Nákup doménových mien: vo veku domén, Backordering a nové domény

Tento týždeň, Foursquare (populárna web2.0 hra / sociálne siete nástroj) zabudol obnoviť jeho názov domény - spôsobuje jeho miesto ísť dole ako doména išiel do Redemption bezúročné obdobie.

Ako vieme z videa Domain životného cyklu - to je veľký problém ...

Foursquare bol nedávno ocenený rovnako vysoká ako 80.000.000 dolárov USD - a jeho doménou je v súčasnej dobe PageRank 7.

Aj keď sa v tomto prípade chyba bola opravená dlho predtým, než je doména mohla byť ponúknutá verejnosti, pokiaľ Foursquare nebol taký web high-profil s tisíckami verných užívateľov, ktorí sa uistil, že problém nezostala bez povšimnutia, a potom som uistite sa, že niekto, kto mal foursquare.com externom sklade by bolo veľmi, veľmi šťastný, že čoskoro vlastné ich ťažké biť doménu.

To dokazuje, ako domény super-high-hodnota vyprší (a sú obsadené) každý deň ...

Niekedy je to preto, že z dohľadu (ako u Foursquare), niekedy kvôli bankrotov alebo organizácií rozpustil, a niekedy aj preto, že majiteľ domény len nechce pokračovať s týmto webových stránkach (a možno, že si neuvedomujú, SEO alebo peňažné hodnota ich vlastnej domény.)

To je miesto, kde dnešné prvé video je dodávaný v ...

Ako na externom sklade Aged domény

V tomto videu, Kenny ukazuje stratégia sa používa k externým skladu domény (v podstate, vyhradzuje si doménu pre seba, ak súčasný majiteľ nechá to skončí.)

YouTube Preview Image

Krása stratégie Kennyho je to, že vám dáva maximálnu šancu vyzdvihnutie doménu, keď to skončí, to pomáha znížiť šance na doméne ísť do neistej aukčnej proces, a nemusíte platiť ani cent, ak nie je jedna z týchto služieb je schopný úspešne ukradnúť meno pre vás v externom sklade, ak bude k dispozícii.

Poznámka: Každá registrovaná doména môže byť backordered, ale v Kennyho napríklad spomína, že doména je to backordering, všimol si budú čoskoro vyprší.

Ak chcete zistiť, kedy doména vo vašom nika skončí, robiť whois hľadanie na doménu a pozrite sa na dátum vypršania platnosti. (Tento dátum sa vzťahuje k dátumu vypršania domény -. Nie je deň, že bude opäť k dispozícii Pozrite sa na video, domény životného cyklu , ak si nie ste istí, čo mám na mysli tu.)

Aj keď je dôležité vedieť, ako skontrolovať dátum vypršania platnosti danej domény po ruke, môže to byť časovo náročný proces prehľadávať všetky z vysoko kvalitných domén, ktoré sú v súčasnej dobe registrované na vašom trhu práce, ktoré z nich sú čoskoro vyprší.

Takže v najbližších niekoľkých dňoch sme vám ukážem niektoré nástroje, ktoré Kenny používa na urýchlenie procesu, ktorý umožňuje vyhľadávať domény, ktoré sú spôsobené čoskoro skončí a zamerať svoje úsilie na týchto doménach.

Hľadanie Aged Domény kúpiť okamžite

Ak nemáte čas čakať na vaše backordered doménu prejsť, a chcete, splatné doménu práve teraz, toto video je pre vás.

V tom, Kenny nás zavedie cez ručné procesu hľadania a nákup splatné domény, a ukáže vám, ako môžete to urobiť sami.

YouTube Preview Image

Počúvajte pozorne, ako sa prechádza oblastí - stručne sa dotýka toho, čo sa domnieva, že drahá cena je za doménu a vysvetľovať jeho last-minute ponuky stratégiu, ktorá udržiava svoje nákupy pod radarom, keď sa kupuje v aukciách. (Je to stojí za to sledovať Tieto diely niekoľkokrát uistite, že máte všetko.)

Poznámka: Ak hľadáte pre domény s vysokým PageRank, a ručne kontrolu PageRank domén uvedených, uistite sa, že vaša due diligence overiť PageRank je správne, než si kúpite. V opačnom prípade riskujete kúpu nepodarok.

Niektoré domény bude "fake" ich PageRank skóre vyzerať cennejšie než oni. (Áno, je to možné, a zlo - falošný PageRank vám nedáva SEO výhodu.) Existuje jednoduchý spôsob, ako overiť PageRank domény. Kenny je len produkovať video, ktoré vám ukáže, ako to urobiť práve teraz, a budeme si to vo svojich rukách, akonáhle to bude hotové.

Opäť - to je dôležité vedieť, ako to urobiť všetko ručne - ale, rovnako ako u Kľúčové slovo výskumu alebo SEO analýza, zber dát ručne môže byť časovo náročný proces.

Takže budeme tiež ukázať vám niektoré nástroje, ktoré môžete použiť na automatickú kontrolu PageRank (vrátane toho, či alebo nie to bolo falošné), vek domény, spätné odkazy a ďalšie.

Ako kúpiť nový názov Dynamite domény

A konečne, na dnešné kolo-out videá, Kenny dáva nám over-the-rameno pohľad na jednoduchý proces on nasleduje registrovať nové domény ručne (vrátane toho, čo robí, keď kľúčové slovo com dot nie je k dispozícii)

YouTube Preview Image

Opäť platí, že hľadanie doménových mien nejakú dobu trvá. Tak, aby vám pomohol tu, chceme vám ukázať niektoré bezplatné nástroje, ktoré používame na urýchlenie procesu hľadania a registrácia domén -, ktoré vám pomôžu registrácia domén pre seba, alebo len preto, aby svojich konkurentov z vášho trhu.

... To príde čoskoro taky.

Brent Hodgson spoluzakladateľ Noble Samurai, a internetový marketing špecialista.

Brent napísal 68 príspevok (y) pre Noble Samurai

87 Reakcia na "nákup doménových mien: vo veku Domény, Backordering a nové domény"

  1. Skvelé fazuľa ... som zdvihol pár zabijáckych domén v minulosti, a verte mi, oni robia skutočné peniaze.

  2. 2
    Na 29 marci 2010 v 03:20
    Kenneth Holk povedal:

    Ďakujem vám, ďakujem!

    Načasovanie je perfektné. Ja so založením nového podniku o subdomén
    Ak váš v toku dostanete to, čo budete potrebovať. Ešte raz vám ďakujem

  3. ".... A jeho doménou je v súčasnej dobe PageRank 7" Naozaj? Myslel som, že strany mali Pagerank nie domén. Iste ako domovskú stránku je PR7, ale moje miesto nie je ;)

    s


    Steve Hards odpovedal:

    Áno, v zásade správne, Dave!

    Avšak, nie mať pocit, že stránky s žiadnym alebo nízkym page rank na webe, ktorý má prednú stranu s vysokým PR robiť lepšie vo výsledkoch hľadania ako podobne zaradil stránky na stránkach bez? Bolo by ťažké testovať, samozrejme, ale to by dávalo zmysel pre Google, aby týchto stránok väčší význam než ich PR by sa mohlo zdať.


    Dave Robinson odpovedal:

    Jo, myslím, že to dáva zmysel ;)

    d

  4. Veľmi užitočný príspevok - hľadal viac a viac domén teraz :)

  5. Prečo ste sa vystaviť také veci? :)

    (Teraz vidím, prečo stále vo veku domén je stále ťažšie a ťažšie :)

  6. Mám niekoľko vrah domén v minulosti, že ľudia zrušili. Jeho ťažké vybrať jednu hore, ale keď si to!

    Omylom som nechal domény vyprší skôr - myslím, že každý to urobil

  7. Ďakujem za skvelé informácie.
    Práve som začal obracející stránky webu a vaše videá sú veľmi užitočné
    pre moje podnikanie.

  8. 8
    Na 29 marci 2010 v 03:54
    Nelly povedal:

    Ok, takže sme sa zaregistrovať na 3 alebo viac služieb pre a prichádza odstránené domény.

    Má tento problém nevzniká, že bude vnímaná ako 3 samostatné záujmy v mene jednej domény, a preto doménu uviesť do verejnej dražby, alebo som niečo chýba?

    Ako sa vám zastaviť sa od mimovoľne núti domény do verejnej dražbe?


    Brent Hodgson odpovedal:

    "Má problém nevzniká, že bude vnímaná ako 3 samostatné záujmy v mene jednej domény, a preto doménu uviesť do verejnej dražby, alebo som niečo chýba?"

    Nie 3 služby, súťaží, akonáhle je k dispozícii ukradnúť doménu.

    Potom, čo jeden z nich má to, že nepracujú s ďalšími dvoma konkurenčnými službami.

    Je-li 2 alebo viac osôb v externom sklade domény pomocou rovnaké služby, a že služba úspešne získava doménu na poklese, potom to môže ísť cez aukčný proces - ale ak tam je len jeden backorderer na služby, neexistuje riziko, že sa to stáva.

  9. 9

    Skvelé rady, aby to prichádza chalani ..

  10. Ďalšie vynikajúce príspevok! Učím sa veľa z tejto série príspevkov od Kennyho. Vďaka za zdieľanie a držať 'em prichádza!

  11. 11
    Na 29 marci 2010 v 04:14
    Vinnie hovorí:

    Kenny,

    aký je váš názor na nákup vo veku domén a robí 301 presmerovanie na vaše stránky, ak je v rovnakej kategórii, alebo ak to nie je?

    vďaka,

    Vinnie


    Kenny Goodman odpovedal:

    Nie som veľký fanúšik 301 presmerovanie. Len som chcel stavať stránok na doménach alebo prenajímať svoje domény.

  12. Tam je seceret veverička webové stránky, kde si môžete filtrovať pagerank a či je jeho PLATÍ pagerank, rovnako ako vek domény apod od GoDaddy s náhradnými dielmi a ďalšie domény aukciách.

  13. Veľká príspevok ... vy ste naozaj boli na vaše hra rozdávať veľa skvelých informácií v poslednej dobe ...

    Ďakujeme!

  14. 14
    Na 29 marci 2010 v 04:33
    Joanna hovorí:

    Myslel som, že budem hovoriť o naozaj dostať veku domény, ale v podstate išlo cez GoDaddy aukciách ...? Tak ako sme sa nájsť tie skvelé veku domén, ktoré poznáte, 5 rokov, 10 rokov, a tak ďalej, že sme všetci hľadali? Vzhľadom k tomu, Godaddy nezobrazuje vek domény, môžete tiež treba dostať niečo, že je to sotva 1 rok starý, ak robíte veľa práce navyše a majú ako 3-4 otvorených okien pre ktoré prehliadača ... To je ten druh vecí mnohí z nás sa čaká, špeciálne od Freshdrop.com zdvihli mesačné poplatky za škandalózne 90 dolárov za mesiac, čo znamená, mnohí z nás si nemôže dovoliť, aby už ...

  15. To je skvelé miesto chystám použiť túto metódu na moje ďalšie domény

  16. Vždy som si použite NameCheap registráciu domény v týchto dňoch, aj keď, samozrejme, ceny sú zhruba rovnaké ako všade inde. Dôvodom je to, že ich rozhranie je ľahko ovládateľný a pochopiť, a oni nemajú dopriať v zmätku marketingu GoDaddy. Tiež, pred niekoľkými rokmi, keď som používal GoDaddy by som Všimnite si, že názov domény Skúmal som a neregistroval ihneď bola často vziať, keď som sa vrátil, povedzme, druhý deň potom, čo som strávil nejaký čas skúmať podobných tým alebo stránky s variáciami TLD. To sa nestane s NameCheap. Legrační, že :-)

    To je skvelá séria a fantastické, že sú voľne vyberá informácie založené na vlastnej skúsenosti, že ostatní ľudia by sa účtovať veľa pre. Výborne!


    Mike odpovedal:

    Musíte byť opatrní, kde budete hľadať pre nový názov domény. Niektoré z registrátorov zaregistruje doménové meno pod zámienkou, že ju drží na vás tak niekto nevezme. Samozrejme, že nabíjanie ešte raz to robia. Zabudol som, čo hovoria, že je vlastne názov pre techniku. GoDaddy používa na to, ale v poslednej dobe sa zastavil, pretože ľudia si sťažovali.


    Im odpovedal:

    Steve - táto prax bola skutočne postavená mimo zákon [ICANN Verím], asi pred rokom.

    Ukazuje sa, že niektoré bezohľadní názov domény dodávateľov [docela málo v súčasnej dobe považovaná za seriózny] by dal všetky názvy domén ste hľadané [snáď dokonca vstúpil do košíka], ale ktoré si nekúpil, na päťdňový držanie.

    Keď sa vrátil, aby sa po nich, boli k dispozícii za oveľa vyššiu cenu, alebo sa objavil predal, pretože niektoré iné predajcu mal držať na ne zo svojho vyhľadávacie aktivity.

    Sťažnosti sa stal hlasný a akčné nasledovala ...


    Steve Hards odpovedal:

    Mike, Jim, Vďaka za doplňujúce informácie a potvrdenie, že je tak nestane hneď. Steve

  17. 17

    Skvelé video, ďakujem! S odkazom na due diligence, a tiež spomenul predtým z rovnakej domény zachovanie ich veku - som neustále kupovať domény končiace základe, ako aj prostredníctvom closeouts na GoDaddy, ale všimol som si, že aj keď WebArchiv môže mať konkrétny vek zaznamenaný v Whois to môže byť odlišné. Je tam osobitný dôvod pre to? Ako príklad je miesto http://www.mangotickets.com/ , ktorý som si kúpil v poslednej dobe -. web archív stránka zobrazuje starobe 27. marca 2004 a Whois.domaintools ukazuje, 30. januára 2009 Prosím, odpustite mi moju neznalosť tu, som by som len vedieť, prečo a ako k tomu dochádza?


    Kenny Goodman odpovedal:

    Doména pravdepodobne odstránená 09. Január ale archive.org zachová informácie z pôvodného miesta.

  18. I am always amazed at the great information. Market Samurai is a fantastic tool and you give a lot of helpful info.

  19. Suppose that I bought aged domain with high PR. I will have to put a new content, maybe very different from one which contributed to existing PR. Existing back links will not be so significant any more as their anchor text may not contain my keywords. Does this mean that I should pay more attention to domains age than its PR?

  20. good info wish i had been reading this before.

  21. 21
    On March 29th, 2010 at 5:50 am
    Morgan said:

    I the video on how to buy aged Domains I missed the part of where he tells us how to find out the domain age….
    Vďaka

  22. Great advice, keep it coming guys.

  23. 23

    From what I understand if domain been dropped, it loses ALL PR it had.
    Is that correct?
    And if thats the case then what is the benefit of buying an aged domain?
    One benefit is backlinks (if it has any), I can't think of more.

  24. Very ninja way to get great SEO!

  25. Here is the link to the aged domain finder
    http://www.aged-domain-finder.com that checks out page rank and even shows you what pages are on the web so you don't buy someone else's problems.

    There is a video that walks you through it.

  26. This is some good information. I have thought about purchasing aged domains for awhile, but felt a little adverse for spending a lot of money for them.

  27. Great techniques for domain name shopping, thanks for sharing.

  28. sweet, thanks for this extreme valuable information. I most definitely will now look into it as well.

    Thomas Lierzer

  29. 29
    On March 29th, 2010 at 8:24 am
    Ricardo said:

    Here is a question:

    If I hold a trademark for “keyword” and owned domain keyword.com

    Would it be legal for someone to buy a domain with my trademark keyword in it? like mykeyword.com or keywordsite.com?

    Thanks in advance!

  30. 30

    Once again great info, however I checked a Domain Name I wanted to aquire but I could not find any reference on the Whois search (that Kenny supplied) for the domain name that refers to the expiry date, am I missing something? Can somebody advise how I can find the expiry date of somebody elses Domain Name?

    On
    Brent Hodgson replied:

    If a domain exists (ie is aged and active) it should display a Whois record.

    If whois.domaintools.com didn't display the result, it could have been a temporary error. I'd try again later.

    Or, it could be a sign that the domain is unregistered and available to register new.

    On
    Ian replied:

    Yes it displayed the whois record but I could not see any reference to the expiry date of this domain?

    On
    Brent Hodgson replied:

    Without knowing the domain, I don't know what could be happening here :(

    It could be a ccTLD that doesn't allow users to see WHOIS data via the normal channels. I don't know :(

    If the domain data still isn't coming through, perhaps if we could see the domain we could work out the troubles? (Although I can understand that you might like to keep it private)

    Brent

  31. My question is the same as Nelly's. I don't understand why you register the same name on 3 sites. Can you explain why you do that?

    On
    Gee replied:

    I assume it is so that you have a greater chance of acquiring the domain name you are after

  32. Once again guys you're over delivering. Thanks for an insightful
    series of post. Keep'em rollin!!!

  33. If I can not get a .com, what is most important, a
    keyword.net or a keywordS.com? (note the suffix S)

  34. wow…what a nice and good info…a good timing for me…my attention want to buy another 2 domain by next month, now i still search what is the best topic for my next website. thank q…!!!

  35. Hey Kenny

    Great info. Thanks for sharing. I was aware of the services that you mentioned but hadn't come across anyone with any credibility that was doing it. Plus the info wasn't there on how to do it.

    I look forward to more great stuff.

    Just one point. I have heard that Google doesn't particularly like Godaddy and so may downgrade any domain that is purchased there.
    Have you a comment on that?

    On
    Victor replied:

    No Google does not care where the domain was registered, they are only interested in ONE THING….

    Providing their users with the best possible search experience and there is no possible way to connect the value and authority of your site with what registrar you use.

    If your a spammer you don't want to use Godaddy because they have been know to deal directly with spammers for spending spam which is great as far as I am concerned that is a good thing but I have heard of a few guys that are heavy with their legit auto responder sequences ( if that the thin edge of spam ) get in trouble with Goddady

    On
    Brent Hodgson replied:

    Just a warning on this – GoDaddy has been known to take down product owners' sites if their affiliates spam too.

    On
    Brent Hodgson replied:

    GoDaddy just hit 40,000,000 domains (a 50% market share of all new domains). Google taking this action would have a massive impact on the web – and I don't see the reason why Google might dislike domains registered at GoDaddy (maybe if it had slow DNS servers? but that would be a DNS issue, not a registrant issue)… So I don't see this happening.

  36. 36
    On March 29th, 2010 at 1:19 pm
    Victor said:

    You guys have blown it with this series !

    1, Kenny said that is is going to be chasing example of envelopesonline.com

    That is a terrible domain name to be chasing – the exact match volume for “envelopes online” is 720 searches a month only 480 in the US – this is probably only practical as a country specific business, hard to compete when your paying to ship envelopes around the world.

    For 480 – 720 exact searches a month – at position 1 you will be 50% of that volume, there are so many better domain names than that in the envelope niche that will get you bias.

    Great way to position a site so that it will make no money !

    The number one reason that people don't make money online they chase poorly researched niches in which they have no hope of ever making any money and they are doomed from day one.

    I don't accept that this is an “example” as Kenny said this is a real world example for a friend that he would be chasing the long tail envelopes online

    2. This is the big one so hold onto your hats !!!

    OMG That domain is not in the index does he know how to test that ?

    You go to Google.com and type site: followed by the domain name if its not there as in this example you dont want to buy that domain !!!

    It has been deindexed !!

    3, An aged domain is a domain that has been under constant development over a number of years. Too many confuse a domain that has been sitting idle at a parking service as “aged”

    What google is looking for are domains that have been underdevelopment, contributing towards the growth and expansion of the internet, and earning some authority they are rewarding development age not retirement age, we use webacrchive to look at the history of the site, the more active the development of a site over the years the more authority it holds.

    On
    Victor replied:

    Finally

    Assuming that most of your readers here are individuals or maybe a partnership with a couple then you can be very very fussy with buying domains.

    After a while you understand that you can only do justice to 10 – 15 domains at one time at most. As an individual you cant build out and make money off of more than that.

    Don't get me wrong I have 100′s of domains but my real money comes from just a handful of them, the rest are virtually idle and in the one day I will get around to it basket.

    Ak si môžete dovoliť ročné obnovovanie potom to nie je problém, ale ak váš nový na to kúpiť svoje domény opatrne, stráviť niekoľko dní hľadá dostanete, že späť v piky, ak zvolíte správnu doménu s vekom, spätné odkazy, kľúčové slová zodpovedajúce atď , je ťažké nájsť, ale môžete ich nájsť najlepšie radu môžem dať, je pozrieť sa na domény, ktoré iní si kúpili, pretože vnútornú hodnotu, ale neboli rozvojových, pozrite sa, kto je a ponúknuť im niekoľko sto dolárov, áno somepeople sú stále sníva o dni, ktoré predávajú svoje druhé tier doménu pre milióny, ale môžete byť prekvapení, čo si môžete kúpiť takhle.


    Brent Hodgson odpovedal:

    Táto doména najmä, myslím, že je veľmi jednoduché podceniť.

    Máš pravdu - nebolo 12 rokov PageRank 8 domény s 5000 spätné odkazy

    Ale to nemusí byť na preukázanie proces backordering.

    Páči sa mi, že Kenny vybral doménu, ktorá bola uplynie v najbližších 24 hodín, aby mohol nasledovať-up a ukázať zvyšok backordering procesu (to, čo sa stane potom, čo v externom sklade bol konal.)

    Beause toho, existuje len obmedzený počet domén na vyzdvihnutie od - možno niekoľko tisíc - vrátane mnohých cudzieho jazyka, spam, fake PR a ďalších bezcenných domén. Takže nájsť perfektné doménu pre svoje demo bolo vždy ťažké.

    Ale aj tak, Kenny našiel veľmi peknú doménu v tomto jednom.

    Vyzerá to, že za 7 rokov starej doméne, ktorá nemá žiadne spätné odkazy, a vyzerá to, že sa nikdy indexované.

    Ale opäť, bolo by jednoduché podceňovať tejto oblasti.

    1. Kľúčové slovo Optimalizácia

    Zmienil ste sa, že kľúčové slovo "Obálky-line", má nízky objem vyhľadávania.

    To je pravda.

    Avšak, envelopesonline.com sa zameriava na kľúčové slovo "Obálky" - s pekným, Brandable prípona "on-line" na konci.

    Kľúčové slovo "obálky", má viac ako 60.000 vyhľadávanie za deň frázu uzavreté.

    To je takmer 22 miliónov vyhľadávaní za rok.

    To je na trhu, kde ľudia platia 3,93 dolárov za kliknutie pre prevádzku. (Tak to je hľadanie trhová hodnota 86.400.000 dolárov dolárov)

    (Ako vedľajší poznámku - 6 zo svojich 10 najlepších pretekárov vo vyhľadávačoch majú menej ako 5000 spätných odkazov, 3 majú domén s podobnými hustotami kľúčových slov, a niekoľko sedieť na doménach s podobnými veku vyzerá ako by to mohlo byť crackable trh to.).

    Takže povedal by som, že je to veľmi dobre optimalizovaný domény z kľúčových slov pohľadu.

    2. Branding

    To je niečo, čo nebol prerokovaný v oveľa podrobnejšie v videa - ale viem, že je to niečo, čo Kenny robí veľa peňazí, pokiaľ ide o jeho vlastné domény.

    Oplatí sa mať brandable, nezabudnuteľný domény.

    Pokiaľ ide o brandability, "Obálky line" je veľmi vysoká hodnota domény.

    Keď sa pozriete na to, čo podobné domény sa predávajú práve teraz, vidíte v podobných stránok predávajú za niekoľko tisíc dolárov.

    Napríklad, onlinehighschool.NET ktorý sa predáva za US $ 4,000.

    A to je v un-cielené verejnej dražbe (koľko papiernictva predajcovia vyskúšať Aukcie domén?)

    A to je pre. Sieť ... a envelopesonline.com je. Com

    A envelopesonline.com sa zameriava na kľúčové slovo oveľa vyššiu hodnotu.

    Takže Kenny vybrať to až 59 dolárov na poklese, alebo pár stoviek dolárov v aukcii (ak to ide svojou cestou), mohol ľahko otočiť a predať za niekoľko tisíc dolárov.

    (Máš pravdu - to by nemal byť s doménou pre SEO účely, ak to urobil - ale to trvať veľa riziká z rovnice, keď sa otočil a predávať domény pre zisk je najhorší scenár. )

    3. Vs Nové domény

    Nakoniec - je tu otázka dostupnosti.

    Keby som mal ísť do tohto trhu, "envelopesonline.com" by bol jeden z domén by som skontrolovať, či to bolo k dispozícii ako novej doméne ...

    V tomto prípade to nie je.

    V skutočnosti, mnoho ďalších menej hodnotných oblastiach sú tiež prijaté. Takže sme opustili s dna, ak sa chcete zaregistrovať doménu na tomto trhu.

    Ale tu máme vzácnu príležitosť zdvihnúť vyššiu hodnotu domény - asi 59 dolárov.

    ...

    Aj keď proces backordering by boli preukázané na ľubovoľnej doméne, bol by som veľmi šťastný tejto oblasti by to bolo, aby som si ho kúpim.

    Máš pravdu - nebolo 12 rokov PageRank 8 domény s 5000 spätné odkazy. Nie je veľa domén spĺňajú tieto kritériá.

    Ale 59 dolárov, aby kľúčové slovo optimalizovaný, brandable domény s viac ako 60.000 vyhľadávanie za deň - kde sú ľudia platiť 3,93 dolárov za kliknutie - ak konkurenti na tomto trhu majú menej ako 5000 spätných odkazov (! Šialené, ja viem) ...

    Myslím, že to má veľa ísť na to.


    Victor odpovedal:

    Viem, že si nemyslím, že niekto je naozaj očakáva nájsť 12 rokov doménu PR 8 a 5000 spätné odkazy na poklese.

    Je mi ľúto, ak som ťa na defenzíve.

    Dovoľte mi, aby som sa snaží zopakovať môj názor.

    Domény použité v príklade 8 rokov veku, ale nie je v indexe, ktorý je skutočne nebezpečný dôvod, a to najmä pri novo prichádzajúcimi.

    Každý musí zvážiť, či domény majú záujem je legitímny, než si ju kúpili, ako ste povedal, že je toľko vecí, ktoré dávať pozor a držať dobré domény je tak lacné, že často veci, ktoré sa zdajú dobré, aby to bola pravda sú

    Skúsení SEO je naučiť sa ich obchod zdieľanie s ostatnými a testovanie. Kedysi som pracoval vo Erotika priemyslu a jeho mega konkurenčné, takže použiť každý trik sa môžete naučiť. Použili sme sa dozvedieť, čo sme mohli dostať preč s tým, že kúpi domén a doslova ich varenie. Nemusíte experimentovať s vašimi peniazmi domén v priebehu rokov sme museli varených 1000 v doménach, ktoré sme použili, aby sa dozvedieť, čo sme mohli, a potom ich nechať spadnúť.

    Nikdy som sa snažil predať varené domény pre každého, ale ak ste si kontrolovať a zdvihol je z drop služby vyzerali veku, odkazy atď

    BTW: Ak používate normálne podnikania on-line, nemusíte to urobiť, môžete byť veľmi úspešní bez vratkých taktiky a sľubujem, že jediná vec, ktorá sa stane, ak nechcete dodržiavať pravidlá je to, že budete deindexed ako my 100 's časmi (teda tento príbeh)

    Ak vidím, o 8 rokov staré doménu, ktorá nie je v indexe vzniká obrovský opatrnosť vlajku pre mňa, a ja by som zvážiť, čo kupujem, než som postavil sa na stránky - to nie je 60 dolárov v ohrození jeho zostavení sa snaha o mne .

    Aj keď je možné, že táto oblasť nebola nikdy indexované, ako hovoríte, vzhľadom k tomu, že bol asi od roku 2002, to Alexa rebríčku a má históriu na WebArchiv sa datuje do roku 2002, takže jej veľmi nepravdepodobné, že Google nikdy indexované a oveľa viac pravdepodobné, že google to deindexed z nejakého dôvodu, ak Alexa môže nájsť to potom Google by mal mať v určitom okamihu v priebehu posledných 8 rokov.

    Všetko, čo povedal, povedzme, že sa upustilo, pretože to nebol bol vyvinutý a nie je tam žiadny trest proti stále přeindexovány.

    Google počíta "vek" od okamihu, kedy je doména hity jej index nie je od okamihu, keď bola zapísaná, alebo kto je záznam, takže na to najlepšie, pokiaľ ide o Google sa týka máte zbrusu novú doménu s žiadnymi odkazy a 480-720 presná zhoda zaujatosti .

    Beriem svoje miesto o branding "envelopesonline.com je chytľavý názov, ale existuje veľa alternatív, napr envelope.cc je stále k dispozícii, by som sa za to, že za 19 dolárov

    Presná zhoda slovo na slovo obálke je 135.000 za mesiac a vy by ste si presný zaujatosť zápas na tom :)


    Victor odpovedal:

    Tam je veľa diskutovať tu, nechcem úplne monopoly týchto diskusií, ale zdá sa mi, že tak sa budem snažiť, aby to krátke a len riešiť jeden prvok.

    Narazila som tento príspevok, pretože to je príspevok o kúpe vo veku domén, "ako na to", ako to kde, bod vášho chýba, je cez všetky ďalšie veci, ktoré domény by mohla ísť na to (veľa z ktorého súhlasím s podobným brandablity ), je, že doména nie je v indexe.

    Takže pokiaľ ide o Google to je zbrusu nová doména, a nie je tam žiadny vekový zaujatosť na tejto doméne napriek tomu, čo váš odborník si myslia, že je dôvod, prečo som povedal, že ju vyhodili s tohto príspevku o tom, ako kúpiť vo veku doménu, nie preto, že to nemá PR8 alebo 5000 backlinks očakávajú, že by bolo hlúpe, ale nie je to 8 rokov staré domény jeho zbrusu nový a squeeky čisté.

    Google považuje za "vek" od prvého okamihu, kedy zdvihne vašu doménu v ich indexe nie dátum, ktoré je záznam alebo niekto elses účet.

    Skreslenie je daná odmena domén, ktoré boli vo vývoji po dobu, prispieva niečo na web, keď v porovnaní s nejakým johnny prísť v poslednej dobe novej stránky.

    Vždy ide späť k tomu ....

    V prípade pochybností sa spýtajte sami seba, čo by ste robili, keby ste kedy tím Google Development?

    Chceli by ste prideliť zaujatosť pre domény, ktoré bolo zaparkované po dobu 8 rokov a nikdy indexované, aj keď to bolo prvýkrát zaregistrované pred 8 rokmi rovnakým spôsobom, že by ste do určitej domény, ktorý chlap bol sekanie preč na písanie príspevok mesiac dostať niekoľko spätné odkazy tu a tam pre 8 dlhých rokov.

    Čo si zaslúži to mať doménu na daná predsudky, ktoré neboli nikdy v indexe alebo zaparkované po dobu 8 rokov? Jednoduchá odpoveď je žiadna.

    Oni SO majú schopnosť vidieť rozdiel.

  37. 37

    Vďaka za videá Kenny.

    Tešíme sa na videá, ktoré pomáhajú so starostlivosťou riadneho hospodára (PR obzvlášť). Boli kontrolu to ručne tak ďaleko, a to je celkom časovo náročné, tak to bude skvelé objavovať niektoré skratky.

  38. brilantné videá - znova. Vďaka Kenny
    pokračovať v dobrej práci, M Sam
    a moja otázka je asi vo veku hypehenated domény? sú oni stoja za to mať?
    Tiež je možné rehabilitovať niečo, čo bolo ako spam a je to lepšie urobiť tým, že nechá ho sedieť na polici len s tenkou hostované stránky, alebo dva, alebo lepšie vyplňte ju s pevnou contrent a bez reklamy, alebo affiliate odkazy do satelitnej revidovať ich dojem. to sa niekedy revidovať svoj dojem.


    Victor odpovedal:

    Chápem, že mi to bude tvrdé, ale myslím, že to je treba povedať.

    Pozrel som sa na vaše stránky pomocou odkazu podpisu môžete klesla - vyzerá to skvele a ja vidím, že váš rozvoj z obsahu však musím povedať, že dôvod, prečo toľko ľudí nerozumie tomu, internetový marketing alebo SEO je, že toľko ľudí sú umiestnení seba ako SEO či internetový marketing guru bez zásluh.

    Myslíte si, že vaše pripravení vstúpiť do "učí ľudí, ako zarobiť peniaze on-line výklenok", alebo špecificky "Internet Marketing Solutions" nika?

    Pre každého, kto doteraz pracoval na to ešte - sú 100.000 's podnikania, ktoré tam sú majú produkt alebo službu predať a nemajú potuchy, ako na trh on-line.

    To je obrovská obrovská príležitosť pre každého, kto vie, ako sa dostať prevádzku a skryté do predaja, ale jeho ako províziu predávať, ak nemôžete dodať nemusíte dostať zaplatené.

    CPA (Cost Per Action), oblasť je ľahko vychystávanie pre niekoho, kto naozaj vie, ako to všetko funguje, takmer všetky dobré SEO je, že viem, zmenilo svojho zamerania na rozvoj svoje vlastné stránky, ktoré riadi prevádzku na CPA ponúka cca 2 - 3 roky pred.

    Po tom všetkom premýšľať o tom - dnes je ponuka CPA na každej mysliteľné položku zo softvér na topánky do auta na hračky, je mi jedno, čo to je, že je pobočka alebo klesá ponuku Doprava za všetko dnes.

    Takže pýtať sami seba, či ste vedel, že to, čo ste robil, prečo by si vyžiadať pracovať na nejakom elses miesto pre pár dolárov za hodinu, vzťahu, ktorý trvá len tak dlho, kým klient zaplatí, keď by ste mohli byť budovanie aktívum, ktoré bude riadiť prebiehajúce a konštantné výnosy možná po celý zvyšok svojho života, že ste vlastniť a kontrolovať a v prípade, že klient vás kliešte off, alebo nezaplatí včas, môžete poslať svoju prevádzku inde?

    Buďte zvlášť opatrný ľudí, ktorí sú nalákanie pre SEO podnikania, keby peniaze pochádzajúce z úspešnou históriou, ktoré by nemali byť ponúkať stavať vaše stránky pre vás, že by sa stavať ich vlastné.

    To znamená, že existuje veľa SEO je, že presne vedia, čo robia, a predávať svoje služby, ale oni nemajú záujem o malé weby, ktoré po mega stránky, ktoré môžu platiť veľké $ - Greywolf napríklad stojí 400 dolárov za hodinu pre konzultácie a on nie je e-mailom vás alebo ísť na skype vám ponúka svoje služby, ktoré potrebujete, aby sa v súlade.

    To je jeden z dôvodov, ktoré som fanúšikom tímu na trhu Samurai, väčšina obsahu je jednoduchý, jasný a výstižný, nie zbohatnúť schémy, alebo sa pozrieť, ako som zarobil milióny on-line jednoducho jednoduchý sedliacky rozum radí.

    Ako povedal Harvey Mackay

    "Dajte si pozor na nahého muža, ktorý sa snaží predať košeľu"

  39. 39
    Na 29 marci 2010 v 17:15
    Ian povedal:

    Prevedenie by. Com dobre v oblasti hospodárskej súťaže plný špecifický pre danú krajinu TLD proti com.au TLD? Všimol som si, väčšina vo veku doménových mien sú pre non krajine TLD.


    Victor odpovedal:

    Áno, ak. Com bol zriadený za neobjektívny voči tejto krajine.

    Krajiny ovplyvnenie ovplyvnený nasledujúcimi faktormi

    1 - krajiny špecifické oblasti rozšírenia - nie je relevantný pre danú situáciu ako com.

    2 - Umiestnenie Hosting Server - budete robiť lepšie, ak si hosť v krajine, v ktorej sú zamerané na

    3 - Adresa žiadateľa - adresa vášho miesta podnikania podľa registar záznamov

    4 - Všetky adresy v obsahu stránok sám

    5 - odkazy z tejto krajiny - získavanie odkazov z austrálskych lokalít a poskytovanie odchádzajúce odkazy na iné austrálskych lokalít sa zvýši vaša zaujatosť v austrálskom dátovom centre

  40. 40

    Otázka pre Brent:

    Market Samurai súvisiace - prečo MS vrátiť veku domény podľa WebArchiv, a nie whois? Predtým som požiadala vyššie, pokiaľ ide o určité domény mangotickets. Ak máte sa pozrieť na screenshot
    http://www.mangotickets.com/images/Mango_whois.png
    Whois odráža 9. januára a MS vek domény na SEO súťaže ukazuje vek domény 6?


    Brent Hodgson odpovedal:

    Two reasons – Market Samurai is using a slightly different analysis methodology here to the one Kenny's using, and because the archive data can be easier to get than whois data (surprisingly)

    On
    N. replied:

    Hi Brent-

    So which one of those methodologies is nearer to truth? Because, well, it basically changes everything. Say I am looking at buying a domain that is 1 year old on whois but 14 on archive. Q: Should I throw $79 at it? [I already had by the way].

    The domain age by first registration date was new to me with Marketing Samurai. I must have done a day of research trying to validate this so far but this seems pretty much unique only to MS.

    I seriously hope the whole explanation doesn't lie in your second sentence ["easier to get data"]. That would be a big blow to me.

    I have already spent a good $300 on aged domains (aged according to MS). I hope that wasn't a waste…

  41. very good information. actually didn't understand before how this backorder works. thanks a lot.

  42. I cannot believe the quality of information you guys are giving away!I almost feel guilty watching it…..

  43. I don't buy aged domains and doubt I'll start anytime soon. I just don't have the time to look for them. I have a few that people want and just to tease them I wouldn't renew the domains until the day before they expired. ;)

    If someone came up with the right price I'd sell southdakotafishing.com southdakotalakes.com and southdakotahunting.com. however everyone seems to want to lowball these three 11 year old domains. Tried auctioning them once and that was pathetic. I have no idea what they are worth but no one is getting them for a 252 buck auction price.

    About a month ago a guy offered me 1K for a lifetime link on the fishing domain so I sold it to him.

    I'd really like to see some how to on selling links on domains so google won't bust me.

  44. Wow, there are some good aged domains. I am looking forward to the easier tools for finding the domain ages of aged domain names on godaddy instead of going to whois.net

  45. Never knoew any of this stuff. I'll leep my eyes pealed.

  46. Veľmi dobré návrhy. Vďaka za vysielanie. Niekedy sa môžeme dostať dobrú veku domén na aukčných weboch, ako je Flippa.com a Pool.com

  47. Naozaj skvelé info - vďaka! Čo nemôžem prísť na to, ako moc platiť za doménu veku. Som pochopil, čo robí domén a doménových mien, viac či menej hodnotné, ale nie dosť dobre na to, aby sa v rámci faktora 100 krát príliš veľa alebo príliš málo na to, čo platiť. Akékoľvek múdrosť na to?


    Brent Hodgson odpovedal:

    Existuje niekoľko spôsobov, ktoré by vás mohli cení domény ...

    napr cena iní ľudia platiť za podobné domény, alebo cena, ktorú by mohla predávať doménu (v tomto prípade by ste mali sledovať iné aukcie)

    Hodnota dopravy, dostane - alebo potenciálny prevádzku.

    Potenciálne hodnota využitie pre vaše podnikanie.

    Vzhľadom k tomu, domény (na rozdiel od tehál a malty nehnuteľnosti) sú relatívne nový trh, a pretože tam je tak veľa spôsobov, ako rôzni ľudia dať hodnoty na oblasti, nie sú tam žiadne tvrdá a rýchla pravidlá o tom, čo je doména stojí - iné než to, čo je niekto ochotný za to zaplatiť.

  48. Veľké techniky pre nákup vo veku domén, už sa nemôžem dočkať na tento nástroj, ktorý môžeme použiť k automatickej kontrole PageRank (vrátane toho, či alebo nie to bolo falošné), vek domény, spätné odkazy a ďalšie.

  49. Vďaka za skvelé info. Vy ste úžasné!

  50. Vďaka za to. Trh samuraj pre mňa najlepšie.

  51. 51
    Na 31 marci 2010 v 01:59
    Ruby povedal:

    Otázka, prosím! Mám záujem robiť nejaké miestnu podporu, je to OK, že používate subdoménu, namiesto toho, aby musel kúpiť doménu pre každé umiestnenie? Ktorý je lepší pre poradí, subdoménu alebo rozšírené URL s umiestnením v predĺžení.

    Ďakujem vám moc, vaše informácie je veľmi užitočné!

  52. Keď sa zvyšok sveta bude realizovať, aké dôležité je skutočne na trhu Samurai? Vďaka chalani, skvelá informácie.

  53. Takže keď dostaneme stránky domény zoznam zákazníkov nepríde s tým?

    Ako môžeme kľúčové slovo a vybudovať tento obchod stránky znova predať?

    Market S. je pre výskum trhu, ale ako sme sa prestavať domény? S PPC dolárov, aby sa nový zoznam zákazníkov?

    Takže môžeme predať zoznam zákazníkov s názvom domény, keď je hore a beh, ako dolárov "Blue Sky"?


    Brent Hodgson odpovedal:

    Takže keď dostaneme stránky domény zoznam zákazníkov nepríde s tým?

    Often you just pay for a domain – but there are sites like Flippa (and SEDO I believe does it too) where you can buy existing domains including lists.

    How do we Keyword and build up this store site to re sell it? Market S. is for the market research but how do we redevelop the domain? With PPC dollars to get a new list of customers?

    Market Samurai is for more than market research.

    Once you've identified a market, Market Samurai helps you to find SEO keywords for content – blog posts, the categories of your blog, the tags on your posts… It will even help research that content, publish it to your site, build links, and monetize the traffic you receive. (And, as you pointed out, PPC too)

    So can we sell the customer list with the domain name when it is up and running

    Yes. Flippa is the place to do this.

  54. 54
    On March 31st, 2010 at 9:47 pm
    Nick Johnson said:

    Hi Kenny/Brent,

    Very useful video. i come at the market from a slightly different angle and would love to get an older website, with a short meaningless name.

    As far as I can see none of the auction sites allow you to sort ny domain age or am I missing something?

    If possible would like to discuss my market approach off line with you just to make certian I am not doing something daft with domain names.

    Any comment on seaching by age only?

    Pozdravy
    Nick

    AKA TAnksalot

  55. Dobrý deň,

    to buy a new domain name, I see here you go with yourdogtraining.com first. What about go for dog-training.com first? which one is better?

    Vďaka

  56. Sounds to me like you are nearly always better off buying an aged or deleting domain rather than registering new ones?

  57. Dobrý deň,

    Thanks for the video. It will enrich what I have known how to get PR domain names in godaddy auction. I am very happy with my market samurai and I also have downloaded your free domain samurai. I will instal it ASAP. Ešte raz vďaka.

  58. Dobrý deň,

    I'm a little confused.

    I watched the videos (which were great), tried out the new tool (also great – but I'm not sure if my results were as great.

    If found a domain I quite liked, it was around 8 years old, looked ok in archive.org, but was no longer in Google (nothing had been done on it in some time so it may just have been deindexed?) and I managed to get it through Pool.com.

    Now the bit where I'm confused: the “created” date is showing up as the day I bought it – has it “lost” all of those previous years and is now just a new domain? Could I have just saved some money and bought it “as new”?

    Vďaka.

  59. I have found these recent series of posts on domain names very useful – Thank You!

    Mám otázku, či Kenny (alebo niekto iný) by som odporučiť nejaké iné služby, keď som bol po austrálskych mená ccTLD? Alebo sú Pool.com a ďalšie dve dobré pre to tiež?

  60. vek domény stratil na zakúpené doméne!

    Práve som kúpil 2 domény, ktoré boli obaja, ktorých platnosť skončí ako bolo 9 rokov.

    Dokážem si predstaviť, že sú z rovnakého registráciu, pretože obaja skončila v rovnaký deň (to zrejme obaja v rovnaký deň, pred 9 rokmi)

    Keď som sa na ne pozrieť v trhovom saumurai jeden z nich sa zachovala, že je to vek, a ďalšie sa zrejme stratil, že je to vek.

    keď sa pozriem na whois ako vyzeral, že je dnes registrovaná prvýkrát?

    Nejaké nápady, ako ja nechcem, aby si zbytočne peniaze na nákup veku doménu pre nič za nič.

    Gavin


    N. odpovedal:

    Som viac znepokojení skutočnosťou, že tieto dve domény-ako ty, ja sám kúpil, neboli veku v očiach Google na prvom mieste ...

    http://www.noblesamurai.com/blog/domains/buying-domain-names-1379 # comment-5258

    DA stĺpec v členských štátoch by sa malo zmeniť na "Archív veku" (AA), inak je to mätúce (alebo skôr: false).

  61. 61
    Na 15 apríli 2010 v 01:16
    Patsy povedal:

    Chcel by som vedieť, ako dobre. PR nie je všetko, vek je pre mňa dôležité, a keď stratíte to, že nestojí za nič
    Gavin, na ktorý sa bude hovoriť registrovaný dnes, ako to je, keď to zaregistrovaný, ale to by nemalo mať vplyv na meno

    Každá odpoveď tu chalani?