How To Create High-Quality Products FAST!

[共有]ボタン

それをしようとした、誰の健康に実際に危険な -何年もの間、4分のマイルは時間の医師によるだけでなく、物理的に不可能と考えられていたが。

しかし、その後、5月6日、1954年にロジャー·バニスターという名前の25歳の医学生は、 - フォーブス誌が「過去150年間の最大のアスレチック達成」と呼ばれているものの中に4分の壁を通って壊した。

何年も後のイベントを振り返ったとき、バニスターは言った、その時点で:

"神秘性、 それが行われなかったことを確信があった」

しかし、すぐに彼は可能であったかを証明したように、他のランナーも同様に障壁を壊し始めた。 1957年、16のランナーが、サブ4分のマイルを実行していた!

インターネットマーケティングの4分のマイル...

これで、4分のマイルはインターネットマーケティングに関係しているかを疑問に思うかもしれません。

うーん...私のために、以下のビデオを見ていると、多くのロジャー·バニスターが4分のマイルを通してスマッシュ見ているようだった。

あなたは、私はそれが迅速かつ容易に高品質の製品を作成することは不可能であったと信じているために使用してください。

BUT – then I saw this video, and I realised that my beliefs were not only wrong – but they'd been holding me back for many years.

So today I'm thrilled to be able to share this video with you because I know it will change your view of what's possible in your online business FOREVER.

In today's video Pete Williams reveals what I believe is one of his most powerful “business hacks”, and shows you how to create high quality products in minutes rather than days or weeks or even months!

This is the most liberating and empowering video I've ever seen, so if you struggle to create products for your online business – be sure to watch all the way to the end.

Your business will never be the same again…

If you enjoyed this video and you want to watch Pete use his “business hacks” to get a week's worth of work done in just 4 hours – make sure to register for his FREE upcoming LIVESTREAM with Rich Schefren

Warm Regards,
Eugene Ware
CEO Noble Samurai

Eugene has written 18 post(s) for Noble Samurai

107 Responses to “How To Create High-Quality Products FAST!”

  1. 1
    On November 8th, 2012 at 3:28 am
    Paul Manley said:

    What a sad thing. I can't properly hear this as the audio is muffled and even worse,I can't understand his extreme accent. Could we somehow get this translated. What a horrid accent and what a same as the content is undoubtedly very good.

    ….sad

    ポール


    らしは答えた:

    こんにちはポール、

    私はこの男のアクセントですべての問題を見つけられませんでした。 誰もが英語を母国語ではありません。 それはあなたがちょうど彼らのアクセントに文句を言う必要があることを意味するものではありません。 彼の言うことに注意して、物事仲間をキャッチアップしてみてください。 コンテンツ事項の品質。 英語は彼のために外国語で、人々をいじめ停止してくださいますのでご了承ください。

    素晴らしい仕事ユージン。 移動するための方法。

    感謝


    リチャード·Hは答えた:

    こんにちはらしとポール

    私はスピーカースタイルに耳を傾けるのは難しいですし、言語も理解することが困難であり、言語の問題は興味深いものだと思う、

    ポールへの私の提案は、それが簡単に大きな理解が経験するように、コンテンツに2,3回聴くも重いアクセントを理解することを可能にするヘッド電話の良いペアを取得します。

    らしのための私の提案は、それはあなたによく機能しなくなり、試してみて、誰かが、彼らはあなたをいじめているという意味ではありません、あなたのアクセント文句という理由だけで、これは被害者意識と呼ばれていることをご了解ください。

    英語は多くの方言/アクセントで来て、誰のためのOKが言う「私はあなたの英語を理解できない、自分自身を繰り返してください」

    偉大なコンテンツと偉大なウェブサイトNoblesamurai.com


    アリスは答えた:

    それは私には完全に正常なアクセント、人はに使用されるもののほんの問題のように聞こえる。 それについて忌まわしい何もありません。


    AthleticFIT英国は答えた:

    まあアリスを言った! それは、オーディオについてです場合は、それは十分公平だ。 全然アクセント約恐ろしい何もない。 私はそれが彼が鳴るもののようではない重要コンテンツだと思った。 私たちは皆、同じように聞こえることはできません。 それはどのように退屈だろう!


    ジョシュは答えた:

    ビデオは私に素晴らしいサウンド、アクセントも結構です。 非常にクリア&よく話さ。 私はuがより多くのポールを取得する必要があると思い、世界を見る。


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはポール(およびオーディオの問題を持っていたすべての人)。 私は、オーディオの問題を持っていた人のために、本当に申し訳ありません。

    私は、私はできる限りそれをきれいにしようとしました。 私は約2または3倍にオーディオのボリュームをブースト。 それは私のコンピュータを介して、非常にはっきりと再生され、私たちは、オフィス内の複数のコンピュータにそれを聞いたのだが、OKに聞こえる。 みんなのコンピュータはもちろん違います。

    オーストラリアの自分なので、私はアクセントがそのような問題になるとは知らなかった。 後から考えると、彼は特に「強い」オーストラリアのアクセントを持っているし、彼はこのビデオで非常に迅速に話す。

    これはピートが投稿したし、それらのコメントでこのに関するコメントがありませんでした第3のビデオです...しかし、人々が何か問題があった場合、私は謝罪しない :-(

    私は彼のテレビ番組を配信するについて、米国のケーブルテレビ会社に話を聞いたテレビのプロデューサーだった友人がいた。 彼は、いいえ、私はなぜ知っている...彼らは字幕なしでコンテンツを受け入れないだろうと私にコメントしました!

    私たちは、将来的に重いオーストラリアのアクセントのための転写産物を提供するよう努めます。

    みんな正直でいてくれてありがとうございます。 私たちは、そうでないという事実に完全に無知であろう。

    私はそれがコンテンツから持ち帰りであまり干渉しなかった願っています。

    おかげで再びすべての人のコメントを!

    暖かいよろしく、

    ユージン


    リチャードは答えた:

    ユージン、

    私はポンポンだと私は、部分的に耳が聞こえないんだ。 私はピートのアクセントが聞くことは非常に簡単で、確かに恐ろしいではない見つける。

    個人的に私はそれはそれは誰かのアクセント恐ろしいはほとんどこのサイトの所有者があまりにもオーストラリア人であるとき行うには明るいものではない呼び出し、悲しいですポールだと思います。

  2. 2

    その無アクセント、その -
    彼が話す速さに加えて、ビデオの低品質の解像度(なぜ経験のある人は、この!を行うのですか)

    全体はビデオを作る - 役に立たない

    残念...


    mageticsoundsは答えた:

    それはオーストラリアのアクセントです。


    ライアンは答えた:

    合意された!


    ウィンズは答えた:

    研究会(低品質の解像度)と一致


    Sutejoタン答えた:

    英語は私の第一言語ではありません...

    私は、アクセントと音声に問題をしましたん

    それは私に大声&明らかだ...


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはケン、ビデオのサイズにコメントしているすべての人に。 ビデオはYoutubeで実際にあり、高解像度720Pのビデオとしてアップロードされた...ので、あなたは自分のフルスクリーンに映像を最大化し、映像からより多くを得ることができる必要があります。

    画面キャプチャはかなり低品質だった。 しかし、うまくいけば、あなたはまだ何が起こっていたか見ることができました。 実際の内容は、プロセスと同様に重要ではなかった。 だから、うまくいけばそれはまだ経由して来た。

    (それはピートの知的財産だとして)それは、YouTubeで「未公開」ビデオだ - しかし、あなたはここでYouTubeのビデオにアクセスすることができます。

    http://www.youtube.com/watch?v=J5kZ2ab8EBU

    お役に立つといいのですが。 そして、小さなサイズのために残念。 それは、どちらか私たちの狭いブログのレイアウトによって少しでもよく作らないです。

    不便をおかけして申し訳ありませんが...私は、これがなければならないかイライラを知っています。 将来的には、これは明確にしようとします。

    教えてくれてくれてありがとう。

    暖かいよろしく

    ユージン

  3. 3
    オン4:08 11月8日、2012年
    リカルドは言った:

    私は魔法の薬では、それが私たちの製品で作業する方が良いでしょう、それがすべてだとは思わない。 そんな魔法の公式か何かはありません。


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはリカルド、

    本当だね! 魔法の「秘密」と呼ばれる4文字の単語である... W ... O ... R ... K ...。

    しかし、私は付加価値活動と非価値活動の間には大きな差があると考えています。 私は、ソフトウェア会社のCEOだし、私は私たちの製品のコードのすべての行を記述することは、その貴重ではありません。 しかし、私は、製品の結果を担当しています。

    これは、製品に必要なすべての...ではなく、コアが作成されていなど、ストック写真を選ぶか、基調講演のスライドを生成する...ビデオをレンダリングする...動画を再生中にものをアップロードするにはほとんど価値があります。

    可能な最も純粋な形でコンテンツをキャプチャして、残りはそれ自身の世話を​​できるようにするシステムやプロセスを設定。

    つまり、ビジネスと仕事の違いだ。

    私はまだ(私は一緒にビデオを入れて)あまりにも時折私の "汚れた手"を取得したい。 しかし、私は、あまりにもフルタイムのビデオの男を持っている。

    あなたは、必ずしもそうではないが、その中に...ご使用の製品で動作しなければなりません。

    おかげで、あなたのコメントの多くは、しかし - 私はその点はピートのビデオで十分に明らかであった(または彼の厚いオーストラリアのアクセントで失われている場合はわからない : - )

    あなたがコンテンツを楽しんだことを望みます。

    暖かいよろしく、

    ユージン

  4. 4
    オン4:08 11月8日、2012年
    ミッキーマウスは言った:

    なぜ誇大広告? その場合には、値の10秒は、そのビデオの中でありました。 すべての彼はあなたがマインドマップを見ながら、その後、あなたのビデオを録画ビデオプレゼンテーションソフトでそれを同期する必要があり、ということで、インの間でターボモードでの排泄物が充填ポンプのような私たちの喉より誇大広告をラミング言う。 私は個人的にそれを行うための他の方法を知らない。
    おめでとうございます、あなたは私と誰もが他の人の人生の16分を持っている


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはミッキー : - )

    あなたのコメントをありがとう。

    あなたは明らかに素早くマインドマップ+スクリーンレコードワークフローと迅速なコンテンツ作成のための利益の影響を把握することができ、非常に高帯域幅の個別のだ。

    しかし、私たちはお客様のために異なった経験の範囲を持っている、といくつかドロップするペニーのような迅速なないかもしれない。

    私たちは、コンテンツを配信する前に、時間のコンテキストを確立するの少しを過ごすことの違いの多くは理解を改善することができることがわかりました。

    教育学の博士号を持つ博士はアンソニー·フェルナンドは、継続的に私の頭の中に文脈と構造の重要性をラム。 次回は、私たちは、より高度なビジネスの所有者を迅速にスキャンし、構造の中で、それらに関連性のコンテンツを抽出することがよりできるようにトランスクリプトを提供しようとするでしょう。

    あなたのコメントをありがとう。

    暖かいよろしく、

    ユージン

  5. 私はあなたが使用してマインドマップを作成するために使用しているソフトウェアに興味がある。 あなたは私にPLRを、コンテンツを作成するビデオを作る、書き換えのための他のどのようなソフトウェアをお勧めすることができます? 私は自分の製品を販売する私自身の電子書籍、および会員サイトを作成しようとしている。 任意のアウトソースの道を大幅に同様にいただければ幸いです。 実際には、任意のヘルプは大歓迎です。 おかげで、グイドE. Zecckine、最高経営責任者(CEO) - Biznet2020社/ iDigitalホスティングとデザイン


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはグイド、

    (私が使用しているものである)は、Mac上で、私はMindNode Proをお勧めします。 iPhone / iPadで私がiThoughts HDを推奨し、PC上でギコナビというフリーソフトウェアの素晴らしい作品があります。

    ホープことができます、

    ユージン

  6. 6
    オン4:25 11月8日、2012年
    エンドレは言った:

    製品は、ノーブルサムライチームから送信された最後の数の電子メールでアドバタイズちょうど彼らの良い評判に一致していませんが、その製品の品質されています。

    私が見た前のものは、心のウイルスブツビデオやPDF、全くのBSのようなものだった。

    私は市場のサムライ、彼らが作成した他のもののファンだとして私はまだ電子メールのリストに滞在しています。


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはエンドレ、

    あなたのコメントをありがとう。

    私はあなたがそう思うことは非常に残念です。

    マインドウイルスPDFレポートは失望のビットだった。 私は以前、これはすなわち、に基づいていたことを、個別のレポートを読んでいた。

    1ザ·インターネットビジネスマニフェスト( http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheManifesto.pdf

    2ミッシング章
    http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheMissingChapter.pdf

    これらは、優れた、心曲げのレポートでした。 それは完全に私はビジネスについて考えた方法を変更しました。

    マインドウイルスレポートを読んだ、抜粋が深く私に共鳴。 それは私が学んだすべてのテイクアウェイのリマインダーのようなものだった。

    もう一度...客観性のビットを持つ私は...再びそれを読んで、完全な報告書のコンテキストと心のウイルスレポートが初めてそれを読む人のために非常によく流れていない可能性があることに気づきました。

    この点において、非常に失望した。

    私はあなたのコメントだけでなく、リッチSchefrenに自分の背中を中継してきたが、彼は明らかに良いはずの別のリビジョンに取り組んでいます。

    私のアドバイスは、しかし、あなたの息を保持していない - ちょうど私が上記のリストアップしました2つのレポートをお読みください。

    特に最初のものは...それは何年も前に書かれたときよりも、今日はもっと本当だ。

    あなたのコメントをありがとう。 今後、それらを保管してください。 初めて彼の作品を読んでいる誰かによって読んだときに後知恵では、リッチの最高の作品ではありませんでした。

    私たちは、戻ってあなたの信頼を得るために、将来的に懸命に働く、とボード上のあなたのコメントやフィードバックを取るよ。

    If I could ask – we're trying very hard to deliver information that directly answers the number one issues of our customers through what is a very dark and challenging time in the world and in Internet Marketing.

    どのように私たちはあなたを助けることができる? What kind of problems are you struggling with.. What tools and information could we deliver that could directly help your business?

    Would love to know your thoughts!

    Warm Regards,

    ユージン

  7. Ignore the other comments, this video is great.

    The audio was initially low, so just turn it up. His accent isn't distracting either. The only thing that could be improved is the quality of the screen capture video

    On
    Eugene Ware replied:

    こんにちは、

    Thanks for your comment.

    The audio was actually bumped up by about 250% in Screenflow… but I think by the time that Youtube touches it – it might get normalized down again… Sigh! That's why I should listen to Pete and let my video guy do this stuff!

    The audio plays really well on my computer and all those we've tested it on in the office. Maybe it's a combination of the strong Aussie accent, and fast-talking Pete… and lower than normal audio volume.

    Will try better next time though!

    Thanks for your support,

    ユージン

  8. Audio is fine…I can hear everything just fine..

    On
    Eugene Ware replied:

    Hooray! : - )

  9. 9
    On November 8th, 2012 at 5:55 am
    James Wakefield said:

    Is this a joke? What has this got to do with creating products? Also it is hardly a mindblowing and groundbreaking strategy. Complete waste of my time.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi James,

    Thanks for your comments.

    This technique is the same business process that Pete (and even we have used) to create information products that are video based.

    The core mind-set shift that maybe didn't come through too well in the video is that a lot of product-creation is a chore.

    Take it from me. One of my earliest products was a 14 DVD and workbook information product called “Digital Video Secrets”. It sold well – but it took me 8 weeks of late nights editing the video and mastering DVDs, etc.

    The mind-set shift was … just capture the “content”… and have a streamlined business process to handle all the other “non-value-adding” activities…

    I would have GLADLY paid a few hundred bucks for those 8 weeks of my life back!

    I was so obsessed with doing it “my way” and doing it right… that I lost sight of the real goal… to get a great product out the door and focus on the most important thing in business.. Marketing!

    とにかく。 Thanks for your comments. I hope you got something out of the video. If not, please let me know if there's anyway any future content that we produce can directly help your business during these challenge business conditions.

    Warm Regards,

    ユージン

  10. I don't find that accent to bad – if you've ever been to Australia in your life, you'll get used to it quickly. Agreed though, he does talk a bit quickly…nevertheless, content is great, thanks for sharing!

    別のノートでは、新しいコースのために、彼らは「利益ハック」、一緒に販売しているピート·ウィリアムズは現在、リッチSchefrenとのコラボレーションということではないでしょうか? 私はそれが...私の知る限り、今後数日以内にリリースされるべきである1497ドルだと思います。

    それにもかかわらず、素敵な事前販売のビデオは彼がそこに持っている。


    アンナは答えた:

    つまり、利益ハッキングがもうすぐリリースされる、正しいです。 どこでその値札を見つけましたか? これまでのところ私はリッチの "Prophit預言」の電子ブック(私はそれが名前だったと思う?)となりましたピート·ウィリアムズのビデオを見てきました。 それにもかかわらず、優れたコンテンツも!


    キャリックは答えた:

    彼らはとてもまともな推測では、それが現在とほぼ同じになり、その値札について登録数ヶ月前にこれを置く。

    私はそれがすべてのことよく売れるdidntは推測しているし、このシリーズは、より関連会社より/より良い動画やハイライトで、この時期にそれを事前に販売するより良い仕事をすることを意図している。

    それはあなたが確立されたビジネスとブランドを持っていて、アウトソーシングのためのお金のボートの負荷を持っているという仮定に基づいているように、ここで多くの使用を参照してくださいいけない。 アウトソーシング経由レバレッジと成長 - これは長い間の周りされているテーマです。 彼らはそれがより多くの革新的な、新たな見えるようにするためにいくつかの滑らかな独自の専門用語(利益ハックス)でそれをパッケージ化しました。 彼はいくつかの巧妙なテクニックとツールを使用しませんが、あなたが良い、VAのを持っている場合には、VAのを持っていることの全体のポイントだとして、あなたは自然に物事のこれらの種類を自分で行うと思います...。


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはキャリック、

    あなたのコメントをありがとう。

    ピート&リッチは今年初めに試作打ち上げをしました。 私は彼らのマーケティングは、その偉大ではなかったと思った正直に言うと(私はそれを言ったことを伝えていない!)

    ある意味では利益ハックは、他のアウトソーシングコースとして見ることができる。 そして、その次元でそれが実現しません。 彼らは、チームを管理するためのいくつかの非常にシンプルで洗練された方法を開発しましたので、ピート(と彼のビジネスパートナー)は、アウトソーサーの数十を管理します。

    しかし、私は重点が異なっていると思います。 それは、心のセットのシフトよります。

    それは残りを離れてsystemisingその後...あなたからの寄与があることが必要なもの...あなたの成果を特定することだ。

    私はアウトソーシングのコースの多くを消費してきた...そしてまた人的管理などに関する人事本をたくさん読んでいると私は焦点でこのシフトを考えるか、それが彼らのケースで配信されている方法はユニークです。

    私が最初にそれは本当に私の心と混乱をした完全な90分間のプレゼンテーションを見たとき...私は私の周りダース専任スタッフのチームを持っていると私はまだ非効率より重要なのは、私はとても非効率​​的に仕事をしていたように感じた...そして知っている。

    思考の利益ハックス学校からの原則の多くを適用することにより、私はかなり私のレバレッジを向上させることができた。

    私は北京のホテルの部屋からこのブログの応答を書いて...、オフィスにいるとき、私が今まで持っているよりもより高い接続性と私のビジネスの上で感じたことがあまりにも多いので。

    私は彼らのアイデアをたくさん持って。 私はあなたが、VAルートキャリックを行ってきたうれしい...

    私は自分の仮想または非仮想アシスタントなしでは生きられませんでした。 これは、開始するのに最適な方法です。

    アウトソーシングは高価である必要はありません。 そして、私たちが持っている最も重要なことは、私たちの時間である。 それを別の分を取得できません。

    ここで私は人に言うものだ。 ビジネスはお金を必要とします。 さておきあなたが簡単に月のできる限り多くのお金を設定します。 それだけで100ドルの月かそこら...だし、あなたはそれがVISAデビットまたはそのような何かにリンクされて持っている別の銀行口座に軌道に乗る場合であっても。

    毎月...精神的にそのお金を償却。 それは逝ってしまった。 そして、あなたのビジネスでそれを使う。 それを起動するそれはそれでトレーニング...さらに可能性がありますアウトタスキングの製品を構築することであるかもしれません...あなたが限界に達した場合、起動時にそれは...宣伝するかもしれない...か月間停止し、来月まで待って。

    ある時点で、あなたはあなたがビジネスを持っているに...おめでとう入れているお金以上のものを作り始めましょう! しかし、少なくともあなたのビジネスのための「ストップロス」あります。 そして、あなたはまだあなたとあなたの予算に適した速度でのアウトソーシング(同様の経過の自分の時間)を活用することができます。

    私はビジネスを開始するために非常に私の仕事をしました...それをお勧めしない。 ビジネスは、時間、お金、努力と狂気の健康な線量を取る : - )

    あなたのコメントをありがとう、私はあまりにも...あなたのVAで使用できるいくつかのトリックかもしれないライブストリームをチェックアウトすることを勧めたい。

    暖かいよろしく、

    ユージン


    ユージンウェアは答えた:

    おかげメイト! 私たちは、それはあまりにもいくつかのボンザ内容だと思った! : - )

    フル90分間のプレゼンテーションを見ている場合、完全なプ​​レゼンテーションのコンテキストで、彼はスタンディングオベーションを受けたなぜあなたは見ることができます...

    私はあなたがおそらくここに私は部屋の奥から口笛ができている!

    はい - ピートの一緒にパッケージトンこれらのハックのよりだけでなく、アウトソーシングコースを困らせるの多くの後(実際にすべてこの策略のハード部分である)。

    私たちは3ビデオになりましたピートの許可を得てリリースしました - あなたは明日ライブストリームのために-REGを事前場合も同様に、完全な90分間のプレゼンテーションを得ることができます。 これは、全体のことを見て価値がある。

    私たちは、そこにハックの多くの実装しました...と、ここでも私たち自身のチームを管理する彼のアウトソーシング材料からのヒントのいくつかを適用している。 唯一の事について私は、オーディオ、電子メールであった実装していない...しかし、それは私が...本当に速いと入力しても、話しているためだ私には遅いようだ!

    人々が(まだ私はそれが大きな投資だと思う彼らの周りのチームやプロセスを持っていない人のために)彼のプログラムに投資することを選択しない場合でも...私は、彼らは私たちがしたコンテンツのうち多くを得るいただければ幸いです放出された、明日何が起こっているライブストリームは(悪魔は細部​​にある)、ライブのQ&ウェビナーに私たちは火曜日にピートを実行している。 私たちは、コンテンツ上の超過配信を予定しています。

    あなたがコンテンツを楽しんうれしい!

    乾杯、

    ユージン


    キャリックは答えた:

    詳細かつ思慮深い応答ユージンをありがとう!

    あなたは、いくつかの非常に良い点を再確認:マインドセットと自分のVAの/外注リソースの文脈における自分の役割は...実際には、リッチとピートはより多くのあなたが持っているようにこのプログラムの役割/目的/考え方の部分を明確にしてください。 あなたの「バージョン」は、より理にかなっていると、彼らは実際にそれがあるように見えるものから販売しているものを区別することができます! 少なくとも、私には。

    私は実際に私が費用を正当化するのに十分な収入ではないんだ(しかし、私はその設定がどのように見えるかというビジョンを持っているし、私はそれを使用したいどのように)のように、まだ、VAルートを行っていない。 私が調査し、退屈/退屈で時間のかかる低値ではなく、必要なタスクを委任するプロセスを開始するために、(VAさんを含む)アウトソーシングリソースの検索周りのいくつかのツール/トレーニングを購入している。

    For that reason I would LOVE it if, during the Q&A webinar, you could get Pete to identify which types of tasks are ripe for outsourcing as 'one-offs' (perhaps via Fivver, or something similar) for those of us just starting down the outsourcing path. ie what types of things he would recommend one could use Profit Hacks techniques on, WITHOUT a dedicated VA and WITHOUT spending a lot of money on –> So, maybe the low-hanging fruit where you get the most bang for your buck via outsourcing and Profit Hacks. I think this would be a HUGE help for newbies and those (like me) who don't yet have a viable business to finance and justify the cost of dedicated VA's. This would be helpful in getting us there!

    You said in your response “And you can still leverage outsourcing (as well of your own time of course) at a rate that's appropriate for you and your budget”….As I said above, in the context of Profit Hacks, how would one do this without a dedicated VA and all the associated costs?

    Thanks very much in advance mate!
    Carrick

  11. I cant understand australians, and I can read 10x faster than video, so why not apply your “4-hour workweek on steroids” process (previous post) to transcribing your videos, then I can shorten my workweek as well

    On
    Anna replied:

    Australian's have the clearest accent in the whole wide world!! We don't roll our Rrrr's like the amerrricans.

    Anyway, I think Pete should review content before showing us all and not settle for mediocre. You need to maintain your standards

    For example, why didn't you cut out the technical stuff up when you cut out the rest?

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi John,

    Thanks for your comments.

    Sorry you couldn't understand my friend's thick Accent. Listening to it in hindsight I guess it could give Crocodile Dundee a run for his money!

    Most of our other videos we've done are scripted (eg. Our training videos), so we've just released our transcripts. This is one of the few times we've done a live recording so it slipped the mind. すみません!

    We'll make sure that we do transcripts for future live recordings where we can.

    Hope the rest of your workweek is awesome.

    Warm Regards,

    ユージン

  12. This might have been a good video, but really? The quality was so bad I could not even see it w/my reading glasses on and the sound was not great either. Is this guy thinking that his “run through” is teaching??? 本当に? My suggestion is to do it over all the way around, then perhaps it could count as viable content creation!

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Kate,

    ご意見をお寄せいただきありがとうございます。

    This “snippet” was taken from the full 90 minute of the seminar. It might lose some of it's impact without the full context. Believe me, it really did make a lot of sense within the full presentation. As it's Pete's presentation I can't leave the link to full presentation here in the comments, but if you sign up to live stream you'll get the full presentation to watch which hopefully should be better.

    Sorry for the confusion. In hindsight it does seem like he skips through the concept a little quickly in isolation!

    Thanks for your comments.

    暖かいよろしく

    ユージン

  13. I have no problem with the sound or accent, but what bothers me is that the Market Samurai blog use to be full of useful information. Here lately, it seems to be promoting a lot of other products. That's what is sad to me…

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Jhoecannon,

    Thanks for your comments.

    Given the current financial climate and what's going on with SEO we're seeing a lot of online businesses struggling.

    As a result we've been taking the approach of delivering a lot of great content through webinars and content to address these major issues. The vast majority of what we'll put out will be free, valuable content.

    We don't recommend anything that we don't personally use – we use LL3 with all our staff and in our sister web development business. We use profit hacks every day of the week in our business, and of course we use our own products as well.

    But like all things in life, some of the content and solutions will be commercial in nature (and rightly so).

    We've also use our size as a company to negotiate special prices for our subscribers where we can – and are even negotiating with some very large software vendors out there for 100% free version of their paid offerings for our subscribers!

    All this on top of continuing to update our software products and work on some new exciting marketing software (that I can't talk about here).

    We realize that this might not be of interest to everyone and that if this is the case for you then we won't be offended if you unsubscribe.

    I subscribe to a lot of mailing lists… and when there is more noise to signal I unsubscribe.

    We'll work hard to make sure that all the content, freebies and any promotions and specials that we run for our subscribers will be of the quality that our customers have come to expect. And of course, if we drop the ball on that then I look to people like yourself to let us know.

    ご意見をお寄せいただきありがとうございます。

    Warm Regards,

    ユージン

    On
    Jhoecannon replied:

    対応に感謝。

    If Market Samurai actually uses the software and tools that they promote, I can understand them marketing them. But, please, don't give up on the useful info that you have always provided us.

    I've been a subscriber to Market Samurai for years and I won't give up on it now.

    Again, thanks for the feedback!

  14. Can you get this Screenflow software for PC?

    On
    Dale replied:

    One of the PC version of screencast software is called Camtasia.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi magneticsounds,

    Unfortunately Screenflow is only for mac.

    I'm a little biased… but this one single piece of software has been responsible for converting more online marketers to the mac than just about anything…

    But.. the best software on PC for this kind of thing is Camtasia. It's not as quick or as slick as Screenflow, but it will do the job.

    I used it to do 6 weeks of video editing for a course I made years ago and it will do the job. Just make sure you have plenty of RAM, and CPU on your computer. Doing screencast editing takes a lot of resources.

    Hope that helps,

    ユージン

  15. Video, accent, audio and content are great. No problems!!!

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Mark,

    あー! Glad someone was able to understand it! : - )

    Glad you enjoyed it.

    乾杯、

    ユージン

  16. Actually, (Ken, Paul) it is a bit of both…
    It sounds like an Australian accent to me, and you might have to listen to it a few times if you ear is not good at picking up on heavy accents. I'm used to accents, so it's not bothering me too much…and it is good content by the way :)

    But I do agree that it is low quality, which it makes it difficult to understand, or get at first listenting and it shouldn't be.

    テリー

  17. Yeah, many veteran marketers preach placing more importance on information quality over presentation, but it sure would be nice if the information were easily understood and absorbed…

    Nonetheless, content was okay and you get used to the accent after a few listens.:) Might wanna start doing that before Pete's live-streaming event on Thursday though. 乾杯。

  18. I understood only that we need to make mind map and the next reord wat we speak. Nothing more

  19. Man… I'm not English, and I completely could understand that video. I don't understand what's wrong with his accent… I find it pretty understandable. And furthermore, the vidéo quality is quite good.

    Nice one here… These are cool hacks by the way.

  20. 20

    Agreed, the quality is horrible after the integration into this video. Have a look here for a much better 60 minutes version of this video: http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

  21. Ok, so create an outline and just do it! If you want to leverage your efforts, then outsource some of the tasks…sound good!

  22. I always like Pete's work. This is new but a good refresher.

  23. 23
    On November 8th, 2012 at 7:23 am
    Robertino said:

    Oh no. This will produce more so called guru products, with 10 mile high sales pages and over hyped video/audio.

    To the Samurai team :
    When you helped complete newbies with the 30DC co-op, you did a tremendous job. (I had my disagreements then, because in my opinion you were neglecting other parts of your business at the time, just to make your participation in the 30DC a success for everyone.)

    あなただけの、これは初心者を対象として、上記のグループのために同じことを行っている可能性があります。
    どのようなスピーカーはビデオに1時40分で言うと、目立つのスライドで文言されているので、ばかげている。

    "あなたがしなければならなかったすべては、あなたが専門家をしている...何かについて話があった」。
    「何かあなたが情熱を持っている... "
    「何かあなたが愛して... "

    あなたが欲しいものを、人々に彼らが渇望か、単に求めているものを売るです。 それはあなたについてではありませんか、知っている。

    この全体のアウトソーシングのものが開始された理由です。 あなたが主題についてジャックを知らないが、それは巨大な需要になので、あなたがあなたのためにそれを行うに誰かを雇う。 (あなたがあなたの愛する人と充実した時間を過ごしている間、4時間の作業週、あなたに48時間いつでも保存されます例)あなたがこれをカバーする方法は重要ではありません。

    ちょっとものはロバ年間、ネットに出回ってきた「ただドラゴンは当然と言えばそれを記録して」。
    これは、黒の帽子屋によって開拓された。 黒の帽子屋はすぐに何かを設定するために急いでいつもあるので、傷やループホールが回避される前には、できるだけ多くのお金をつかむことができます。 それらのほとんどは、多分、読み取りまたは書き込みができません。 だから、DNSは、彼らの計画にうまく装着さ。

    私は**スピーカーは漠然とした知識を販売していると言って、さらには嘘ではないよ。 これは、新しいだけで何もないです。
    それではこれは30DC形式に(しゃれ)にパッケージ化されていないことを期待しましょう​​。 彼らは慎重に指導されたときの人々が実際に市場にもたらすために、少なくとも1製品を持つように。

    式が露出PLR、ジョン·ソーンヒルとKindleの収益からの利益などの焼き直し、ジェームズ·ジョーンズのように渡っています。 名前に2つだけ。 しかし、これら二つは3からすでに - 5年以上の古い、また他人からリハッシュた。

    あなたはこれを持って来るよりも良い行うことができます。

  24. だから、時間の建物の事を保存する「秘密は「エキスパートであることによって開始すること、および作業を行う従業員を持つことがありますか?


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはゲイリー、

    あなたのコメントをありがとう。

    私は1つのレベルで言われていることであることに同意するものとします。

    秘密は、あなたがプロセスを作成する製品/コンテンツの一部を「付加価値」に取り組んでいるように、あなたのビジネスにあなたの時間を構造化することです。 あなたは、ストックフォトを選ぶスライドを作成し、ビデオ録画、ビデオ編集などビデオ、アップロードビデオのレンダリングにはほとんど価値があります...

    すべての値は、コンテンツ「捕捉」プロセスで行われます。 だから、可能な限り最も効果的な方法でこれをキャプチャする方法作ることができれば - 素晴らしいことが起こることができ、あなたがより多くのあなたの人生を楽しむことができますが...私はあなたを伝えることができます - 私は私の時間にビデオの多くを編集した...とそれは本当に速い、本当に古い取得します。

    従業員に関しては...それはそれはあなたの製品/コンテンツ作成の周波数に依存...あなたのレンタル、フルタイマーの前に「タスク」をOUT-する方が良いでしょう...、あなたは多くはありません多くのお金のために成し遂げることができます - しかし、トリックはできることです良い人を雇う..説明責任のシステム...と偉大なトレーニングを持っている...彼らと効果的にコミュニケーション。

    私は...ちょうど良い人を持つことは十分ではありません...あなたは偉大なプロセスを必要とするその昔偉大なビジネスモデル...と偉大な文化を学びました。

    4文字の単語の変異体の生活の中で非常に少数の秘密があります...彼らはすべての種類:WOR K.

    But better to work SMART… AND work HARD… I don't know anyone successful that hasn't done both.

    Thanks for your comment.

    Warm Regards,

    ユージン

  25. I'm sure the content would have been great, but like Paul and Ken I could not understand a word and it's not that I am not used to an Australian accent, my wife is from there… :)

    But as been said it was just a plug for something else…

    Oh what a surprise…

    Enjoy the Live Stream everyone… and don't forget to have your credit card ready…

    Cynical …

    I don't think so… :)

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steve,

    Thanks for your comment.

    Sorry that you couldn't follow what was being said. Sometimes I forget that many people can struggle with the Australian accent!

    Given that someone has found a link to the full unedited video I guess it's OK to repost it now:

    http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

    That's the link for the full 90 minute presentation. A presentation that caused an entire room of people to rise to their feet for a standing ovation.

    I'm an old, cynical marketing guy myself too : - ) and I can only remember twice in my 15 years of marketing where I've seen that happen.

    Once for Ed Dale at a Frank Kern Mass Control pitch-fest talking about market leadership, and this presentation for Pete. I wouldn't have posted it if I didn't think it was extraordinary value. In hindsight it may lose a bit of the wow factor when removed from the context of the full presentation. So check out the full version at the link above.

    I watched the first live stream and it was pretty great too. Lots of actual nuts and bolts tips from actually doing the work. I expect that there will be an offer at sometime during the live stream – but that won't detract from the learning experience.

    My hope is that regardless of whether people buy or don't buy that they'll walk away from all of our content and webinars and freebies with great actionable content from stuff that's actually proven and that works, rather than a lot of snake oil that exists in this crazy world of Internet Marketing. I buy practically every new course and piece of software out there (just ask my staff), looking for stuff that works.

    The other day I bought a wordpress plugin that recommended keywords for your blog post… I was intrigued about where they get their data and so I pulled apart their source code.

    I found out to my shock and amazement that the plugin was generating RANDOM NUMBERS for Search Volume! 私は子供、あなたではない。 I felt like taking a shower after reading that code.

    Leave your credit card at home.. and watch the stream anyway.. Make some notes… apply the content…. make a ton of money… and repeat.

    The biggest secret out there is to apply what you learn. Imperfect execution will beat perfect inaction every day of the week. So execute like crazy!!

    Thanks for your comments. It must be late – I'm getting all long-winded : - )

    気をつけて

    ユージン

  26. これは革命的ではありません。 多くの人がすでにこの種の操作を行っている。 問題は、あなたがそれを行うには、現金ロールを持っている必要があるということです。 あなたはそれを行うために誰かを支払うためにお金を持っている必要があります。 あなたがドル紙幣に誰かと協力しても、彼らは基本的には、ビデオの毎分5ドルを請求。 映像の時間あたり300ドルのthats。 そしてそれはビデオのみのためです。 あなたは、スクリプティングやナレーションのために誰かを支払う必要があります。 彼はインターネットのマーケティング担当者は、新しいコンテンツの多くを作成する必要があることを述べています。 統計が示すように、換言すれば、ブログサイトは、1〜5日の記事を作成する必要がある。 あなたは一週間1ビデオを作成しても、誰がビデオを作成するために誰かを支払うために400ドルの週を持って? いくら日当たり5あるいは1記事を作成するために費用がかかります? fiverrから500単語5ドルのエッセイは無意味です。 あなたは良い記事のドル紙幣上に少なくとも25ドルを支払う必要が、あなたが本当に読者を引き付けるコンテンツを作成することができますfiverr上のライターを探して、それは難しいだろう。 だから、あなたがビデオ方にも週に500ドルを話しているだけ20または30分です。 結論として、どのようなこの男が言っていることは、すでに週単位で、同社のウェブサイトから数千ドルを持ち込み人に便利です。 これは初心者のマーケティング担当者の解決策として提示されているけれども、間違いなく。 彼のspeachは理解しにくいことについてのコメントも。 少しですが、彼は一般的なポイントを提示している。 あなたはすべての詳細を理解する必要はありません。 彼はとにかくあなたのためには希望がない段階的にやっているものをフォローしよう。 あなただけの彼は、一般的に言っているか理解するために行く。


    ユージンウェアは答えた:

    こんにちはポール、

    あなたのコメントをありがとう。

    第一に、私はそれが高価であることが必要とは思わない。 私たちは、実際にはピートのビデオに使用したのと同じやつを使っていますし、彼は良い結果のためにかなり安いです。

    139ドルの合計のためではない1997ドルの製品 - の周りに47ドル、おそらく価値があるだろう、何かはある - 最初のライブストリームでは、彼は完全な "製品"を作成します。

    私は自分で手で製品をしなければならなかったしました。 ただ、ビデオ編集の6週間は、私がしなければならなかった他のすべてのものを言うまでもありません。 私はあなたを教えて、私はその時間を取得するために...私のためにすべてのことを行うために誰かを得るために2000ドルを支払っていた...

    私は、メッセージがどちらかのすべての単一の週ことをしなければならないことだとは思わない。 それはそれが可能だというだけだ。 それは、パフォーマンスの現在のレベルに挑戦。 私はそれが私のためにやった知っている。

    今すぐ。 それは言われている - 私はそれは私たちも私たちの目標が何であるかを理解することが重要だと思います。

    それはビジネスを構築することであるならば、私はそれが自分でそれを行うことは非常に困難だと思います。 特に2012年のビジネスは、チームスポーツです。 私はオンラインマーケティング「ロイヤリティ」をたくさん知っているし、またビジネスでより多くの成功している多くの人。 彼らは彼らの周り偉大なチームを持っている - 彼らはすべて共通していることがある。

    あなたの目標は単純に定職をエスケープする場合、それははるかに簡単です。 ただ自営業者となり、コンサルタントになる。 それはあなたの時間をより詳細に制御を得ることに大きな第一歩だ。 私はそのように始まった。 これは、実際のビジネスを構築する大きな足がかりだ。 しかし、あなたの収入があり、ある時点で頭打ちになる。 しかし、あなたの財務目標に応じて、これは問題ありません。

    私は信じてもっと大きな問題は、アウトソーシングやチームに関するものではありません - それが私の心に与えられます。 しかし、それはビジネスモデルについてです。

    どのようにあなたのアウトソーサーやスタッフのためにお金を払うつもりですか?

    すでに入社する前にあなたのビジネスのあなたの最初の助けをたくさんのお金を作っているまで、待っていれば、私はあなたがあまりにも長い間待っていると思います。 それはあなたのビジネスに重要な勢いを得るために時間がかかりすぎるでしょう。

    あなたが収入を生成します繰り返さつまたは2つのコアの活動を特定する必要があります。 その後、他の誰かが「価値のない」多くの活動を行っているとき、彼らは利益を生成するように...そして、それをスケールアップというリファイン。

    それは十分に単純に思えますが。 そうではありません。 ビジネスモデルについて話しているインターネットマーケティングのコミュニティに十分な人々がありません。

    それらのあまりに多くが次の新たな光沢のあるものについて話している。

    We're thinking about doing some training about this (nothing to sell – I promise!) If you're interested let me know. If there's enough interest I'll put the content together.

    Though I suspect that what people NEED to know is also very different from what the WANT to know (the next shiny thing).

    Anyway… hopefully there's something in my rant.. : - )

    Thanks for your considered comment though.

    Warm Regards,

    ユージン

  27. I was thinking the exact same , I thought it may be me, as I am at the end of a long day…

    To fast, which creates a problem when you may have heard something that sound good. Sound is muffled, and his speech needs some work at a minimal.

    On
    Mike replied:

    When referencing a product, or service it would most likely help to have a written reference, perhaps making it easier to maintain the speed and speech that may be hard to understand at points.

  28. OK. I was able to understand the accent and the quality was good enough that I could get an idea of what was going on.

    If I understood correctly the 'secret' to his quick content creation is outsourcing!? He mindmaps an outline and then sends it out to have it done.

    Not exactly what I call 'content creation'. I didn't realize that paying someone to do my work is called a 'hack'. I must be ahead of my time :)

    cheers,
    M

  29. Lovely video with very mind boggling ideas.

  30. No Eugene,
    I'm sorry to be negative but I find it extremely difficult to follow and interpret this guy's speech because it's too accented and he speaks too quickly: That's the first thing.
    The second thing is that the videos are far too small making it impossible to read ANY of the text or content on his presentation screen.
    This needs to be translated or transformed into a clear and detailed PDF so it's much easier to make any proper sense of it!!!

  31. 31
    On November 8th, 2012 at 8:22 am
    Epineto Logico said:

    This is interesting

  32. Funny that you guys mention the quality of the recording and the guy's accent…

    Not only I have a hearing problem (too much rock n' roll when younger) but my first language is not even English (I'm Mexican) and I understood everything.

    Hint: When you sign up to get the rest of the Rich Schefren videos you'll get access to the original video file which actually runs for a full hour and has better audio, hope that helps! ;-)

    Sergio

  33. ケンとジョン-単純に行くhttp://www.strategicprofits.com/profithacks/video-2/し、必要なすべてを取得。 次の2つの(あまり文句を行い、より積極的な行動を取る必要があります - ;

  34. 私はビデオは質の悪いであることに同意しなければならないと言って申し訳ありません。

    私は英語だとオーストラリアのアクセントに問題があったことがないが、この場合には、私が言われていることの多くを理解することはできません。

    ビデオ自体も追従することは困難である。

    しかし、と言った、ノーブルサムと私の年は、私はちょうど何度も何度もそれを再生した場合忍耐力がビデオを理解するために私を可能にすることを私に語った。

    私は、時間と手間がウェブ上でそれを置くために取られたという事実を感謝しています。

    私のおかげ。

  35. 35
    オン8:44 11月8日、2012年
    ダビデは言った:

    ある程度、私はポールに同意すると思います。 私はそれが関係してないが、オーストラリアの友人がいる。 それは完璧にすることはできませんので、それは、ライブの会議です。 そこに私たちはすべての妥協点を見つけに行く!

  36. 36
    オン8:51 11月8日、2012年
    アダムは言った:

    あなたはそれをする余裕がある場合は、最終的な便利なビデオが、彼は素晴らしいですアウトソーシングの多くを、使用しません。 残念ながら、私の状況は、現在、私はまだ外部委託するわけにはいかないということです!

  37. …so the way to create products fast is get someone else to build them for you.

  38. Come on guys the video is okay quality. For those of you complaining about Aussie accents take a look at the majority of US or English accents us Aussies have to deal with on a daily basis. Perspective isa wonderful thing… You guys needs to get spme. Thanks for this video Eugnene, great job. A bit too long winded at the start though…

  39. Great information on shortcut to creating great products. The recorded sound quality left much to be desired as highlighted by most. I had to watch the video three times in order to digest the entire content. I look forward to the upcoming exclusive limited live video. Hope to get some gold nugget tips from it. 乾杯!

  40. Have no problem with language etc., but the logical flow and presentation could be improved. Seems to be out of context in that it is part of a larger presentation, I say this because he makes assumptions about the audiences understanding.

    乾杯、

    Mike FD

  41. talks too fast, sorry I wasn't able to understand his terms or what he was explaining.

  42. I've had no problem understanding the Australian accent. Try going to Thailand and understanding THEIR attempt to speak English. Focus on the content and just work with it. The CONTENT is what this is all about after all. I will admit though that he speaks a little to fast and needs to slow down for everyone's benefit.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steven,

    Try going to Beijing (where I'm typing this at the moment). No one understands English (or Australian LOL).

    Try ordering food …. lucky some Restaurants have pictures! : - )

    My Pastor had some good advice that I have heeded in my life… When eating fish… Eat the meat and spit out the bones…

    Imperfect action will beat perfect inaction every day of the week!

    Sorry that the audio was difficult to understand. We'll make sure our future videos are easier to understand or at least provide some transcripts.

    Thanks for your comments! Thailand is one of my favorite travel destinations… Have you tried their noodle soups… to DIE for!

    Warm Regards,

    ユージン

  43. 私は、プレゼンテーションが良い品質であったとオーディオがあなたの話を他の人がどのような地獄は...完璧だと思った?

    私は否定的なコメントを残してほとんどの人が自分の生活の中で、オンライン製品を作成したことがないと思うわ。

    freakinの '生活の人を取得します。 少なくとも、この男は行動を取って、何かをやっている。

    ダム尻オバマ有権者の束である必要があります。 LOL!

  44. 44
    オン11:08 11月8日、2012年
    イヴは言った:

    私は前にこれを聞いた、それは素晴らしいアイデアです。 メッセージを簡素化するとき、それは基本的にだ
    1、あなたのアイデアを思い付く
    2あなたのチームにそれを外部委託
    しかし、どのように多くの人が外部委託するためにお金を持っている? そして、事業者として、あなたはあなたはそれがこの製品を購入するか、アウトソースチームを払って過ごすんを決定する必要があり、お金を持っている場合はどうなりますか?
    あなたが初心者だ​​と、これはあなたに新しい場合、あなたは、この製品が必要です。
    私たちの残りの部分については、それは実際に焦点を当て、私たちは、すでに所有してすべての製品を使用しての問題だ。 どのように多くの私たちの、あなたが買ってきた、まだあなたが振り向くたびに新しい画期的なBEFORE聞いたことがない技術がありますので、使用していないハードドライブまたはCDに(何らかのメッセージを取得する方法ソフトウェアのトンを持っている - それはでコピーライティングだがその最高。
    とにかく私は本当にここに自分自身に説いています。 これは他の誰かを助けるしかし、もしそれが素晴らしいことだ。

    別のトピックで、私は以前に述べたエンドレに同意する必要があります
    「製品はノーブルサムライチームから送信された最後の数の電子メールの広告に掲載されているが、ちょうど彼らの良い評判に一致し、その製品の品質がありません。 "

    私は市場のサムライのファンだとして私もまだメーリングリストに滞在していたが、私は常に "史上最も新しい、最も偉大等製品」に電子メールによって衝撃されているのは疲れているため、電子メールサブスクリプションの多くを取り除く得ている

    イブ

  45. 音とアクセントは大丈夫です。 通常の武士のような良いビデオ... .good品質

  46. 46
    オン14:13 11月8日、2012年
    アイクは言った:

    ユージンは、あなたが投稿する前にこれを見なければなりません。 あなたは、ビデオを掲載することにより、どのような印象を与えるん。 何の役にも立たない。 読者の時間を尊重しなければならない。

  47. 爆風のように見える! 私はそれのいくつかに参加することができるでしょうが、私はそれをチェックアウトして興奮している!

  48. I watched video twice, the issue is not the accent, I can understand it very well even English is not my native language. The issue for understanding is: the title of this article says about creation of high quality products but the quality of video embedded into presentation is not so good that I felt unbalanced when I tried to understand what is the key idea? Working 4 hrs a week and make lots of podcasts, videos, slides presentations and articles to blogs from one presentation is a good idea. However, all info should bring value to customers, not just a bunch of usefulness flow

  49. 49

    Rick Schefren? 本当に。 I was part of his 2008-09 coaching. He delegated it all to underlings. Big waste of money. Good salesman, though. Was he into car sales in his prior life, like Mike F and Frank K?

  50. Six minutes in and I bailed. If you can't give me good enough, targeted info in 6 minutes to keep me interested, it is a waste of my time. I also found the quality of the video horrendous: dark, too far away, presenter wasn't prepared. Watch Lynda.com for prepared and professional video tutorials. The title of this post should be, how to create stuff so fast that it has no value. I have been loving Market Samurai even with its glitches in Beta and have lived through them, but this is the second time I have been fooled by an email link into thinking I am getting quality info. Never again.

  51. I guess you made a mistake with this video.
    The presentation part is not about product creation, it is about content creation.
    Perhaps you could fix this as product creation is a subject in which I am very interested in.

  52. 52

    I agree, it's a trash video, which is not usual for this company. I already knew how to use Camtasia, and not everyone has a mac. The guy in the video gave a SEMINAR on how to record his screen ? Did he also explain how to turn on the computer?

  53. 53
    On November 8th, 2012 at 7:05 pm
    Richbilt said:

    Essentially, what he's saying is plan what you're going to say, find all the graphical assets, do the voice recording, brief a video production guy on exactly what you need to create the video. Erm right. Groundbreaking.

    The main point I get from it is – where you've got a problem, create a process that helps you streamline it so it's no longer a problem. Which is OK if you have the £$ to throw at the problem by outsourcing it.

    The other clever bit is having the gall to present it to the world as something new – but I guess that's what a fair bit of what 'online marketing gurus' are about :)

  54. Eugene,

    I was an unconditional and fervent admirer of the whole Market Samurai concept.

    残念ながら、後半のように、それは私には道場は、それがに付着した原則のいくつかで妥協しなければならなかったしているようだ。

    ミスターScheffrenを含む新たな戦略は、MSメンバーとファンが、今、リスト上の名前に過ぎないという印象を与えます。 そして、お金が右、リストに含まれている?

    つまり、純粋な「リッチ」、それについては間違いないです。 私は悲しいかな、それの元手付かずの信頼性にはいくつかのコストではあるが、MSはサバイバルモードになっているとします。

    「悪い」時間はすぐにその前の静けさを「道場」返りのでオーバーブロー望ん。 それは誇大広告だ。 速く、それを失う、それをドロップ、それが被害を引き起こしている...

    すべての良い回はどこ行っている?

    テオ

  55. 私は、フローチャートが上がってきた画面が...ブラーの多くを点滅した時点で保釈。 ビデオの非常に質の悪いので、私は大きな秘密が何であるかを調べるために、さらに見て傾斜していないよ。 私は自分の動画が音と画像の品質のものが悪い持っている必要はありません知っていますか。

  56. 56

    ビデオの少し質の悪いが、内容ははるかに興味深いです。 どうもありがとう。

  57. 57
    オン20:42 11月8日、2012年
    スコットは言った:

    音が出ない。

  58. 58
    オン21:12 11月8日、2012年
    ステラは言った:

    ビデオは、しかし、私が原因発表者の重いオーストラリア訛りにすべてのコンテンツをキャッチするのに苦労(と私はオジーに住んでいる、オジーの姪や甥などを持っている)、面白い、そして有用であった。 情報が提示されたときの速度も、私にとってあまりにも速かった。 確かにいくつかの建設的なフィードバックを与えることはビジネスでプレゼンタの悪いことではないでしょうか? 視聴者の公正割合は、同様の困難を抱えているかのように、これは今後のビデオに対処できる - 私たちはすべてをお勧めいたします!

    私は、彼らが唯一のビューの独自の視点から物事を見る守勢個人によって上のジャンプする批判することはないことを意図しているものである、これらのコメントは、今後のプレゼンテーションのために有用であることを望む。

  59. 私はキウイ(ニュージーランド人)だと20有余年、オーストラリアに住んでいると私はあまりにも音に問題を持っている。 それは彼がドキドキである話し速い速度でそんなに彼のアクセントが、より多くのではありません。

    彼のスタッフのthatsに関して、彼は話しています。 彼がやっているすべては同じくらい彼ができますようソーシング出ているし、彼がそう助けるために右のソフトウェアプログラムを持っています。

    Unfortunatelly私たちの一部は、外部委託や人生を容易にするためのソフトウェアプログラムを購入する資金を持っていません。

    どのように私たちのような人は、物事を動作させるために何をすべきかピートを求めています。

    私は、彼が言うようになっているものに非常に興味があると思います。

    リスニングをありがとう

  60. こんにちは、
    Why is a person who are trying to sell his knowledege about product, video and audi creation, using such a terrible bad low quality resolution and sound on his own video.
    Maybe the content is goog, but I didn't get anything out of this!!

  61. 61

    Sorry guys, you got this one WRONG!. One of the worst video sessions I have ever experienced. Unlike Nancy before me I actually got to the 10 minute mark, and then lost the plot (and the will to live, I might add) This could be mistaken for desperation guys. One of the current rules of Internet Marketing SHOULD be; keep it simple and make it audible. The fact that I know most of what this guy was droning on about makes it a double whammy. No disrespect, because he obviously knows his stuff, but this just didn't work. :(

  62. Hey Eugene,

    You can cause the video to automatically come up at 720p if you use this clever little hack on the URL:

    vq=hd720

    eg http://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?vq=hd720

    I found this after digging around for a couple of hours. The other older tags (like “hd=1″) are deprecated. The new tag isn't actually in the youtube API, but it works!

    The video looks good in HD!

    マーク

  63. Teaching people how to use video content for a product with such a piece of crap video is pretty ironic. I guess it's just not that easy, if the folks 'teaching' it can't be bothered to do a good job.

    I have no trouble understanding an australian accent, but the quality was awful. Just bumping the volume up isn't adequate. Get a $30 digital recorder and put it in his pocket next time. Then you'll have decent quality and you can just replace the audio track and sync it up.

  64. Sure, not groundbreaking for most of you who were around IM before this was filmed (at least a year ago??).

    Takeaway message, if you pare away the hype (mindmaps/screen capture recording/outsourcing newbie fodder), find ways of creating as much content as possible. Focus on the content and less on the medium the content is presented by.

    At least that's what I got from it.

    This could've been such a shorter video. But I do appreciate it for what it is.

  65. Ok, the situation is simple. Just have a look at http://www.profithacks.org and decide whether you will be selling the Profit Hacks course for 1497$ to others or if you want to buy this course for 1497$.

    Check out what's in it for you:

    * 40% Commission on the $1,497 price
    * Thats $598.80 commission on every sale
    * $200,000 in Affiliate Prizes (whoa)
    * Top 20 affiliates get cash and prizes
    * Top 3 affiliates are personal guests at the
    table for Elton John's closed-door Oscar Party!

  66. Don't know what the fuss was about… No video to watch did not work in any browser… This site seems to be letting people down again and again… Shame won't come back

  67. 67
    On November 9th, 2012 at 4:14 am
    Destry Vargaz said:

    Let me get this straight – his big “secret” for creating top quality videos in an hour is… get his video guy to do all the work??? うわあ、ありがとう。 Let someone else do the work for you, why didn't I think of that.

  68. Great advice, I think that´s the missing link, looking forward to register for the free webinar!

  69. 69
    On November 9th, 2012 at 11:07 am
    Robertino said:

    Censorship earned another point yesterday.

  70. VIDEO HAS BEEN CURRENTLY UNAVAILABLE TO VIEW FOR 24 HOURS!