Ako vytvoriť vysoko kvalitné produkty FAST!

Po mnoho rokov, 4 míle minúty bol považovaný nielen fyzicky nemožné, ale podľa lekárov čas - v skutočnosti nebezpečné pre zdravie každého, kto to pokúsil.

Ale potom na 06.05.1954 25-rok-starý študent lekárskej fakulty menoval Roger Bannister - prerazil 4 minúty bariéry v tom, čo časopis Forbes označil "najväčší športový úspech za posledných 150 rokov".

Keď sa odráža na akciu o mnoho rokov neskôr, Bannister povedal, že v čase:

"Tam bol mystika, viera, že to nemohlo byť robené"

Ale akonáhle sa ukázalo to, čo bolo možné, ďalší bežci začali rozbíjať bariéry rovnako. Do roku 1957, 16 bežcov bežala sub 4 minúty kilometrov!

4 Minute Mile Internet Marketing ...

Teraz môžete byť zvedaví, čo štyri míle minúty má čo do činenia s internetového marketingu.

No ... pre mňa a pozeral sa na nasledujúce video bolo veľa, ako je sledovanie Roger Bannister rozbiť cez 4 minúty míle.

Vidíte, som veriť, že to bolo nemožné vytvoriť vysoko kvalitné produkty rýchlo a ľahko.

ALE - a potom som videl toto video, a uvedomil som si, že moja viera sa nielen zle - ale oni by ma držal späť na mnoho rokov.

Takže dnes som nadšený, aby mohli zdieľať toto video s vami, pretože viem, že to zmení váš pohľad na to, čo je možné v on-line podnikania FOREVER.

V dnešnom videu Pete Williams odhalí to, čo verím, je jedným z jeho najsilnejších "obchodné hacky", a ukáže vám, ako vytvoriť vysoko kvalitné produkty v minútach, nie dní či týždňov, alebo dokonca mesiacov!

To je najviac oslobodzujúce a posilňujúci videa, čo som kedy videl, takže ak ste sa snažia vytvárať produkty pre vaše on-line podnikania - uistite sa, že sledovať celú cestu až do konca.

Vaše podnikanie nikdy nebude ako predtým ...

Ak sa vám to páčilo toto video a chcete sledovať Pete používať jeho "obchodné hacky", aby sa týždenný hodnotu práce vykonanej len 4 hodiny - Uistite sa, že prihlásiť sa k jeho ZADARMO nadchádzajúce Livestream s Rich Schefren

Teplé S pozdravom,
Eugene Ware
CEO Noble Samurai

Eugene napísal 15. miesto (y) pre Noble Samurai

107 Responses to "Ako vytvoriť vysoko kvalitné produkty rýchlo!"

  1. 1
    On 08.11.2012 v 03:28
    Paul Manley povedal:

    Čo smutné. Nemôžem poriadne počuť ako zvuk je tlmený a ešte horšie, nemôžem pochopiť jeho extrémnu prízvuk. Mohli by sme sa nejako si to preložil. Aké hrozné prízvuk, a to, čo rovnako ako obsah je nepochybne veľmi dobré.

    .... Smutné

    paul

    On
    Raši odpovedal:

    Dobrý deň, Paul,

    Nenašiel som žiadny problém s tým chlapcom je prízvuk. Každý, kto nie je rodení hovorcovia angličtiny. To neznamená, že budete musieť len sťažovať na ich prízvuk. Venujte pozornosť tomu, čo hovorí a snaží sa dohnať veci, brácho. Kvalita veciach obsahu. Pochopte prosím, že angličtina je cudzí jazyk pre neho a zastavte šikanovanie ľudí.

    Skvelá práca Eugene. Spôsob, ako ísť.

    Vďaka

    On
    richard H odpovedal:

    Ahoj Raši a Paul

    Myslím, že otázka jazyka je zaujímavý, štýl reproduktorov je ťažké počúvať a jazyk je tiež ťažké pochopiť,

    moje pripomienky k Pavlovi, získať dobrú dvojicu slúchadiel to uľahčuje pochopiť ťažké akcenty tiež počúvať obsahu dvoch alebo trikrát väčšie porozumenie bude mať skúsenosti.

    moje návrhy pre Rash, skúste to prosím a pochopiť, že len preto, že niekto si sťažuje na svojho prízvuku, neznamená, že sa vám šikanovania, to sa nazýva obeť mentality, nebude Vám dobre slúžiť.

    Angličtina má mnoho dialektov / akcenty a jej OK pre každého, kto hovoria: "Nemôžem pochopiť vaša angličtina, prosím, zopakovať si"

    veľký obsah a skvelé webové stránky Noblesamurai.com

    On
    Alice odpovedala:

    to znie ako úplne normálne prízvukom ku mne, len o to, čo človek je zvyknutý. nič Horrid o tom.

    On
    AthleticFIT UK odpovedal:

    No povedala Alice! Ak je to o zvuku, potom je to fér. Nič hrozné o prízvuku vôbec. Myslel som, že je to obsah, ktorý Nezáleží na tom, čo znie ako. Nikdy nemôžeme všetci rovnaký zvuk. Ako nudné by to bolo!

    On
    Josh odpovedal:

    Znie to skvele sa mi Video, Accent je tiež v pohode. Veľmi jasný a dobre hovorí. Myslím, že u potreba sa dostať von väčšie Paul, vidieť svet.

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Hi Paul (a všetkých tých, ktorí ste mali problémy so zvukom). Je mi to naozaj ľúto tých, ktorí už mali problémy so zvukom.

    Snažil som sa vyčistiť čo najviac to šlo. Aj podporilo audio objem asi o 2 alebo 3 krát. To hrá celkom nahlas a čisto cez môj počítač, a my sme počúvali to na niekoľkých počítačoch v kancelárii a znie to OK. Každého počítača sa líšia samozrejme.

    Byť Austrálsky ja som si neuvedomil, prízvuk by byť taký problém. V spätnom pohľade, že má mať predovšetkým "silný" Aussie prízvuk a hovorí dosť rýchlo, v tomto videu.

    Toto je tretia videa sme napísal Pete a tam neboli žiadne komentáre k tejto v tých komentárov ... ale ja sa ospravedlňujem, ak ľudia mali nejaké problémy :-(

    Mal som priateľa, ktorý bol televízny producent, ktorý hovoril s káblovou americkej spoločnosti o publikovať svoje televíznej show. On poznamenal, sa mi, že by to akceptovať bez titulkov ... Nie, ja viem prečo!

    Budeme sa snažiť poskytnúť prepisy pre ťažké Aussie akcenty v budúcnosti.

    Vďaka všetkým za úprimnosť. Radi by sme byť úplne neznalý skutočnosti inak.

    Dúfam, že to nebolo príliš zasahovať s stánok s jedlom z obsahu.

    Ešte raz vďaka za komentáre každého z nás!

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

    On
    Richard odpovedal:

    Eugene,

    Som Pom a ja som čiastočne hluchý. Zistil som, Pete prízvuk veľmi ľahko počuť a ​​už vôbec nie hrozné.

    Osobne si myslím, že je to Paul, že je to smutné, volá niečí prízvuk hrozné je takmer jasné, čo robiť, keď sa majitelia týchto stránkach sú Austrálčania príliš.

  2. 2
    On 08.11.2012 v 03:49
    Ken povedal:

    jeho nie prízvuk, jeho -
    Rýchlosť, s akou hovorí a rozlíšenie low-kvalita videa (prečo skúsení ľudia to?)

    celok je video - useless

    škoda ...

    On
    mageticsounds odpovedal:

    je austrálsky prízvuk.

    On
    ryan odpovedal:

    súhlasil!

    On
    winz odpovedal:

    Súhlasím s Ken (rozlíšenie low-kvalita)

    On
    Sutejo Tan odpovedal:

    angličtina nie je môj prvý jazyk ...

    Nemám problém s diakritikou a zvukom

    je to hlasné a jasné, pre mňa ...

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Hi Ken, a všetkým, ktorí komentoval veľkosti videa. Video je vlastne na Youtube, a bola nahraná ako High Definition 720p videa ... takže by ste mali byť len schopný maximalizovať video na celú obrazovku a získať viac z videa.

    Screen Capture bol dosť nekvalitné. Ale dúfajme, že by ste mohli ešte vidieť, čo sa deje. Skutočný obsah nebol tak dôležitý ako proces. Tak dúfajme, že ešte prešiel.

    Je to "prázdne" videa na Youtube (ako je Pete Duševné vlastníctvo) - ale môžete pristupovať video na Youtube tu:

    http://www.youtube.com/watch?v=J5kZ2ab8EBU

    Nádeje, ktorá pomáha. A ospravedlňujem sa za malé veľkosti. Nie je to z lepšej našej úzkej blog layout buď.

    Ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti ... viem, ako frustrujúce to musí byť. Bude sa snažiť, aby to jasnejšie budúcnosti.

    Vďaka, že mi vedieť.

    Teplé pozdravom

    Eugene

  3. 3
    On 08.11.2012 v 04:08
    Ricardo povedal:

    Neverím v magické pilulky, je lepšie pracovať v našich produktov a to je všetko. Neexistuje žiadny čarovný vzorec alebo niečo také.

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Ricardo,

    Súhlasím. Kúzlo "tajomstvo" je slovo na päť tzv ... V ... O ... R ... K ....

    Verím však, že je veľký rozdiel medzi aktivitami s pridanou hodnotou a non-hodnotových aktivít. Som generálny riaditeľ softvérovej spoločnosti, a to nie je tak cenný pre mňa písať každý riadok kódu v našich produktoch. Ale ja som zodpovedný za výsledok tohto produktu.

    Tam je malá hodnota pri vychystávaní stock photography, alebo produkovať Keynote snímok ... renderovanie videa ... nahrávať veci na youtube, atď Je to všetko nevyhnutné ... ale nie jadro produktu, ktorý ich vytvoril.

    Zachyťte svoj obsah v najčistejšej podobe je to možné, a nastaviť systémy a proces nechať zvyšok postará sám o sebe.

    To je rozdiel medzi podnikania a prácu.

    Otázka: Chcel by som, aby sa mi "špinavé ruky" občas taky (dal som videa dohromady). Ale ja mám tiež full-time video chlapa taky.

    Musíte pracovať na vašom produkte ... ale nie nevyhnutne v ňom.

    Díky moc za vaše pripomienky ešte - nie som si istý, či to miesto bolo dosť jasné, Pete videu (alebo stratil v jeho hustej Aussie prízvukom :-)

    Dúfam, že sa vám to páčilo obsah.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  4. 4
    On 08.11.2012 v 04:08
    Mickey Mouse povedal:

    prečo humbuk? Tam bolo 10 sekúnd hodnoty v tomto videu, ak je to. Všetko, čo hovorí, že v čase medzi utláčaním viac bombastické reklamy sa naše krku, ako je výkaly naplnené čerpadlo na turbo režime je to, že by ste mali zaznamenávať video pri pohľade na myšlienkové mapy, a potom synchronizovať ho s video prezentačný softvér. Neviem o inom spôsobe, ako to urobiť osobne.
    Gratulujeme máte 16 minút môjho a všetci ostatní je život

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Mickey :-)

    Vďaka za váš komentár.

    Vy ste zrejme veľmi vysokou priepustnosťou fyzická osoba, ktorá by mohla rýchlo pochopiť dôsledky rekordne workflow a myseľ-máp + obrazovky výhod pre rýchle vytváranie obsahu.

    Avšak, máme celý rad rôznych zážitkov pre našich zákazníkov, a niektoré nemusia byť tak rýchle, aby penny k poklesu.

    Zistili sme, že stráviť trochu času, ktorým sa stanovuje rámec pred vydaním obsah môže urobiť veľký rozdiel s cieľom zlepšiť porozumenie.

    Dr Anthony Fernando, ktorý má doktorát v oblasti vzdelávania stále baranov do mojej hlavy význam kontextu a štruktúry. Nabudúce sa budeme snažiť poskytnúť prepis, takže pokročilejšie podnikateľov sú schopní rýchlo skenovať a extrahovať obsah, ktorý je pre nich medzi štruktúrou.

    Vďaka za vaše komentáre.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  5. Mám záujem o softvér, ktorý používate na vytvorenie Mindmaps, ktoré používate. Aké ďalšie softvér pre vytváranie obsahu, takže videá a prepisovať PLR môžete mi odporučili? Snažím sa vytvoriť svoj vlastný e-knihy, a členstvo stránky predávať svoje vlastné výrobky. Akékoľvek outsourcované cesty by bolo veľmi ocenil rovnako. V skutočnosti, každá pomoc je vítaná. Vďaka, Guido E. Zecckine, CEO - Biznet2020, Inc / iDigital hosting a dizajn

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Guido,

    Na Mac (čo je to, čo mám použiť), odporúčam MindNode Pro. Na iPhone / iPad Odporúčam iThoughts HD, a na PC je skvelý kus softvér ZADARMO volal FreeMind.

    Nádeje, ktorá pomáha,

    Eugene

  6. 6
    On 08.11.2012 v 04:25
    Endre povedal:

    Tieto výrobky boli inzerované v niekoľkých posledných e-mailov odoslaných Noble Samurai tímu, sú proste nehodí do jeho dobrej povesti, a kvalita ich produktov.

    Predchádzajúca som videl niečo ako myseľ vírusu tú vec a video pdf, naprostej bs.

    Som stále zostať na zozname e-mailov, ako som fanúšikom trhu Samurai a ďalšie veci, ktoré vytvorili.

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Endre,

    Vďaka za vaše komentáre.

    Je mi ľúto, že si to myslíte.

    Správa PDF Mind Vírus bol trochu sklamaním. Mal som predtým čítal jednotlivé správy, že to bolo na základe, a to:

    1. Internet Business Manifesto ( http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheManifesto.pdf )

    2. Chýbajúce kapitola
    ( http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheMissingChapter.pdf )

    Jednalo sa o vynikajúci, myseľ-ohýbanie správy. Je úplne zmenil spôsob, akým som si myslel o podnikaní.

    Po prečítaní správy Mind Virus, výpisy rezonovala so mnou hlboko. Bolo to niečo ako pripomienka všetkých stánok s jedlom som sa naučil.

    Ešte raz ... má trochu objektivity Čítal som to znova .. a uvedomil si, že sa kontextu celých správ, môže správa myseľ vírus netečie veľmi dobre pre ľudí, čítanie to prvýkrát.

    V tomto ohľade bolo veľkým sklamaním.

    Ja som poslala svoje pripomienky, rovnako ako môj vlastný chrbtom k Rich Schefren, a on sa zrejme pracuje na ďalšiu revíziu, ktorá by mala byť lepšia.

    Moja rada je, však, nie zadržte dych - stačí prečítať dve správy som vyššie uvedené.

    Najmä prvý .. Je to viac pravda, ako dnes, kedy bol napísaný pred mnohými rokmi.

    Vďaka za vaše komentáre. Uchovávajte ich príchod. V spätnom pohľade to nebol Rich najlepšie prácu, keď si niekto, kto čítal jeho práce prvýkrát.

    Budeme pracovať tvrdšie v budúcnosti získať vašu dôveru späť, a vziať vaše komentáre a spätnú väzbu na palube.

    Ak by som sa opýtať - snažíme veľmi ťažké poskytovať informácie, ktoré priamo zodpovedá na číslo jedna problémov našich zákazníkov tým, čo je veľmi tmavá a náročná čas na svete a internetového marketingu.

    Ako vám môžeme pomôcť? Aké problémy ste stretávajú s .. Aké nástroje a informácie, aby sme mohli dodať, že by sa priamo pomôcť vašej firme?

    Rád by som poznať Váš názor!

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  7. Ignorovať ďalšie pripomienky, toto video je skvelé.

    Zvuk bol spočiatku nízka, takže stačí otočiť to. Jeho prízvuk nie je ani rozptyľovať. Jediná vec, ktorá by mohla byť lepšia je kvalita snímanie obrazovky videa

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Dobrý deň,

    Vďaka za váš komentár.

    Zvuk bol vlastne narazil až o cca 250%, v Screenflow ... ale myslím, že v okamihu, kedy Youtube to dotýka - to by mohlo dostať normalizovaný zase dole ... Sigh! To je dôvod, prečo by som mal počúvať Pete a nechať moje video chlap robiť toto!

    Audio hrá naozaj dobre na mojom počítači, a všetky tie, ktoré sme testovali ju v kancelárii. Možno je to kombinácia silného Aussie prízvukom, a rýchlo-hovoriť Pete ... a nižšie ako normálne hlasitosť zvuku.

    Sa bude snažiť nabudúce aj keď!

    Vďaka za vašu podporu,

    Eugene

  8. 8

    Zvuk je v poriadku ... Počujem všetko v pohode ..

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Hurá! :-)

  9. 9
    On 08.11.2012 v 05:55
    James Wakefield povedal:

    Je to vtip? Čo má toto čo robiť s vytvorením produktov? Tiež to je ťažko mindblowing a priekopnícke stratégie. Kompletný plytvanie mojím časom.

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj James,

    Vďaka za vaše komentáre.

    Táto technika je rovnaká obchodný proces, ktorý Pete (a dokonca sme použili) pre vytváranie informačných produktov, ktoré sú založené videa.

    Jadro myseľ nastaviť posun, ktorý možno nemal prejsť príliš dobre na videu je, že mnoho prípravku stvorenia je fuška.

    Vezmi si to odo mňa. Jeden z mojich prvých výrobkov bola 14 DVD a zošit Informácie o produkte s názvom "Digital Video Secrets". To predávalo dobre - ale trvalo mi to 8 týždňov neskorej noci editáciu videa a mastering DVD, atď

    Posun mysli-súbor bol ... len zachytiť "obsah" ... a majú efektívne obchodné procesy zvládnuť všetky ostatné "non-pridanou hodnotou" činnosti ...

    Ja by som rád zaplatil niekoľko sto dolárov za tých 8 týždňov späť svoj život!

    Bol som tak posadnutý robiť to "moja cesta" a robí to dobre ... že som stratil zo zreteľa skutočný cieľ ... dostať skvelý produkt z dverí, a zamerať sa na najdôležitejšiu vec v podnikaní .. Marketing!

    Každopádne. Vďaka za vaše komentáre. Dúfam, že sa vám niečo z videa. Ak nie, dajte mi prosím vedieť, či existuje nejaký budúci obsah, ktorý vyrábame môže priamo pomôcť vášmu podnikania v týchto výzvou obchodných podmienok rovnako.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  10. 10
    On 08.11.2012 v 06:11
    John povedal:

    Nemyslím si, že dôraz na zlé - ak ste niekedy boli v Austrálii vo svojom živote, budete si rýchlo zvykne. Súhlasila však, že sa rýchlo hovoriť trochu ... Avšak, obsah je super, vďaka za zdieľanie!

    Na ďalšej notu, je to, že Pete Williams v súčasnosti spolupracuje s bohatou Schefren pre nové Samozrejme, že to predávajú spoločne, "Zisk hacks"? Myslím, že je to 1497 dolár ... by mal byť prepustený v najbližších dňoch AFAIK.

    Avšak, pekné preselling videá on sa tam dostal.

    On
    Anna odpovedala:

    To je v poriadku, bude zisk hacks byť prepustený čoskoro. Kde ste sa dozvedeli, že cenovka? Zatiaľ som videl len Rich "Prophit Prophecy" ebook (myslím, že sa volal?) A teraz Pete Williams videa. Avšak, veľký obsah aj keď!

    On
    Carrick odpovedal:

    Dali sa na to pred niekoľkými mesiacmi, asi, že cenovka, tak decentné, že to bude zhruba rovnakej dobe.

    Hádam, že nepredával tak dobre, a táto rada je určená robiť lepšiu prácu pre-predaj to tentoraz s viacerými pobočkami a viac / lepšie videá a svetlách.

    Nevidím moc používať tu, ako je to založené na predpoklade, že máte zabehnutý podnik a značku, a máte loď náklad peňazí pre outsourcing. To je téma, ktoré bolo po dlhú dobu - pákový efekt a rast prostredníctvom outsourcingu. Už len balené to s nejakým proprietárnym klzké terminológia (Zisk hacks), aby to vyzeralo viac revolučné a nové. Robí použiť niektoré chytré techniky a nástroje, ale ak máte dobrý VA je, mali by ste vykonať tieto typy vecí, sami prirodzene, ako to celý bod s VA je ....

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Carrick,

    Vďaka za vaše komentáre.

    Pete & Rich urobil skúšobné spustenie na začiatku tohto roka. Ak chcete byť úprimný, myslel som ich uvádzania na trh nebol tak veľký (nehovorte im, že som to povedal!)

    V istom zmysle Zisk hacks mohol byť videný ako ďalší outsourcingu kurzu. A v tejto dimenzii to dodať. Pete (a jeho obchodný partner) spravovať desiatky zadávateľom, takže sme vyvinuli niekoľko veľmi jednoduché a pritom sofistikované spôsoby, ako pre správu svojich tímov.

    Ale myslím, že dôraz je iný. Je to viac o mysli-set posunu.

    Je to o identifikáciu vášho výsledok ... čo príspevok z vás musí byť ... a potom systematizáciu preč zvyšok.

    Ja som spotreboval veľa outsourcingu kurzov ... a tiež prečítať veľa HR kníh o vedení ľudí, atď, a myslím, že tento posun v zameraní, alebo ako to je dodávaná v ich prípade je jedinečná.

    Viem, že keď som prvýkrát videl plnú 90 minút prezentácie je naozaj bordel sa mojej mysle ... Mám tím tucet plný úväzok okolo mňa a ja som sa cítil, ako by som pracoval tak neefektívne ... a čo je dôležitejšie neefektívne.

    Pri použití veľa zásad zo školy Zisk hacks myšlienky sa mi podarilo zlepšiť svoj vplyv výrazne.

    Natoľko, ... že som písať tento blog reakciu hotelovej izbe v Pekingu ... a cítiť sa viac zapojených a na špičke môjho podnikania, ako som si kedy, keď je v kancelárii.

    Mám veľa z ich nápadov. Som rád, že som išiel na VA trasy Carrick ...

    Nemohol som žiť bez mojich virtuálnych alebo non virtuálnych asistentov. Je to skvelý spôsob, ako začať.

    Outsourcing nemusí byť drahé. A najdôležitejšia vec, ktorú máme, je náš čas. Nemožno získať ďalšiu minútu.

    Tu je to, čo hovorím ľuďom. Podnikanie vyžaduje peniaze. Vyňatie pôdy z produkcie toľko peňazí, ako môžete ľahko mesiac. Aj keď je to len 100 dolárov za mesiac alebo tak nejako ... a dostať to bude iný bankový účet, kde ste dostal, že v súvislosti s VISA debetnou alebo niečo také.

    Každý mesiac ... psychicky odpísať tých peňazí. Je to preč. A minúť ich na vaše podnikanie. Spustení to, že by mohlo byť školenie ... ďalej to môže byť out-tasking postaviť produkt ... na štarte to môže byť reklama ... Keď narazí na hranicu ... zastavte na mesiac a počkajte, až budúci mesiac.

    V určitom okamihu začnete robiť viac, než peniaze, ktoré ste uvedenie v ... gratulujem máte firmu! Ale aspoň je tu "stop loss" pre vaše podnikanie. A stále môžete využívať outsourcing (aj na svoj vlastný čas samozrejme) v miere, ktorá je vhodná pre vás a váš rozpočet.

    Mám celkom svoju prácu, ako začať podnikať ... Nenechajte odporučiť. Podnikanie vyžaduje čas, peniaze, tvrdú prácu a zdravú dávku šialenstva :-)

    Vďaka za vaše pripomienky a ja by som vás pozvať na check-out live stream príliš ... by mohli byť niektoré triky, ktoré môžete použiť s VA.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Vďaka Mate! Mysleli sme si, že to bol nejaký obsah Bonza taky! :-)

    Ak sa budete pozerať na plný 90minut prezentáciu, ktorú môžete vidieť, prečo v súvislosti s celou prezentáciu, ktorú on prijal búrlivé ovácie ...

    Viem, že by sa pravdepodobne tu, aby som pískanie zo zadnej miestnosti!

    Áno - Po veľa otravovať Pete spoločne zabalené ton viac týchto hack, rovnako ako outsourcing ihrisko (čo je naozaj hard-časť celého tohto podvodu).

    Uviedli sme s Petom v povolení 3 videa teraz - môžete získať plnú 90 minút prezentácie, aj keby ste pre-reg pre Livestream zajtra. Je to stojí za to sledovať celú vec.

    Vytvorili sme z mnohých hack tam ... a dokonca použité niektoré z tipov, z jeho outsourcing materiálu pri riadení vlastný tím tu. O jedinú vec, ktorú som nevykonal bol audio email ... ale to je preto, že som písať naozaj rýchlo ... a dokonca aj hovoriť zdá pomalý na mňa!

    Aj keď ľudia nemajú rozhodnete investovať do svojho programu (pre osoby, ktoré ešte nemajú tímy alebo procesy okolo nich myslím, že je to skvelá investícia) ... Dúfam, že dostanem veľa z obsahu sme prepustený, live stream, ktorý sa deje zajtra (diabol je v detailoch), a v živom Q & A webináre utiekame s Petom v utorok. Plánujeme overdeliver na obsah.

    Som rád, že sa vám to páčilo obsah!

    Na zdravie,

    Eugene

    On
    Carrick odpovedal:

    Vďaka za detailné a premyslené odpovede Eugene!

    Môžete vykonať niektoré veľmi dobré body znovu: myseľ-súbor a niečí role v kontexte niečích VA / externe zdrojov ... V skutočnosti, Rich a Pete by sa mali snažiť formulovať role / účel / myslenia časť tohto programu, skôr máte; Váš "verzia" dáva väčší zmysel a pomáha rozlíšiť to, čo vlastne predávajú z toho, čo sa zdá byť! Aspoň pre mňa.

    Vlastne som si nešla cestou VA zatiaľ nie som zarábať dosť ospravedlniť náklady (ale mám víziu, čo to nastavenie bude vyzerať a ako by som ju použiť). Aj skúmali a kúpil nejaké nástroje / školenie po celom lokalizácii outsourcing zdrojov (vrátane VA je), aby bolo možné začať proces delegovanie nudné / zdĺhavý a nízkou hodnotou časovo náročné, ale požadované úlohy.

    Z tohto dôvodu by som rád, keby sa počas Q & A webináre, mohli by ste dostať Pete určiť, ktoré typy úloh sú zrelé pre outsourcing ako "one-off" (snáď cez Fivver, alebo niečo podobné), pre tých z nás, práve začína dole outsourcing cesta. tj aké typy vecí, ktorú by sa odporučiť jeden mohol používať Zisk hacks techniky na BEZ vyhradenej VA a bez stráviť veľa peňazí na -> Takže, možno nízko visiace ovocie, kde môžete získať čo najviac zaplatená zábava prostredníctvom outsourcingu a Zisk hacks. Myslím, že to by bola obrovská pomoc pre začiatočníkov a tých (ako ja), ktorí doposiaľ nemajú životaschopný podnik k financovaniu a ospravedlniť náklady na vyhradenej VA je. To by bolo užitočné pri získavaní nás tam!

    You said in your response “And you can still leverage outsourcing (as well of your own time of course) at a rate that's appropriate for you and your budget”….As I said above, in the context of Profit Hacks, how would one do this without a dedicated VA and all the associated costs?

    Thanks very much in advance mate!
    Carrick

  11. I cant understand australians, and I can read 10x faster than video, so why not apply your “4-hour workweek on steroids” process (previous post) to transcribing your videos, then I can shorten my workweek as well

    On
    Anna replied:

    Australian's have the clearest accent in the whole wide world!! We don't roll our Rrrr's like the amerrricans.

    Anyway, I think Pete should review content before showing us all and not settle for mediocre. You need to maintain your standards

    For example, why didn't you cut out the technical stuff up when you cut out the rest?

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi John,

    Thanks for your comments.

    Sorry you couldn't understand my friend's thick Accent. Listening to it in hindsight I guess it could give Crocodile Dundee a run for his money!

    Most of our other videos we've done are scripted (eg. Our training videos), so we've just released our transcripts. This is one of the few times we've done a live recording so it slipped the mind. Je nám ľúto!

    We'll make sure that we do transcripts for future live recordings where we can.

    Hope the rest of your workweek is awesome.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  12. This might have been a good video, but really? The quality was so bad I could not even see it w/my reading glasses on and the sound was not great either. Is this guy thinking that his “run through” is teaching??? Naozaj? My suggestion is to do it over all the way around, then perhaps it could count as viable content creation!

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Kate,

    Thanks for your feedback.

    This “snippet” was taken from the full 90 minute of the seminar. It might lose some of it's impact without the full context. Believe me, it really did make a lot of sense within the full presentation. As it's Pete's presentation I can't leave the link to full presentation here in the comments, but if you sign up to live stream you'll get the full presentation to watch which hopefully should be better.

    Sorry for the confusion. In hindsight it does seem like he skips through the concept a little quickly in isolation!

    Thanks for your comments.

    Warm Regards

    Eugene

  13. I have no problem with the sound or accent, but what bothers me is that the Market Samurai blog use to be full of useful information. Here lately, it seems to be promoting a lot of other products. That's what is sad to me…

    On
    Eugene Ware replied:

    Ahoj Jhoecannon,

    Vďaka za vaše komentáre.

    Given the current financial climate and what's going on with SEO we're seeing a lot of online businesses struggling.

    As a result we've been taking the approach of delivering a lot of great content through webinars and content to address these major issues. The vast majority of what we'll put out will be free, valuable content.

    We don't recommend anything that we don't personally use – we use LL3 with all our staff and in our sister web development business. We use profit hacks every day of the week in our business, and of course we use our own products as well.

    But like all things in life, some of the content and solutions will be commercial in nature (and rightly so).

    We've also use our size as a company to negotiate special prices for our subscribers where we can – and are even negotiating with some very large software vendors out there for 100% free version of their paid offerings for our subscribers!

    All this on top of continuing to update our software products and work on some new exciting marketing software (that I can't talk about here).

    We realize that this might not be of interest to everyone and that if this is the case for you then we won't be offended if you unsubscribe.

    I subscribe to a lot of mailing lists… and when there is more noise to signal I unsubscribe.

    We'll work hard to make sure that all the content, freebies and any promotions and specials that we run for our subscribers will be of the quality that our customers have come to expect. And of course, if we drop the ball on that then I look to people like yourself to let us know.

    Thanks for your feedback.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

    On
    Jhoecannon replied:

    Thanks for the response.

    If Market Samurai actually uses the software and tools that they promote, I can understand them marketing them. But, please, don't give up on the useful info that you have always provided us.

    I've been a subscriber to Market Samurai for years and I won't give up on it now.

    Again, thanks for the feedback!

  14. Can you get this Screenflow software for PC?

    On
    Dale replied:

    One of the PC version of screencast software is called Camtasia.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi magneticsounds,

    Unfortunately Screenflow is only for mac.

    I'm a little biased… but this one single piece of software has been responsible for converting more online marketers to the mac than just about anything…

    But.. the best software on PC for this kind of thing is Camtasia. It's not as quick or as slick as Screenflow, but it will do the job.

    I used it to do 6 weeks of video editing for a course I made years ago and it will do the job. Just make sure you have plenty of RAM, and CPU on your computer. Doing screencast editing takes a lot of resources.

    Hope that helps,

    Eugene

  15. Video, accent, audio and content are great. No problems!!!

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Mark,

    Phew! Glad someone was able to understand it! :-)

    Glad you enjoyed it.

    Cheers,

    Eugene

  16. Vlastne, (Ken, Paul), to je trochu ako ...
    Znie to ako austrálsky prízvuk ku mne, a budete musieť počúvať niekoľkokrát, ak si ucho nie je dobrý vyzdvihnutie na ťažké akcenty. Ja som zvyknutý na akcenty, takže to ma trápi moc ... a to je dobrý obsah mimochodom :)

    Ale súhlasím, že je nízka kvalita, ktorú je ťažké pochopiť, alebo si na prvý listenting a to by nemalo byť.

    Terry

  17. 17
    On 08.11.2012 v 06:42
    Ken povedal:

    Áno, mnoho veteránov obchodníci kázať kladie väčší dôraz na kvalitu informácií na prezentáciu, ale určite by bolo pekné, keby informácie boli ľahko zrozumiteľné a vstrebáva ...

    Avšak, obsah je v poriadku a zvyknúť si na špecifické rysy výslovnosti po niekoľkých nepočúva. :) Možno chcem začať robiť, že pred Pete naživo streaming akcie vo štvrtok hoci. Na zdravie.

  18. 18

    Som pochopil len to, že je potrebné, aby sa mapy myseľ a ďalšie REORD Wat hovoríme. Nič viac

  19. 19

    Man ... Nie som angličtina, a úplne som mohol pochopiť, že videá. Nechápem, čo sa to s jeho prízvukom zle ... Pripadá mi to celkom pochopiteľné. A navyše, kvalita videa je celkom dobrá.

    Pekný tu ... Jedná sa o chladné hacky mimochodom.

  20. 20
    On 08.11.2012 v 07:07
    Chris povedal:

    Súhlasím, kvalita je hrozná po začlenení do tohto videa. Pozrite sa tu na oveľa lepší než 60 minút verzie tohto videa: http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

  21. 21
    On 08.11.2012 v 07:13
    Tony povedal:

    Ok, takže vytvoriť osnovu a len to! Ak chcete využiť svoje úsilie, potom zadať niektoré z úloh ... dobrý zvuk!

  22. 22
    On 08.11.2012 v 07:22
    Judy hovorí:

    Vždy som chcel Pete prácu. Toto je nový, ale dobrý opakovacie.

  23. 23
    On 08.11.2012 v 07:23
    Robertino povedal:

    Oh nie. To bude produkovať viac tzv guru výrobky, s 10mil vysoké predajné stránky a cez medializované video / audio.

    K tímu Samurai:
    Keď pomáhal kompletné nováčikov s 30DC co-op, ste skvelú prácu. (Mal som nezhody potom, pretože podľa môjho názoru ste zanedbávanie iných častí svojho podnikania v tej dobe, len aby svoju účasť na 30DC úspech pre všetkých.)

    Dalo by sa urobiť to isté pre skupiny tesne nad nováčikov, ktorí sa v tomto zamerané na.
    Čo rečník hovorí, že v 1:40 do videa, a ktorá sa nápadne formulovaný v saniach, je tak hlúpe:

    “All you had to do, was talk about something that you're the expert on…”.
    “Something you're passionate about…”
    “Something you love…”

    What you want, is sell people something they're craving or just asking for. It's not about you, or what you know.

    That's why this whole outsourcing stuff was started. You don't know Jack about the subject, but it's in huge demand, so you hire somebody to do it for you. Doesn't matter how you cover this up (eg will save you 48 hours a day, the 4-hour work week, while you're spending quality time with your loved ones).

    The “just record it with Dragon Naturally Speaking” kinda stuff has been floating around the net for donkeys years.
    It was pioneered by black hatters. Black hatters are always in a hurry to quickly set something up, so they can grab as much money, before the flaw or loop hole is circumvented. Most of them probably can't even read or write. So DNS fitted nicely into their plans.

    I'm **not** saying that the speaker is selling vague knowledge, or even lies. It's just nothing new.
    Let's hope that this is packaged (no pun) into a 30DC format. So that people actually have at least 1 product to bring to market, with which they were carefully mentored.

    The formula comes across like a rehash of eg Profit from PLR, John Thornhill and Kindle Profits Exposed, James Jones. To name just two. But these two are already from 3 – 5+ years old, and were also rehashes from others.

    You can do better than bring this.

  24. So the “secrets” to saving time building things are to start by being an expert, and to have employees to do the work?

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Gary,

    Thanks for your comments.

    I agree that at one level that is what is being said.

    The secret is to structure your time in your business so that you're working on the “value adding” parts of the product/content creating process. There's little value in you picking stock photos, creating slides, recording video, editing video, rendering video, uploading video, etc…

    All the value happens in the content “capture” process. So if you can craft a way to capture this in the most effective way possible – great things can happen, and you can enjoy your life a lot more… I can tell you – I've edited a LOT of video in my time… and it gets old really, really fast.

    As for employees… it's better to out-”task” before your hire full-timers… It depends on the frequency of your product/content creation… and you can get a lot done for not much money – but the trick is being able to hire good people.. communicate effectively with them… have systems of accountability… and great training.

    I learned a long time ago that just having good people is not enough… you need great processes… a great business model… and a great culture.

    There are very few secrets in life… They all kind of variants of the four letter word : WOR K.

    But better to work SMART… AND work HARD… I don't know anyone successful that hasn't done both.

    Vďaka za váš komentár.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  25. 25

    I'm sure the content would have been great, but like Paul and Ken I could not understand a word and it's not that I am not used to an Australian accent, my wife is from there… :)

    But as been said it was just a plug for something else…

    Oh what a surprise…

    Enjoy the Live Stream everyone… and don't forget to have your credit card ready…

    Cynical …

    I don't think so… :)

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steve,

    Vďaka za váš komentár.

    Sorry that you couldn't follow what was being said. Sometimes I forget that many people can struggle with the Australian accent!

    Given that someone has found a link to the full unedited video I guess it's OK to repost it now:

    http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

    That's the link for the full 90 minute presentation. A presentation that caused an entire room of people to rise to their feet for a standing ovation.

    I'm an old, cynical marketing guy myself too :-) and I can only remember twice in my 15 years of marketing where I've seen that happen.

    Once for Ed Dale at a Frank Kern Mass Control pitch-fest talking about market leadership, and this presentation for Pete. I wouldn't have posted it if I didn't think it was extraordinary value. In hindsight it may lose a bit of the wow factor when removed from the context of the full presentation. So check out the full version at the link above.

    I watched the first live stream and it was pretty great too. Lots of actual nuts and bolts tips from actually doing the work. I expect that there will be an offer at sometime during the live stream – but that won't detract from the learning experience.

    My hope is that regardless of whether people buy or don't buy that they'll walk away from all of our content and webinars and freebies with great actionable content from stuff that's actually proven and that works, rather than a lot of snake oil that exists in this crazy world of Internet Marketing. I buy practically every new course and piece of software out there (just ask my staff), looking for stuff that works.

    The other day I bought a wordpress plugin that recommended keywords for your blog post… I was intrigued about where they get their data and so I pulled apart their source code.

    I found out to my shock and amazement that the plugin was generating RANDOM NUMBERS for Search Volume! I kid you not. I felt like taking a shower after reading that code.

    Leave your credit card at home.. and watch the stream anyway.. Make some notes… apply the content…. make a ton of money… and repeat.

    The biggest secret out there is to apply what you learn. Imperfect execution will beat perfect inaction every day of the week. So execute like crazy!!

    Thanks for your comments. It must be late – I'm getting all long-winded :-)

    Take care,

    Eugene

  26. This is not that revolutionary. Many people are already doing this type of operation. The problem is that you have to have a cash roll to do it. You have to have money to pay someone to do that. Even if you work with someone on fiver, they basically charge $5 per minute of video. Thats $300 per hour of video. And that's only for the video. You have to pay someone for the scripting and the voiceover. He says that Internet marketers have to create lots of new content. In other words, as the statistics show, a blogging website needs to be creating 1 to 5 articles a day. Even if you only create one video a week, who has $400 a week to pay someone to create videos? How much will it cost to create 5 or even 1 articles per day? A 500 word $5 essay from fiverr is useless. You need to pay at least $25 on fiver for a good article and then it will be hard for you to find a writer on fiverr who can create content that will truly attract readers. So you're talking $500 a week even if you're video is only 20 or 30 minutes. In conclusion, what this guy is saying is useful only to people who already bringing in thousands of dollars from their website on a weekly basis. Yet no doubt this is being presented as a solution to beginner marketers. As for the comments about his speach being hard to understand. It is a little, but he is presenting a general point. You don't have to understand every detail. If you try to follow what he is doing step by step there's no hope for you anyway. You just go to understand what he's saying in general.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Paul,

    Vďaka za vaše komentáre.

    Firstly, I don't think it needs to be that expensive. We've actually used the same guy that Pete's used for video and he's pretty cheap for a good result.

    In the first live stream, he creates a full “product” – albeit something that would be probably worth around $47 – not a $1997 product for a total of $139.

    I've had to do a product by hand by myself. 6 weeks of just video editing, not to mention all the other stuff I had to do. I tell you, I would have paid $2,000 to get someone to do all that for me… to get that time back…

    I don't think the message is that you have to do that every single week either. It's just that it's possible. It challenges our current levels of performance. I know it did for me.

    Now. That being said – I think it's important that we also understand what our goals are.

    If it is to build a business, then I think it's very difficult to do that by yourself. Business, particularly in 2012 is a team sport. I know a lot of the online marketing “royalty” and also a lot of people who are a lot more successful in business. They all have that in common – they have a great team around them.

    If your goal is to simply escape a regular job, then it's a lot easier. Just become self-employed and become a consultant. That's a great first step to getting more control over your time. I started that way. It's a great stepping stone to building a real business. But your income will plateau at some point there. But depending on your financial goals this is fine.

    The bigger question I believe is not about outsourcing or team – that's a given in my mind. But it's about business model.

    How are you going to pay for your outsourcers or staff members?

    If you wait until you're already making a lot of money in your business before your hire your first help then I think you're waiting too long. It will take too long to get critical momentum in your business.

    You need to identify one or two core activities that when repeated will generate income. Then refine that so that they will generate a profit when someone else is doing a lot of the “non-value” activities… Then scale that up.

    While that sounds simple enough. It's not. There are not enough people in the Internet Marketing community who are talking about business models.

    Too many of them are talking about the next new shiny thing.

    Budeme premýšľať o tom nejaké školenie o tom (nič predávať -! Sľubujem) Ak máte záujem, dajte mi vedieť. V prípade, že je dosť záujem Dám obsahu dohromady.

    Aj keď mám podozrenie, že to, čo ľudia potrebujú vedieť, je tiež veľmi odlišná od toho, čo chcete vedieť (ďalšia lesklá vec).

    Každopádne ... dúfajme, že tam je niečo, čo vo svojom rečnenie .. :-)

    Vďaka za váš komentár považovaný hoci.

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  27. 27
    On 08.11.2012 v 07:39
    Mike hovorí:

    Myslel som, že presne to isté, myslel som, že to môže byť ja, pretože som na konci dlhého dňa ...

    Ak chcete rýchlo, čo vytvára problém, keď ste možno počuli niečo, čo znelo dobre. Zvuk je tlmený, a jeho reč potrebuje nejakú prácu na minimálnu.

    On
    Mike odpovedal:

    Pri odkazovaní na produkt alebo službu, že by sa s najväčšou pravdepodobnosťou pomôže mať písomné odporúčanie, možno uľahčuje udržiavať rýchlosť a prejav, ktorý môže byť ťažké pochopiť v bodoch.

  28. 28
    On 08.11.2012 v 07:49
    mike povedal:

    OK. Bol som schopný pochopiť prízvuk a kvalita bola dosť dobrá, že by som mohol získať predstavu o tom, čo sa deje.

    Ak som pochopil správne "tajomstvo", k jeho rýchle vytváranie obsahu je outsourcing? On Mindmaps obrys a potom ju pošle von, aby to urobil.

    Nie je to presne to, čomu hovorím "vytváranie obsahu." Neuvedomil som si, že platiť niekoho, kto by svoju prácu, sa nazýva "hack". Musím byť pred svojho času :)

    zdravie,
    m

  29. 29

    Krásny videá s veľmi úděsné nápadmi.

  30. No Eugene,
    Je mi ľúto, že je negatívny, ale zistil som, že je veľmi ťažké sledovať a interpretovať toho chlapa reč, pretože je to príliš diakritikou a hovorí príliš rýchlo: To je prvá vec.
    Druhá vec je, že videá sú príliš malé aby nebolo možné prečítať niektorý z textu alebo obsahu na jeho obrazovke prezentácie.
    To musí byť preložené alebo premenená jasným a podrobným PDF, takže je to oveľa jednoduchšie, aby sa žiadny správny zmysel toho!

  31. 31
    On 08.11.2012 v 08:22
    Epineto Logico povedal:

    To je zaujímavé,

  32. Legrační, že vy spomenúť kvalitu záznamu a ten prízvuk ...

    Nielen, že mám problém sluchu (príliš rock n 'roll, keď mladší), ale môj prvý jazyk nie je ani angličtina (ja som Mexičan) a ja som pochopil všetko.

    Tip: Ak sa zaregistrujete dostať zvyšok videá Rich Schefren budete mať prístup k pôvodnej video súboru, ktorý vlastne beží na celú hodinu a má lepší zvuk, dúfam, že vám pomôže! ;-)

    Sergio

  33. 33
    On 08.11.2012 v 08:25
    Mike hovorí:

    Ken and John – simply go to http://www.strategicprofits.com/profithacks/video-2/ and get everything you need. You two need to do less complaining and take more positive action (-;

  34. Am sorry to say I have to agree that the video is poor quality.

    I am English and have never had a problem with Australian accents, but in this case, I can't understand a lot of what is being said.

    The video itself is also difficult to follow.

    However, having said that,my years with Noble Sam tells me that perseverance will enable me to understand the video if I just play it again and again.

    I appreciate the fact the time and trouble has been taken to put up it on the web.

    My thanks.

  35. 35

    To some extent I'd agree with Paul. I have Australian friends it is not to do with that. It's a live conference so it can't be perfect. There we go found the middle ground all!

  36. A final useful video, but he does use a lot of outsourcing, which is great if you can afford to do that. Unfortunately my situation is that currently I still can't afford to outsource !

  37. …so the way to create products fast is get someone else to build them for you.

  38. Come on guys the video is okay quality. For those of you complaining about Aussie accents take a look at the majority of US or English accents us Aussies have to deal with on a daily basis. Perspective isa wonderful thing… You guys needs to get spme. Thanks for this video Eugnene, great job. A bit too long winded at the start though…

  39. Great information on shortcut to creating great products. The recorded sound quality left much to be desired as highlighted by most. I had to watch the video three times in order to digest the entire content. I look forward to the upcoming exclusive limited live video. Hope to get some gold nugget tips from it. Na zdravie!

  40. Have no problem with language etc., but the logical flow and presentation could be improved. Seems to be out of context in that it is part of a larger presentation, I say this because he makes assumptions about the audiences understanding.

    Cheers,

    Mike FD

  41. talks too fast, sorry I wasn't able to understand his terms or what he was explaining.

  42. Ja som nemal žiadny problém s pochopením austrálsky prízvuk. Skúste ísť do Thajska a pochopenie ich pokus hovoriť anglicky. Sústreďte sa na obsah a len s ním pracovať. Obsah je to, čo to všetko znamená po všetkom. Musím priznať, že aj keď sa hovorí trochu rýchlo a je potrebné spomaliť v prospech všetkých.

    On
    Eugene Ware odpovedal:

    Ahoj Steven,

    Skúste ísť do Pekingu (kde píšem to v túto chvíľu). Nikto nerozumie anglicky (alebo austrálsky LOL).

    Skúste si objednať jedlo .... šťastie, niektorých reštauráciách majú na fotky! :-)

    Môj pastor mal nejakú dobrú radu, že som dbal v mojom živote ... Keď sa jesť ryby ... jesť mäso a vypľuť kosti ...

    Nedokonalá akcie porazí perfektný nečinnosti každý deň v týždni!

    Je nám ľúto, že zvuk je ťažké pochopiť. Budeme sa uistite sa, že naše budúce videá sú zrozumiteľnejšie, alebo aspoň poskytnúť nejaké prepisy.

    Vďaka za vaše komentáre! Thajsko je jedným z mojich najobľúbenejších turistických destinácií ... Už ste vyskúšali svoje rezancové polievky ... zomrieť!

    Teplé S pozdravom,

    Eugene

  43. Myslel som, že prezentácia bola kvalitná a zvuk bol perfektný ... čo to sakra vy ostatní chlapci hovoríte?

    Stavím sa, že väčšina ľudí, takže negatívne komentáre sa nikdy vytvorili on-line produkt vo svojom živote.

    Získať prekliaty život ľudí. Aspoň ten chlap robí kroky a niečo robiť.

    Musí byť banda hlupák Obama voličov. LOL!

  44. 44
    On 08.11.2012 v 11:08
    Eve hovorí:

    Počul som to predtým a to je skvelý nápad. Keď zjednodušiť hlásenia, že je to v podstate
    1. Prídete s nápadom
    2. Zadávať do svojho tímu
    Avšak, ako mnohí ľudia majú peniaze na outsourcing? A ako podnikateľ, ak máte peniaze, musíte sa rozhodnúť, trávite to Zakúpením tohto produktu alebo platiť svoje outsourcing tím?
    Ak ste nováčik, a to je pre vás nové, potom je potrebné tento výrobok.
    Pre nás ostatných, je to naozaj záležitosť zamerania a použitia všetkých výrobkov, ktoré už vlastníte. Koľko z nás má veľa softvér na pevnom disku alebo CD, ktoré ste si kúpili a ešte neboli použité, pretože zakaždým, keď sa otočíš tú NEW priekopnícky nikdy nepočul technika, metóda (čo dostanete správu - je to copywriting na jeho najlepší.
    Každopádne som naozaj kázeň pre seba tu. Ale či to pomôže niekoho iného, ​​potom je to skvelé.

    Na inú tému, musím súhlasiť s Endre, ktorý už skôr uviedol,
    "Výrobky boli inzerované v niekoľkých posledných e-mailov odoslaných Noble Samurai tímu, sú proste nehodí do jeho dobrej povesti, a kvalita ich výrobkov."

    Som tiež stále zostať na zozname e-mailov, ako som fanúšikom Market Samurai, ale ja som sa zbavili veľa e-mailových predplatné, pretože som unavený z neustále bombardovaní e-mailov na "najnovšie, najväčší, atď výrobok vôbec"

    Predvečer

  45. Sound and accent are fine. Good video….good quality as usual samurai's

  46. Eugene you must watch this before posting. What kind of impression do you provide by posting such video. Totally useless. Must respect readers time.

  47. Looks like a blast! I'll only be able to attend some of it, but I'm excited to check it out!

  48. I watched video twice, the issue is not the accent, I can understand it very well even English is not my native language. The issue for understanding is: the title of this article says about creation of high quality products but the quality of video embedded into presentation is not so good that I felt unbalanced when I tried to understand what is the key idea? Working 4 hrs a week and make lots of podcasts, videos, slides presentations and articles to blogs from one presentation is a good idea. However, all info should bring value to customers, not just a bunch of usefulness flow

  49. 49

    Rick Schefren? Really. I was part of his 2008-09 coaching. He delegated it all to underlings. Big waste of money. Good salesman, though. Was he into car sales in his prior life, like Mike F and Frank K?

  50. Six minutes in and I bailed. If you can't give me good enough, targeted info in 6 minutes to keep me interested, it is a waste of my time. I also found the quality of the video horrendous: dark, too far away, presenter wasn't prepared. Watch Lynda.com for prepared and professional video tutorials. The title of this post should be, how to create stuff so fast that it has no value. I have been loving Market Samurai even with its glitches in Beta and have lived through them, but this is the second time I have been fooled by an email link into thinking I am getting quality info. Never again.

  51. I guess you made a mistake with this video.
    The presentation part is not about product creation, it is about content creation.
    Perhaps you could fix this as product creation is a subject in which I am very interested in.

  52. 52

    I agree, it's a trash video, which is not usual for this company. I already knew how to use Camtasia, and not everyone has a mac. The guy in the video gave a SEMINAR on how to record his screen ? Did he also explain how to turn on the computer?

  53. 53
    On November 8th, 2012 at 7:05 pm
    Richbilt said:

    Essentially, what he's saying is plan what you're going to say, find all the graphical assets, do the voice recording, brief a video production guy on exactly what you need to create the video. Erm right. Groundbreaking.

    The main point I get from it is – where you've got a problem, create a process that helps you streamline it so it's no longer a problem. Which is OK if you have the £$ to throw at the problem by outsourcing it.

    The other clever bit is having the gall to present it to the world as something new – but I guess that's what a fair bit of what 'online marketing gurus' are about :)

  54. Eugene,

    I was an unconditional and fervent admirer of the whole Market Samurai concept.

    Unfortunately, as of late, it seems to me the Dojo has had to compromise on some of the principles it adhered to.

    The new strategy involving Mr. Scheffren gives the impression MS members and fans are now nothing more than names on a list. And the money is in the list, right?

    That's unadulterated “Rich”, no doubt about it. I will suppose MS is in survival mode, albeit at some cost to it's former pristine credibility, alas.

    Hoping the “bad” times quickly blow over so the “Dojo” return to its former serenity. It's the hype. Lose it, drop it, fast, it is causing damage…

    Where have all the good times gone?

    Theo

  55. I bailed at the point where the flow chart came up and the screen was blinking… lots of blur. Very poor quality of video, so I'm not inclined to watch further to find out what the big secret is. I do know I don't want my videos to have that poor of a quality of sound and image.

  56. A little poor quality of video but the content is much more interesting. Thanks a lot.

  57. 57

    No sound.

  58. 58

    The video was interesting, and useful, however I struggled to catch all the content due to the presenter's heavy Australian accent (and I have lived in Ozzy, have Ozzy niece and nephew etc). The speed at which the information was being presented was also too fast for me. Surely giving some constructive feedback is not a bad thing for a presenter in business? as if a fair percentage of people viewing have similar difficulties, then this could be addressed for future videos – and we would all be happy to recommend!

    I hope these comments are useful for future presentations, which is what they are meant to be and not a criticism to be jumped on by defensive individuals whom only see things from their own point of view.

  59. I'm a Kiwi (New Zealander)and have lived in Australia for 20 odd years and I do have a problem with the sound too. It's not so much his accent but more at the fast speed he talks which is a pitty.

    In regards to his stuff thats he's talking about. All he's doing is out sourcing as much as he can and has the right software programs to help him do so.

    Unfortunatelly some of us don't have the capital to outsource or purchase software programs to make life easier.

    How about asking Pete what people like us should do to make things work.

    I'd be very interested in what he's got to say.

    Thanks for listening

  60. Dobrý deň,
    Why is a person who are trying to sell his knowledege about product, video and audi creation, using such a terrible bad low quality resolution and sound on his own video.
    Maybe the content is goog, but I didn't get anything out of this!!

  61. 61

    Sorry guys, you got this one WRONG!. One of the worst video sessions I have ever experienced. Unlike Nancy before me I actually got to the 10 minute mark, and then lost the plot (and the will to live, I might add) This could be mistaken for desperation guys. One of the current rules of Internet Marketing SHOULD be; keep it simple and make it audible. The fact that I know most of what this guy was droning on about makes it a double whammy. No disrespect, because he obviously knows his stuff, but this just didn't work. : (

  62. Hey Eugene,

    You can cause the video to automatically come up at 720p if you use this clever little hack on the URL:

    vq=hd720

    eg http://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?vq=hd720

    I found this after digging around for a couple of hours. The other older tags (like “hd=1″) are deprecated. The new tag isn't actually in the youtube API, but it works!

    The video looks good in HD!

    Značka

  63. Teaching people how to use video content for a product with such a piece of crap video is pretty ironic. I guess it's just not that easy, if the folks 'teaching' it can't be bothered to do a good job.

    I have no trouble understanding an australian accent, but the quality was awful. Just bumping the volume up isn't adequate. Get a $30 digital recorder and put it in his pocket next time. Then you'll have decent quality and you can just replace the audio track and sync it up.

  64. Sure, not groundbreaking for most of you who were around IM before this was filmed (at least a year ago??).

    Takeaway message, if you pare away the hype (mindmaps/screen capture recording/outsourcing newbie fodder), find ways of creating as much content as possible. Focus on the content and less on the medium the content is presented by.

    At least that's what I got from it.

    This could've been such a shorter video. But I do appreciate it for what it is.

  65. Ok, the situation is simple. Just have a look at http://www.profithacks.org and decide whether you will be selling the Profit Hacks course for 1497$ to others or if you want to buy this course for 1497$.

    Check out what's in it for you:

    * 40% Commission on the $1,497 price
    * Thats $598.80 commission on every sale
    * $200,000 in Affiliate Prizes (whoa)
    * Top 20 affiliates get cash and prizes
    * Top 3 affiliates are personal guests at the
    table for Elton John's closed-door Oscar Party!

  66. Don't know what the fuss was about… No video to watch did not work in any browser… This site seems to be letting people down again and again… Shame won't come back

  67. 67
    On November 9th, 2012 at 4:14 am
    Destry Vargaz said:

    Let me get this straight – his big “secret” for creating top quality videos in an hour is… get his video guy to do all the work??? Gee, thanks. Let someone else do the work for you, why didn't I think of that.

  68. Great advice, I think that´s the missing link, looking forward to register for the free webinar!

  69. 69
    On November 9th, 2012 at 11:07 am
    Robertino said:

    Censorship earned another point yesterday.

  70. VIDEO HAS BEEN CURRENTLY UNAVAILABLE TO VIEW FOR 24 HOURS!