Če ste bili po skupaj na blogu v zadnjem času, boste vedeli veliko o področjih, kako delajo, in (najpomembneje), kako dragoceno domenskih imen se lahko , ko gre za SEO.
Ime domene je malo pred. Com ali. Org ali. Net ali. Co.uk, itd ...
Pobiranje WRONG domeno, je velika napaka, da je veliko ljudi, da ko ste šele začeli spletno stran.
In ko je domena izbrana, in stran začela ...
... Če imate napačen domeno, je lahko praktično nemogoče "popraviti".
Mesta, ki izbrati pravo ime domene lahko doseže hitreje, višje uvrstitve v iskalnikih - z veliko manj povezav kot konkurenti, ki so izbrali slabo optimizirane domen.
Ampak izbrali napačen domeno, in dobili visoke uvrstitve (in prometa!) Lahko postane boj - z več truda, več časa in več povezav, potrebnih, da bi dobili enake rezultate.
Kaj Domain Samurai storiti?
Domain Samurai vam pomaga najti visoko vrednost, visoko optimizd domen na vašem trgu, v nekaj sekundah!

- Hitro odkrili besedah optimirano domene v vašem trgu, ki jih lahko takoj registrirajo; Pošlji rezultate svoje raziskave ključno besedo naravnost v »Domains« modula, in ugotovite, v nekaj sekundah, kar najboljše SEO optimizirana področja so za vašo spletno stran.
- Izberite eno od 19 vrst domen (... Com, org, net, itd), dodati vezaj, predpon in pripon - in odkrivajo skrite dinamita domen;
- Najdi dobičkonosne Aged domen v nekaj sekundah: Connect Domain Samurai z zmogljivim DomainFace baze podatkov za samodejno iskanje 100.000 's prodajo domen in dražbe; Najdi deset ključnih besedah ustreznih področjih, ki so naprodaj s PageRank, domena starosti, povratne pa tudi promet, v nobenem trenutku .
- Oglejte si zaupanja vredne SEO podatke o Aged domen na prvi pogled Razvrsti in filter, ki ga Starost Domain, PageRank, domen gostote ključnih besed, povratne, indeksiranih strani, in še več.;
- In še veliko, veliko več ...
In - tako da vam ni treba ponoviti svoje obstoječe ključne besede, raziskave, Domain Samurai je združljiv z Samurai Market . To pomeni, da lahko odprejo svoje Samurai datotek trg znotraj Domain Samurai, in takoj preveriti domenskih imen v vašem trgu.
Kje dobim Domain Samurai?
Tu lahko dobite svojo kopijo zdaj:
Spet smo se sprošča Domain Samurai brezplačno, kot del naše začetek ...
Ne "prost poskus" - ne "prisilno kontinuiteta, plačati za kaj drugega, da bi dobili to brezplačno" - Domain Samurai je tvoje, brezplačno obdržati.
Vse kar morate storiti je, da se registrirate za svojo kopijo zdaj.
Brent
PS - Vem, da so nekateri ljudje po vsem svetu bodo dobili to sporočilo, 1. aprila - ampak ne, to ni uvodu nekaj "preveč dobro da bi bilo res" potegavščino.
Za zapisnik ... Ja, Domain Samurai dejansko obstaja ... In ... Ja, mi smo dejansko začenja brezplačno za vas danes.

















































Emily je dejal:
Hvala, ker ste nam to ni "april Fool je" šala. Bil sem že čudno.
Moram priznati, da sem še vedno čaka na ulov. To je prelepo, da bi bilo res!
Vidva sta super.
Emily je dejal:
Oh, streljaj! Ugotovila, da je ulov. Ali moramo imeti Domainface za to delo?
Vidim vrednosti jo imajo, druge pa ne. Lahko opišete prednosti, ki imajo Domainface?
In koliko je to? Jaz samo ne želite, da se priloži nekaj, kar ne bodo mogli privoščiti, v tem trenutku. Imam že druge stvari v svoj proračun prav zdaj, in ne more obdržati tako da mu na letenje.
Hvala.
Na 1. april 2010 ob 02:55
Brent Hodgson je odgovoril:
DomainFace dali brezplačno na voljo druge možnosti za nas.
To daje domen Samurai uporabnikom omogočajo iskanje po svoje domensko bazo podatkov (trenutno okoli 650.000 Aged domen).
Plus, to vam omogoča dostop do svojih podatkov o PageRank Aged domen - vse brezplačno.
Mislim, da njiho storitev podatkovnega dela, da je okoli 0,27 na dan in ponuja dostop do nekaterih dodatnih virov podatkov, ki DomainFace imajo dostop do.
Na 1. april 2010 ob 02:58
Emily je odgovoril:
Res, zakaj se sploh trudim spraševati. Vidva jih že odgovoril sem moral voditi iskal.
Hvala za vaš odgovor, Mike preveč.
Mislim, da je velika ponudba za nakup Domainface za vse življenje. Res sovražim dodal na moj mesečni proračun, ki je želel ohraniti relativno majhna v primeru, da imam slab prihodka na mesec.
Sem že začela to preskusim, in je tako preprost za uporabo. Fantje na MS so smešno kul.
Mike Taylor je dejal:
Jo prenesli, namestili in začeli uporabljati. Zdaj, seznanjeni vmesnik omogoča snap teči. Že vedo, kako drill down, filtriranje in analizo podatkov je zelo pomirjujoče. Bravo fantje, in "hvala!".
Hendra je dejal:
Woohooo, so čakali na to, za kar včasih!
Samo zagon programske opreme na testu (uporabite 7day sojenje domainface), dodali 5 semen ključnih besed, počakajte 15 minut ali tako, da še vedno teče in se ne vrne nobenega rezultata še ni.
Kakršen koli predlog, kako dolgo je normalno teči?
Hvala še enkrat!
Hendra
Na 1. april 2010 ob 03:32
Brent Hodgson je odgovoril:
Sliši se kot da bi bilo v zvezi z začasno remont DomainFace (samo za minuto ali dve). 15 minut je predolg. Običajno traja manj kot minuto.
Pošljite nam e-pošto s pomočjo podpore, če vprašanje ne vrne.
Če je hrošč, ki vplivajo nekaj uporabnikov, želim, da poskrbite, da se je stomped v najkrajšem možnem času.
Mike Taylor je dejal:
Emily,
Registracija je brezplačna, poln izrazit za en teden, nato pa omejena v številu iskanj in rezultatov - ne preveč slabih brezplačno, in ali res potrebujete več kot top 200 rezultatov?
Josh je dejal:
Je domainface dol pa trčil s prometom?
Na 1. april 2010 ob 03:33
Brent Hodgson je odgovoril:
Da - za nekaj minut je bilo.
Izgleda, da je bila določena (trajno) zdaj. To je bila ena nastavitev, ki jih je bilo treba spremeniti.
Rodion dejal:
Pozdravljeni,
Res lepo app, ki ste jih naredili! Jaz sem že kupil nekaj "zlato" domen z njeno pomočjo ;)
Ampak sem našel eno zelo nadležno napako -. Če hočem iskati co uk domen, app mi daje co-UK domene namesto co.uk. In tudi jaz vekanje iskanje co.uk domen v oddelku Aged domen. : {
Na 1. april 2010 ob 03:35
Brent Hodgson je odgovoril:
To je napaka, da želim, da se določi ASAP.
Sem obvestil tech fantje, in oni so na njem.
Hvala, ker ste nas o tem obvestili.
PLR Niche Blogi dejal:
Vidva sta mi prihranil veliko časa možganov zavzetja in ročno preverjanje iz imena tudi, ko sem naletel ena mislim, da je dobro.
Pot nazaj machnine pomaga in druga divja bbut je vloženega časa je tako prevelika tudi njena ugibanje konec.
Presenečen sem, da ste jo ponujajo brezplačno, čeprav. Ok sem srečna, da sem dont morali potegniti moje kreditne kartice: p
Najlepša hvala in se bom ob Domain Samurai za spin v kratkem.
Hvala vam
William
Sean je rekel:
Res neverjetno!
Pravkar sem ga uporabi za nakup 5 domen. Ali imate načrte za njeno vključitev v Samurai Market?
Na 1. april 2010 ob 03:44
Brent Hodgson je odgovoril:
HRM - bi bilo dobro delati znotraj Samurai Market poteka dela ... (kot Sean opozarja spodaj)
Sean je rekel:
Hitro Vprašanje: Jaz raba trg Samurai sodit konkurenco, kako lahko uporabite samo Domain Samurai, da sprejmejo premišljeno odločitev o tekmovanju brez modula za konkurenco?
Hvala
Sean
Na 1. april 2010 ob 03:43
Brent Hodgson je odgovoril:
Hrmm ... To je težka.
SEO modul Konkurenca ne moremo prosto skozi Domain Samurai. (Smo že na tisoče uporabnikov Samurai Market plačati za to)
Vendar pa nismo omogočajo Samurai datoteke Trg se odpre v notranjosti Domain Samurai. Morda najboljša možnost za zdaj je, da odpreš. MSAM trg Samurai datoteke (ki vsebujejo ključno besedo raziskave) znotraj Domain Samurai.
Onlinepreneur dejal:
Bi nekdo prosim objavite povezavo do razlik med DomainFace Basic in poln dostop? Preveril sem domačo stran DomainFace in to ne piše, sem tudi preveril njihovo TOC in ga nisem videl. Če je ne kotirajo nikjer na spletni strani, bi potem nekdo, ki ima DomainFace videz računa znotraj in nam sporočite, če navaja razlike? Celotno sojenje dostop le 7 dni, zato ne želim, da ura začne teči z ustvarjanjem računa, dokler sem dejansko pripravljeni uporabiti. Hvala.
Na 1. april 2010 ob 03:49
Brent Hodgson je odgovoril:
Tukaj je seznam (od 2. koraku sistema prijavni DomainFace):
http://www.marketsamurai.com/jing/2010-04-01_0448.png
Upam, da pomaga
ProfitableWebsites dejal:
Zgleda dobro! Ga bo dal skozi svoj 'korakov, ko pridem danes nazaj iz mesta. Ne morem čakati!
Instant Money Koda je dejal:
Upal sem, da ta funkcija bi bilo izboljšanje na trgu samuraj, ne pa popolnoma ločeni programske opreme, ki je priključen na druge službe, da moramo naročiti, da se vrne le omejene rezultate, če ne bomo plačali veliko denarja za.
Na 1. april 2010 ob 04:33
Karen je odgovoril:
Zanimiva perspektiva .... pa se strinjam, da bi bilo lepo, da ima DS vključene v državah članicah, nekako mislim, da bi morala imeti možnost, da ustvarite programsko opremo, da bi bilo preveč clunky, ali naj rečem težko premikati po Programska oprema.
Drugič, če bi porabil ves denar za raziskave in razvoj DS, kako bi vam ponujamo to v nasprotju s trenutno rešitev?
1. aprila 2010, ob 05:34
Oliver je odgovoril:
Vesel sem, da je ločen program, ker je trg Samurai je skoraj funkcija preobremenjene tako ali tako že. Samo vaše raziskave in nato preiti na Domain Samurai. Kje je težava?
"Veliko denarja?" Kaj je vaš čas res vredno, ali kaj želiš, da bi bilo vredno?
Sean je rekel:
Zakaj vztrajati pridobivanje "Ni podatkov, prejetih predolgo"?
Na 1. april 2010 ob 04:40
Brent Hodgson je odgovoril:
Hi Sean,
Imam eno od naših Devs tukaj sledenja, ki hrošč zdaj.
Na površini, se zdi, da se z izdajo bremenom na našem koncu (tj. na tisoče ljudi, ki iščejo nove podatke domen naenkrat) povzročili.
Ker je presihajoče napako, boste morda ugotovili, če boste ponovno zaženite iskanje v minuti ali dveh je lahko šel skozi. Vendar pa delamo na tem, zdaj - zato upajmo, da bomo lahko znebiti teh začetnih napak zelo kmalu.
Brent
1. aprila 2010, ob 16:09
Praz odgovoril:
Jaz sem tudi z isto napako. I dont vidim nobenih rezultatov iskanja.
Derek je dejal:
Torej, kaj je s tem 7-dnevni sojenje, če je ta stvar domnevam, da je povsem prost? I prenesli aplikacijo, do iskanja in ne bo pustila nadaljevati, dokler sem se ponovno prijavite na spletu?
Na 1. april 2010 ob 04:37
Brent Hodgson je odgovoril:
Hi Derek,
Mi smo ponovno deluje naš prijavni sistem prav zdaj. Izgleda, da obstaja nekaj zmede okoli njega.
Če preverite vašo e-pošto zdaj, ne bi smelo biti download link od nas.
Če boste sledili tej povezavi, morate biti gor in teče v nekaj minutah po namestitvi in registracijo.
Mark je dejal:
Imam vprašanje o vezaji. Naredi vezaji imajo negativen vpliv na rezultate iskanja za strani v spletni strani (razen vrhnjo domeno).
Bi to stran rank bolje brez vezajev?
Hvala!
14. aprila 2010 ob 02:16
Google Arbitraža je odgovoril:
Raje poudarja, namesto pomišljajev, ker ta način lahko ločite in obdela "hyphened besede" iz URL-ja. Na primer z uporabo vnaprej school.html imamo dve razlagi za besede: "pred šolo" in "predšolski". To lahko povzroči težave pri pridobivanju podatkov s pomočjo ključnih besed iz url (lahko bypass težave s priloženim id, vendar pa ni lepo anymore
Ampak rezultati stran ... Poskušal sem tri različice concatenating besedo na url: "predšolski", "pre_school" in "pre% 20school", a po mesecih testiranja ne morem reči, katera deluje bolje. Včasih eno, včasih drugo. Jaz bi rekel, vezaj deluje nekoliko bolje SERP, ampak kot že rečeno, raje uporabite poudarja, zaradi strožjega smislu in lažje obdelave podatkov.
Nekateri pravijo, Črtica o DOMENE ni tako dober, kot ne, ampak nisem bil v spremembo, da je test v veliki meri ...
Steve Kučina je dejal:
Bil sem v procesu prijavi za Domainface sojenja, preberite T & Cs (išče stroškov po prostem tednu, kot se to zgodi - to ni tam kot nekdo zgoraj navedeno), zaprt zavihek ob predpostavki, da se je odprla v ločenem enem , da bi našli ni bilo - tako da ni mogel priti nazaj v postopku prijave, ni mogoče rememenber ime, je moral priti sem, da ugotovite, kaj je bilo. Duh! Sprašujem se, koliko ljudi so izgubili, ker ne določa povezavo odpreti v novem oknu ali zavihku!
Kakorkoli že, veseli, da ga poskušam. Hvala!
Na 1. april 2010 ob 06:03
Steve Kučina je odgovoril:
OMG, sprememba funkcijo prednastavitve domena je genij! Hvala še enkrat!
Nelly je dejal:
Velika programske fantje ... ampak kot plačano MS uporabnika jaz bi si želel, "tip" Zvestoba ponudbo za podpis do celotne storitve v domeni obraz tako kot "hvala". Saj veš, nekako ponudbo, ki gre somthing like "plačanih uporabnikom MS dobili možnost doživljensko @ 50% znižanje!"
To koristi vidva krat;
1. da ohrani ključno zvestobe bazo plačanih uporabnikov z MS, ki so bolj verjetno, da se prijavite na DF
2.. spodbuja neplačanimi (pot) Uporabniki MS nadgraditi - in se prijavite na plačane uporabnika DF!
Nekateri politično izpostavljene osebe so podprli MS že od samega začetka - kot novinec v IM sega nekaj let, medtem ko delaš 30-dnevni izziv, nisem mogel verjeti, ko so (ed & co), nam je predstavil, da te programske opreme - kaj razodetje! Nisem mogel dobiti moje kreditne kartice ven dovolj hitro - cena je ne brainer!
Razen če ste razmišlja domene posredovanje ali domeno flipping za dnevno polni delovni čas, potem mislim, brezplačna različica bo zadostovalo.
Samo moje misli fantje, ni majhna, ampak mnenje.
Keep up dobro delo na področju vzgoje in dobavo kakovostne informacije za nove in izkušeni tržniki - brez hrupa.
Nelly
tomartomartini dejal:
Hvala! Odlično, WELLDONE, fantastično.
DomainFace: 197 $ za vse življenje - ne brainer!.
Zelo pametna trženje >>> dobro za vas!
Internet Marketing Tools dejal:
Hvala fantje!
Kot vedno prinesete iz najbolj neverjetno, profesionalnih orodij za prihranek časa.
In videti skozi poste samo danes vaša podpora je kot vedno odlično.
To mora biti vse dobro vreme imate tam v lepi strani planeta.
Nichemarketer dejal:
Poskušal sem, da rigt zdaj. Zdi se, obetaven in deluje ok
Jaz sem bolj zaskrbljen nakupom. Ne more biti vsak prevara? Kaj pa, če lastnik trdi, svojo domeno nazaj. Videl sem nekaj PR4 in PR5 domene je s stotinami povratne. Ne morem si predstavljati, zakaj so na prodaj.
David je dejal:
Nenehno dobivam nobenih rezultatov znova in znova in znova.
Chris je dejal:
Hej, fantastično delo na drugem super izdelek!
Samo spraševala, če / ko lahko imamo. Au vključena kot filter?
Na zdravje!
Vincent Teoh je dejal:
Brent, sem mislil, da ste sprošča nov modul samurajev - ADWORD.
Domain Samurai je odlično orodje, približno domainface, zakaj ne bi dobil posebno ponudbo za obstoječe v Samurai Market. Čakam na vaš odgovor.
Oliver je dejal:
Hvala ti. To mi bo prihranilo ur mojega časa!
Kathy Baker je dejal:
Velika Fantje! Ste ga aced še enkrat! Ga poskušajo sedaj ...
Make Money Online dejal:
Wow! Druga Samurai? In brez ena na to.
Res bi morala imeti možnost, da bi denar, zdaj, ko imam tako Market Samurai in Domain Samurai v svojem arzenalu.
Hvala še enkrat!
Masato - Najdi Top dejal:
OMG! To je prelepo, da bi bilo res! Živela Noble Samurai!
/ / Masato
Manny je dejal:
Kdo drug dobili to napako?
"Komisija ni prejela nobenih podatkov predolgo"
Chris je dejal:
Fantje, s spoštovanjem do posebnih ponudb DomainFace = Tržni Samurai = Domain Samurai
Sem bil using to danes in tukaj so moje misli:
-To bi bilo super, da bi lahko združite sortiranje filtre (npr. prikaz vseh domen, s PR> 3, po datumu izteka roka uporabnosti, itd.)
Trenutno lahko naročite le en stolpec, zaradi česar je težavno
-Danes ne deluje, se bom "zaradi predolgega čakanja na povezavo" napak
-Bi lahko preverite, če je avtomatično na voljo, namesto da bi še ček domena?
Veliko delo o tem, veselimo naslednjih posodobitvah.
Knilles dejal:
Ali starih domen preveri, če so bile prepovedane v preteklosti?
Poznavanje PR, backlink itd je lepo, ampak kaj, če domena je naprodaj za razlog in google je prepovedala to stran v preteklosti ali rdečo zastavico na mestu.
Ali Domainface ima neke vrste prepovedane pregled?
In jaz sem tudi spraševala, če lahko Samurai kupci Trg dobili poseben popust.
vien dejal:
To je zelo kul in orodje uporabno za tiste, ki so v domeni hunting.However se zdi, da nekateri bug v zadnjih nekaj urah, ki so povzročili orodja za pop out "ni prejela nobenih podatkov predolgo", jaz še vedno ne more znebiti izšlo kljub poskusom narediti domene raziskave nekaj ur kasneje. Upam, tehnično podporo ekipe počnete nekaj o tem.
Stan je dejal:
Veliki fantje delovnih mest, naredil nekaj iskanje sinoči, edinstveno funkcijo v tako veliko načinov. Domainface izgleda kul storitev, ampak želim, da je možnost, ki se lahko izklopi zaradi gladko iskanju novih področjih in se uporabljajo, kadar je to potrebno.
1 Bug / Izdaja: Jaz sem za nekaj ur zdaj ("Komisija ni prejela nobenih podatkov predolgo", ko iščejo za domene), vendar mislim, da je to nekaj, kar vi delate na že.
Keep up dobro delo.
Praz je dejal:
Program je buggy. Poskušal sem najti domene večkrat, saj v zadnjih 24 urah in sem dobil enak rezultat "Ni podatkov, prejetih predolgo". Mislim, da je potrebno še veliko razvoja. Definitivno je zelo močno orodje z zelo dobre lastnosti. Ampak jaz sem mogla odkriti moč orodja. Razvijalci prosim popraviti to napako asap.
Dobro delo.
S spoštovanjem,
Praz.
Sean je rekel:
Da, strinjam ("Komisija ni prejela nobenih podatkov predolgo", ko iščejo za domene) je zelo nadležno in preprečevanje produktivnost
Jeff je dejal:
Cheers na super izdelek in veliko pred izstrelitvijo ska vaj.
Vedno sem vedel, da je starost pomembna, vendar je to glasno domov.
Uporaba programske opreme sem zavarovana elapelpins.com za 60,00 $ danes na pool.com.
Mislim, da je to domena je bila stara 7 let in ključne besede River zatiči so iskali 135.000-krat v zadnjem mesecu.
Hvala!
ken je dejal:
Popolnoma se strinjam, da je vprašanje v zvezi z "ne prejme predolgo podatkov" nadležno. Zdi se, da še vedno obstajajo, kljub poskusom narediti domene raziskovalno cca 10hrs kasneje. upam, da kdo od tržne samurajev počne nekaj na tem.
Daniel je rekel:
Ja enako tukaj z "ne prejme predolgo podatkov" napake.
Delal globo v višini do sinoči.
Knilles dejal:
Imam enak problem, Domena samuari mi je svetoval:
"Bi lahko prosim pošljite mi debug log?
Da bi to naredili, pojdite na Datoteka-> Nastavitve-> razhroščevanje in nato omogočite odpravljanje napak.
Potem ponoviti iskanje domene.
Potem pa pojdi k odpravljanju napak, naložite datoteko in mi povej, kaj debug številka datoteka. "
Na ta način bodo lahko videli, kaj je povzročilo napako, upam, da to lahko pomaga.
Glenn Thomas je dejal:
Všeč mi je program in to je super, da bi lahko videli vse informacije, vključno povratne, PR, domene, starost itd Težava je vsa ta področja se zdi, da imajo minimalno ceno 69 $. Kje so vsi pod 10 $ domen?
Praz je dejal:
Programska oprema se zdi, da zdaj dela. Dobim rezultate iskanja zdaj.
Dave je rekel:
cool programska oprema .... ampak kako si res uporabljate?
Če že imate spletno stran ... in želite dodati več "soka" za to ... kako to pomoč in kako uporabiti programsko opremo?
John Burroughs je dejal:
Hej, lahko gresta v globino, pri nakupu starih domeno? Pred kratkim sem kupil enega in starost domene ponovno zažene.
Josh je dejal:
Nekaj stvari sem našla.
1. Veliko dražbah na GoDaddy izgledal jih ne iščejo. Sem našel eno, ki sem gledal in dal ime domene v samuraji videti statistiko in ne bi pokazala, da je za prodajo. Preveriti nekatere druge, in so se ne prikazuje niti. Mogoče je razlog za to, ne vem.
2. Skušam rešiti z "Poteče" in se je ne deluje pravilno. Ne Whois poteka, vendar izteka dražbe ali datum prednaročilo.
Hvala, fantje, veliko opreme
Kevin Brady je dejal:
Ljubim tržni Samarijo in želijo, da bi začeli s tem izdelkom. jaz ne morem dobiti URL povezavo kamorkoli pogledam. Prosim pomagajte
Dan je dejal:
Ta programska oprema se bo super, ampak v tem trenutku mislim, da potrebuje nekaj več časa.
1), bi si lahko izbrali iz teh obdobij poteče ste govorili o (samodejno obnovi, odkup, dokler izbrisati, brisanje). Veliko ljudi ne trudim podaljšanje domene do nedokončanega fazi brisanje in zdi nesmiselno gledal domene za katere se zdi, da se vedno podaljša. Da lahko izbere samo dokler izbrisati, in izbrisanih domen in iskanje samo jim npr.
2) To se ne prikazuje dovolj domen. Jaz ločenih iskanj na drugih storitev in te domene ne pokažejo v Domain Samurai.
3) Mogoče je to, da ne s programsko opremo, vendar so skoraj vse domene, ki pridejo gor nanaša na vse ključne besede, ki sem jih poskušal so skoraj vedno neuporabni. Jaz sem še najti kakšne dobre tiste z nekaj sto povratne povezave in dobre odnose z javnostjo, ali naj bi to bilo redko, da bi našli dober?
4) Mogoče je do različnih podatkovnih strežnikov, vendar stvari, kot so povratne povezave in odnose z javnostjo so nekateri časi način razlikuje glede na to, kdaj sem preveriti ročno.
Preveril bom tole spet kmalu, ker je super! Do takrat pa še naprej uspešno delo in veliko sreče z njo
Dan
Jon je dejal:
Že kupil nekaj domen skozi to, super orodje in dopolnilo Samurai Market -. Vendar bi želel iskati na com.au področjih, willyou to dodal?
cheers
Jon
Olje je dejal:
sem dobil kar nekaj kamnitih stare domene za prodajo, vendar nisem veliko v področjih, kjer je najboljše mesto, da jih ponudi v prodajo po vsem
...
vse ideje, kjer bi najbolje jih prodajajo?
tarcin dejal:
Nisem mogel dobiti nobenih eno Godaddy rezultat v svojem prostem domainface sojenja. To je vse tiste, $ 69 domen na bazenu in drugje ...
Bo Godaddy vključeno?
Ali pa je vključena, vendar pa obstaja nekaj hroščev v tem trenutku?
Jaz sem poskušal, da bi odločitev o tem ali nakup te ali druge storitve, vendar se zdi nekaj vprašanj, ki jih je treba prezreti tukaj. (Imam še eno karto čaka v zadnjih dneh)
Še vedno čakajo na odgovor, ali bo Godaddy viri na voljo, tako da lahko bolj informirano odločitev ...
Res misliš, da ljudje bi morali vlagati v skupnosti / pomoč osebi. 3 več ljudi pred menoj vprašal isto v zadnjem tednu. Lahko bi vsaj rekel, da delajo na tem, ali kaj podobnega ...
Dne 9. apr 2010 ob 11:56
Brent Hodgson je odgovoril:
GoDaddy domene so tam.
Da ne bo vedno prikazal v vsakem iskanju - je odvisno, kaj so vaše ključne besede, ali GoDaddy ima vse domene za tiste ključne besede, in ali te domene so v "top 200" področjih, kot jih določa DomainFace za vaše iskanje.
Dne 9. apr 2010 ob 12:08
tarcin odgovoril:
Moj test išče imel zelo široko ključne besede (mislim "trženje" ali "internet"). Sam Godaddy se bodo vrnili na tisoče rezultatov za te.
V tem primeru pa mora biti "top 200" nastavitev. Nisem vedela za take določitve. Očitno je, da daje prednost backordering vire službah več.
Re: top 200 ... je to tam zaradi sojenja pa sojenje osnovne naročnine? Mislim, s svojim nakupom DS paket bi lahko videli vse razpoložljive domen?
Ali pa je top 1000 za ta paket-ali kaj podobnega?
Resnično upam, da bo to Freshdrop morilec, ki je v tem trenutku zdi, da je bolj sposoben (a waaaay preveč pricy).
In končno, hvala za odgovor. Žal mi je za sondiranje grenko, zelo sem v razpoloženju za domeno nakupovanje to pomlad
Jason je dejal:
HI Zanima me, če iskanje ključnih besed v domeni samurajev ima filter ali podobno funkcijo SOC (moč konkurence) v MNF (mikro Niche Finder)?
Chris York je dejal:
Fantje, ste vedno delviering način večjo vrednost, kot bi se lahko vprašali. Si video posnetki in vaje za programsko opremo in SEO prostora so super. Velika learing glavo. DS je veliko programske opreme, če deluje dobro, še vedno "poskušal tolikokrat" napaka bolj pogosto kot ne - še vedno sem lahko zataknejo res dober domeno prejšnji teden za stranko, ki bo ogromen.
printingicc dejal:
Cenim! G. Brent Hodgson in Michelle, hvala za delitev tako uporabno orodje.
Mike je rekel:
Imam isto vprašanje kot John Burroughs s komentarjem # 43.
Potem ko je našel 7 let staro domeno sem hotel (stari ampak nikoli indeksirana), Registriral sem se z vsemi 3 od priporočenih mest in Pool.com dobil.
Zdaj pa (kot John poudarjeno) podrobnosti o registraciji domen kažejo kot:
Ustvaril: 2010-04-16
Poteče: 2011-04-16
Posodobljeno: 2010-04-16
Učinkovito domena ni več stari domena!
Na strani Whois opredeljuje:
Tajnik Zgodovina: 2 registrarjev
NS Zgodovina: 9 Spremembe na 7 edinstvenih imenskih strežnikih nad 7 let.
IP Zgodovina: 11 spremembe na 8 edinstveno imenskih strežnikih več kot 6 let.
Whois Zgodovina: 17 zapisi so bili arhivirani od 2005/03/07.
Torej, veliko vprašanje je, je to področje še vedno stari? Google bo interpretirajo zgodovino Whois kot starost ali registracijskih podrobnosti, ki se zdaj kažejo kot leta 2010.
Mike je rekel:
Jaz sem v istem položaju kot Janeza iz post # 43.
Pool.com uspelo dobiti domeno ... njegova sedaj šla na ponudbe, vendar podatki whois prikazuje datum, ko Pool.com registrirati domeno ... zato je domena povsem izgubila svojo domeno starost.
Vse ideje?