Jak vytvořit vysoce kvalitní produkty FAST!

Po mnoho let, 4 míle minuty byl považován nejen fyzicky nemožné, ale podle lékařů čas - ve skutečnosti nebezpečné pro zdraví každého, kdo to pokusil.

Ale pak na 06.05.1954 25-rok-starý student lékařské fakulty jmenoval Roger Bannister - prorazil 4 minuty bariéry v tom, co časopis Forbes označil "největší sportovní úspěch za posledních 150 let".

Když se odráží na akci o mnoho let později, Bannister řekl, že v době:

"Tam byl mystika, víra, že to nemohlo být děláno"

Ale jakmile se ukázalo to, co bylo možné, další běžci začali rozbíjet bariéry stejně. Do roku 1957, 16 běžců běžela sub 4 minuty kilometrů!

4 Minute Mile Internet Marketing ...

Nyní můžete být zvědaví, co čtyři míle minuty má co do činění s internetového marketingu.

No ... pro mě a díval se na následující video bylo hodně, jako je sledování Roger Bannister rozbít přes 4 minuty míle.

Vidíte, jsem věřit, že to bylo nemožné vytvořit vysoce kvalitní produkty rychle a snadno.

ALE - pak jsem viděl toto video, a uvědomil jsem si, že moje víra se nejen špatně - ale oni by mě držel zpátky na mnoho let.

Takže dnes jsem nadšený, aby mohli sdílet toto video s vámi, protože vím, že to změní váš pohled na to, co je možné v on-line podnikání FOREVER.

V dnešním videu Pete Williams odhalí to, co věřím, je jedním z jeho nejsilnějších "obchodní hacky", a ukáže vám, jak vytvořit vysoce kvalitní produkty v minutách, nikoli dnů či týdnů, nebo dokonce měsíců!

To je nejvíce osvobozující a posilující videa, co jsem kdy viděl, takže pokud jste se snaží vytvářet produkty pro vaše on-line podnikání - ujistěte se, že sledovat celou cestu až do konce.

Vaše podnikání nikdy nebude jako dřív ...

Pokud se vám to líbilo toto video a chcete sledovat Pete používat jeho "obchodní hacky", aby se týdenní hodnotu práce vykonané jen 4 hodiny - Ujistěte se, že přihlásit se k jeho ZDARMA nadcházející Livestream s Rich Schefren

Teplé S pozdravem,
Eugene Ware
CEO Noble Samurai

Eugene napsal 15. místo (y) pro Noble Samurai

107 Responses to "Jak vytvořit vysoce kvalitní produkty rychle!"

  1. 1
    On 08.11.2012 v 03:28
    Paul Manley řekl:

    Co smutné. Nemůžu pořádně slyšet jako zvuk je tlumený a ještě horší, nemohu pochopit jeho extrémní přízvuk. Mohli bychom se nějak si to přeložil. Jaké hrozné přízvuk, a to, co stejně jako obsah je nepochybně velmi dobré.

    .... Smutné

    paul

    On
    Raši odpověděl:

    Dobrý den, Paul,

    Nenašel jsem žádný problém s tím klukem je přízvuk. Každý, kdo není rodilí mluvčí angličtiny. To neznamená, že budete muset jen stěžovat na jejich přízvuk. Věnujte pozornost tomu, co říká a snaží se dohnat věci, brácho. Kvalita věcech obsahu. Pochopte prosím, že angličtina je cizí jazyk pro něj a zastavte šikanu lidí.

    Skvělá práce Eugene. Způsob, jak jít.

    Díky

    On
    richard H odpověděl:

    Ahoj Raši a Paul

    Myslím, že otázka jazyka je zajímavý, styl reproduktorů je těžké poslouchat a jazyk je také těžké pochopit,

    moje připomínky k Pavlovi, získat dobrou dvojici sluchátek to usnadňuje pochopit těžké akcenty také poslouchat obsahu dvou nebo třikrát větší porozumění bude mít zkušenosti.

    mé návrhy pro Rashi, zkuste to prosím a pochopit, že jen proto, že někdo si stěžuje na svého přízvuku, neznamená, že se vám šikany, to se nazývá oběť mentality, nebude Vám dobře sloužit.

    Angličtina má mnoho dialektů / akcenty a její OK pro každého, kdo říkají: "Nemohu pochopit vaše angličtina, prosím, zopakovat si"

    velký obsah a skvělé webové stránky Noblesamurai.com

    On
    Alice odpověděla:

    to zní jako naprosto normální přízvukem ke mně, jen o to, co člověk je zvyklý. nic Horrid o tom.

    On
    AthleticFIT UK odpověděl:

    No řekla Alice! Pokud je to o zvuku, pak je to fér. Nic hrozné o přízvuku vůbec. Myslel jsem, že je to obsah, který Nezáleží na tom, co zní jako. Nikdy nemůžeme všichni stejný zvuk. Jak nudné by to bylo!

    On
    Josh odpověděl:

    Zní to skvěle se mi Video, Accent je taky v pohodě. Velmi jasný a dobře mluví. Myslím, že u potřeba se dostat ven větší Paul, vidět svět.

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Hi Paul (a všechny ty, kteří jste měli problémy se zvukem). Je mi to opravdu líto těch, kteří už měli problémy se zvukem.

    Snažil jsem se vyčistit co nejvíce to šlo. I podpořilo audio objem asi o 2 nebo 3 krát. To hraje docela nahlas a čistě přes můj počítač, a my jsme poslouchali to na několika počítačích v kanceláři a zní to OK. Každého počítače se liší samozřejmě.

    Být Australský já jsem si neuvědomil, přízvuk by být takový problém. Ve zpětném pohledu, že má mít především "silný" Aussie přízvuk a mluví dost rychle, v tomto videu.

    Toto je třetí videa jsme napsal Pete a tam nebyly žádné komentáře k této v těch komentářů ... ale já se omlouvám, pokud lidé měli nějaké problémy :-(

    Měl jsem přítele, který byl televizní producent, který mluvil s kabelovou americké společnosti o publikovat své televizní show. On poznamenal, se mi, že by to akceptovat bez titulků ... Ne, já vím proč!

    Budeme se snažit poskytnout přepisy pro těžké Aussie akcenty v budoucnu.

    Díky všem za upřímnost. Rádi bychom být zcela neznalý skutečnosti jinak.

    Doufám, že to nebylo příliš zasahovat s stánek s jídlem z obsahu.

    Ještě jednou díky za komentáře každého z nás!

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

    On
    Richard odpověděl:

    Eugene,

    Jsem Pom a já jsem částečně hluchý. Zjistil jsem, Pete přízvuk velmi snadno slyšet a už vůbec ne hrozné.

    Osobně si myslím, že je to Paul, že je to smutné, volá něčí přízvuk hrozné je téměř jasné, co dělat, když se majitelé těchto stránkách jsou Australané příliš.

  2. 2

    jeho ne přízvuk, jeho -
    Rychlost, s jakou mluví a rozlišení low-kvalita videa (proč zkušení lidé to?)

    celek je video - USELESS

    škoda ...

    On
    mageticsounds odpověděl:

    je australský přízvuk.

    On
    ryan odpověděl:

    souhlasil!

    On
    winz odpověděl:

    Souhlasím s Ken (rozlišení low-kvalita)

    On
    Sutejo Tan odpověděl:

    angličtina není můj první jazyk ...

    Nemám problém s diakritikou a zvukem

    je to hlasité a jasné, pro mě ...

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Hi Ken, a všem, kteří komentoval velikosti videa. Video je vlastně na Youtube, a byla nahrána jako High Definition 720p videa ... takže byste měli být jen schopen maximalizovat video na celou obrazovku a získat více z videa.

    Screen Capture byl dost nekvalitní. Ale doufejme, že byste mohli ještě vidět, co se děje. Skutečný obsah nebyl tak důležitý jako proces. Tak doufejme, že ještě prošel.

    Je to "nevyplněno" videa na Youtube (jak je to Pete Duševní vlastnictví) - ale můžete přistupovat video na Youtube zde:

    http://www.youtube.com/watch?v=J5kZ2ab8EBU

    Naděje, která pomáhá. A omlouvám se za malé velikosti. Není to z lepší naší úzké blog layout buď.

    Omlouváme se za nepříjemnosti ... vím, jak frustrující to musí být. Bude se snažit, aby to jasnější budoucnosti.

    Díky, že mi vědět.

    Teplé pozdravem

    Eugene

  3. 3
    On 08.11.2012 v 04:08
    Ricardo řekl:

    Nevěřím v magické pilulky, je lepší pracovat v našich produktů a to je vše. Neexistuje žádný kouzelný vzorec nebo něco takového.

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Ricardo,

    Souhlasím. Kouzlo "tajemství" je slovo na pět tzv. ... V ... O ... R ... K ....

    Věřím však, že je velký rozdíl mezi činnostmi s přidanou hodnotou a non-hodnotových aktivit. Jsem generální ředitel softwarové společnosti, a to není tak cenný pro mě psát každý řádek kódu v našich produktech. Ale já jsem zodpovědný za výsledek tohoto produktu.

    Tam je malá hodnota při vychystávání stock photography, nebo produkovat keynote snímků ... renderování videa ... nahrávat věci na youtube, atd. Je to všechno nezbytné ... ale ne jádro produktu, který je vytvořil.

    Zachyťte svůj obsah v nejčistší podobě je to možné, a nastavit systémy a proces nechat zbytek postará sám o sobě.

    To je rozdíl mezi podnikání a práci.

    Otázka: Chtěl bych, aby se mi "špinavé ruce" občas taky (dal jsem videa dohromady). Ale já mám také full-time video chlapa taky.

    Musíte pracovat na vašem produktu ... ale ne nutně v něm.

    Díky moc za vaše připomínky však - nejsem si jistý, jestli to místo bylo dost jasné, Pete videu (nebo ztratil v jeho husté Aussie přízvukem :-)

    Doufám, že se vám to líbilo obsah.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

  4. 4
    On 08.11.2012 v 04:08
    Mickey Mouse řekl:

    proč humbuk? Tam bylo 10 vteřin hodnoty v tomto videu, je-li to. Všechno, co říká, že v době mezi pěchování více bombastické reklamy se naše krku, jako je výkaly naplněné čerpadlo na turbo režimu je to, že byste měli zaznamenávat video při pohledu na myšlenkové mapy, a pak synchronizovat jej s video prezentační software. Nevím o jiném způsobu, jak to udělat osobně.
    Gratulujeme máte 16 minut mého a všichni ostatní je život

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Mickey :-)

    Díky za váš komentář.

    Vy jste zřejmě velmi vysokou propustností fyzická osoba, která by mohla rychle pochopit důsledky rekordně workflow a mysl-map + obrazovky výhod pro rychlé vytváření obsahu.

    Nicméně, máme celou řadu různých zážitků pro naše zákazníky, a některé nemusí být tak rychlé, aby penny k poklesu.

    Zjistili jsme, že strávit trochu času, kterým se stanoví rámec před vydáním obsah může udělat velký rozdíl s cílem zlepšit porozumění.

    Dr. Anthony Fernando, který má doktorát v oblasti vzdělávání stále beranů do mé hlavy význam kontextu a struktuře. Příště se budeme snažit poskytnout přepis, takže pokročilejší podnikatelů jsou schopni rychle skenovat a extrahovat obsah, který je pro ně mezi strukturou.

    Díky za vaše komentáře.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

  5. Mám zájem o software, který používáte k vytvoření mindmaps, které používáte. Jaké další software pro vytváření obsahu, takže videa a přepisovat PLR můžete mi doporučili? Snažím se vytvořit svůj vlastní e-knihy, a členství stránky prodávat své vlastní výrobky. Jakékoliv outsourcované cesty by bylo velmi ocenil stejně. Ve skutečnosti, každá pomoc je vítána. Díky, Guido E. Zecckine, CEO - Biznet2020, Inc / iDigital hosting a design

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Guido,

    Na Mac (což je to, co mám použít), doporučuji MindNode Pro. Na iPhone / iPad Doporučuji iThoughts HD, a na PC je skvělý kus software ZDARMA volal FreeMind.

    Naděje, která pomáhá,

    Eugene

  6. 6
    On 08.11.2012 v 04:25
    Endre řekl:

    Tyto výrobky byly inzerovány v několika posledních e-mailů odeslaných Noble Samurai týmu, jsou prostě nehodí do jeho dobré pověsti, a kvalita jejich produktů.

    Předchozí jsem viděl něco jako mysl viru tu věc a video pdf, naprosté bs.

    Jsem stále zůstat na seznamu e-mailů, jak jsem fanouškem trhu Samurai a další věci, které vytvořili.

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Endre,

    Díky za vaše komentáře.

    Je mi líto, že si to myslíte.

    Zpráva PDF Mind Virus byl trochu zklamáním. Měl jsem předtím četl jednotlivé zprávy, že to bylo na základě, a to:

    1.. Internet Business Manifesto ( http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheManifesto.pdf )

    2. Chybějící kapitola
    ( http://www.strategicprofits.com/profitvault/TheMissingChapter.pdf )

    Jednalo se o vynikající, mysl-ohýbání zprávy. Je zcela změnil způsob, jakým jsem si myslel o podnikání.

    Po přečtení zprávy Mind Virus, výpisy rezonovala se mnou hluboce. Bylo to něco jako připomínka všech stánek s jídlem jsem se naučil.

    Ještě jednou ... má trochu objektivity Četl jsem to znovu .. a uvědomil si, že se kontextu celých zpráv, může zpráva mysl virus neteče velmi dobře pro lidi, čtení to poprvé.

    V tomto ohledu bylo velkým zklamáním.

    Já jsem předala své připomínky, stejně jako můj vlastní zády k Rich Schefren, a on se zřejmě pracuje na další revizi, která by měla být lepší.

    Moje rada je, nicméně, ne zadržte dech - stačí přečíst dvě zprávy jsem výše uvedené.

    Zejména první .. Je to víc pravda, než dnes, kdy byl napsán před mnoha lety.

    Díky za vaše komentáře. Uchovávejte je příchod. Ve zpětném pohledu to nebyl Rich nejlepší práci, když si někdo, kdo četl jeho práce poprvé.

    Budeme pracovat tvrději v budoucnu získat vaši důvěru zpět, a vzít vaše komentáře a zpětnou vazbu na palubě.

    Pokud bych se zeptat - snažíme velmi těžké poskytovat informace, které přímo odpovídá na číslo jedna problémů našich zákazníků tím, co je velmi temný a náročný čas ve světě a v Internet Marketing.

    Jak vám můžeme pomoci? Jaké problémy jste potýkají s .. Jaké nástroje a informace, abychom mohli dodat, že by se přímo pomoci vaší firmě?

    Rád bych znát Váš názor!

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

  7. Ignorovat další připomínky, toto video je skvělé.

    Zvuk byl zpočátku nízká, takže stačí otočit to. Jeho přízvuk není ani rozptylovat. Jediná věc, která by mohla být lepší je kvalita snímání obrazovky videa

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Dobrý den,

    Díky za váš komentář.

    Zvuk byl vlastně narazil až o cca 250%, v Screenflow ... ale myslím, že v okamžiku, kdy Youtube to dotýká - to by mohlo dostat normalizován zase dolů ... Sigh! To je důvod, proč bych měl poslouchat Pete a nechat moje video chlap dělat tohle!

    Audio hraje opravdu dobře na mém počítači, a všechny ty, které jsme testovali ji v kanceláři. Možná je to kombinace silného Aussie přízvukem, a rychle-mluvit Pete ... a nižší než normální hlasitost zvuku.

    Se bude snažit příště i když!

    Díky za vaši podporu,

    Eugene

  8. Zvuk je v pořádku ... Slyším všechno v pohodě ..

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Hurá! :-)

  9. 9
    On 08.11.2012 v 05:55
    James Wakefield řekl:

    Je to vtip? Co má tohle co dělat s vytvořením produktů? Také to je stěží mindblowing a průkopnické strategie. Kompletní plýtvání mým časem.

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj James,

    Díky za vaše komentáře.

    Tato technika je stejná obchodní proces, který Pete (a dokonce jsme použili) pro vytváření informačních produktů, které jsou založeny videa.

    Jádro mysl nastavit posun, který možná neměl projít příliš dobře na videu je, že mnoho přípravku stvoření je fuška.

    Vezmi si to ode mě. Jeden z mých prvních výrobků byla 14 DVD a sešit Informace o produktu s názvem "Digital Video Secrets". To prodávalo dobře - ale trvalo mi to 8 týdnů pozdní noci editaci videa a mastering DVD, atd.

    Posun mysli-soubor byl ... jen zachytit "obsah" ... a mají efektivní obchodní procesy zvládnout všechny ostatní "non-přidanou hodnotou" činnosti ...

    Já bych rád zaplatil několik set dolarů za těch 8 týdnů zpět svůj život!

    Byl jsem tak posedlý dělat to "moje cesta" a dělá to dobře ... že jsem ztratil ze zřetele skutečný cíl ... dostat skvělý produkt ze dveří, a zaměřit se na nejdůležitější věc v podnikání .. Marketing!

    Každopádně. Díky za vaše komentáře. Doufám, že se vám něco z videa. Pokud ne, dejte mi prosím vědět, jestli existuje nějaký budoucí obsah, který vyrábíme může přímo pomoci vašemu podnikání v těchto výzvou obchodních podmínek stejně.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

  10. 10
    On 08.11.2012 v 06:11
    John řekl:

    Nemyslím si, že důraz na špatné - pokud jste někdy byli v Austrálii ve svém životě, budete si rychle zvykne. Souhlasila však, že se rychle mluvit trochu ... Nicméně, obsah je super, díky za sdílení!

    Na další notu, je to, že Pete Williams v současné době spolupracuje s bohatou Schefren pro nové Samozřejmě, že to prodávají společně, "Zisk Hacks"? Myslím, že je to 1497 dolar ... by měl být propuštěn v nejbližších dnech AFAIK.

    Nicméně, pěkné preselling videa on se tam dostal.

    On
    Anna odpověděla:

    To je v pořádku, bude zisk Hacks být propuštěn brzy. Kde jste se dozvěděli, že cenovka? Zatím jsem viděl jen Rich "Prophit Prophecy" ebook (myslím, že se jmenoval?) A teď Pete Williams videa. Nicméně, velký obsah i když!

    On
    Carrick odpověděl:

    Dali se na to před několika měsíci, asi, že cenovka, tak decentní, že to bude zhruba stejné době.

    Hádám, že neprodával tak dobře, a tato řada je určena dělat lepší práci pre-prodej to tentokrát s více pobočkami a více / lepší videa a světlech.

    Nevidím moc používat zde, jak je to založeno na předpokladu, že máte zavedený podnik a značku, a máte loď náklad peněz pro outsourcing. To je téma, které bylo po dlouhou dobu - pákový efekt a růst prostřednictvím outsourcingu. Už jen balené to s nějakým proprietárním kluzké terminologie (Zisk Hacks), aby to vypadalo více revoluční a nové. Dělá použít některé chytré techniky a nástroje, ale pokud máte dobrý VA je, měli byste provést tyto typy věcí, sami přirozeně, jak to celý bod s VA je ....

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Carrick,

    Díky za vaše komentáře.

    Pete & Rich udělal zkušební spuštění na začátku tohoto roku. Chcete-li být upřímný, myslel jsem jejich uvádění na trh nebyl tak velký (neříkejte jim, že jsem to řekl!)

    V jistém smyslu Zisk Hacks mohl být viděn jako další outsourcingu kurzu. A v této dimenzi to dodat. Pete (a jeho obchodní partner) spravovat desítky zadavatelům, takže jsme vyvinuli několik velmi jednoduché a přitom sofistikované způsoby, jak pro správu svých týmů.

    Ale myslím, že důraz je jiný. Je to více o mysli-set posunu.

    Je to o identifikaci vašeho výsledek ... co příspěvek z vás musí být ... a pak systematizaci pryč zbytek.

    Já jsem spotřeboval hodně outsourcingu kurzů ... a také přečíst spoustu HR knih o vedení lidí, atd., a myslím, že tento posun v zaměření, nebo jak to je dodávána v jejich případě je jedinečná.

    Vím, že když jsem poprvé viděl plnou 90 minut prezentace je opravdu bordel se mé mysli ... Mám tým tucet plný úvazek kolem mě a já jsem se cítil, jako bych pracoval tak neefektivně ... a co je důležitější neefektivně.

    Při použití spoustu zásad ze školy Zisk Hacks myšlenky se mi podařilo zlepšit svůj vliv výrazně.

    Natolik, ... že jsem psát tento blog reakci hotelovém pokoji v Pekingu ... a cítit se více v kontaktu a na vrcholu své činnosti, než jsem si kdy, když je v kanceláři.

    Mám hodně z jejich nápadů. Jsem rád, že jsem šel na VA trasy Carrick ...

    Nemohl jsem žít bez mých virtuálních nebo non virtuálních asistentů. Je to skvělý způsob, jak začít.

    Outsourcing nemusí být drahé. A nejdůležitější věc, kterou máme, je náš čas. Nelze získat další minutu.

    Zde je to, co říkám lidem. Podnikání vyžaduje peníze. Vynětí půdy z produkce tolik peněz, jak můžete snadno měsíc. I když je to jen 100 dolarů za měsíc nebo tak nějak ... a dostat to bude jiný bankovní účet, kde jste dostal, že v souvislosti s VISA debetní nebo něco takového.

    Každý měsíc ... psychicky odepsat těch peněz. Je to pryč. A utratit je na vaše podnikání. Spuštění to, že by mohlo být školení ... dále to může být out-tasking postavit produkt ... na startu to může být reklama ... Když narazí na hranici ... zastavte na měsíc a počkejte, až příští měsíc.

    V určitém okamžiku začnete dělat víc, než peníze, které jste uvedení v ... gratuluji máte firmu! Ale aspoň je tu "stop loss" pro vaše podnikání. A stále můžete využívat outsourcing (i na svůj vlastní čas samozřejmě) v míře, která je vhodná pro vás a váš rozpočet.

    Mám docela svou práci, jak začít podnikat ... Nenechte doporučit. Podnikání vyžaduje čas, peníze, tvrdou práci a zdravou dávku šílenství :-)

    Díky za vaše připomínky a já bych vás pozvat na check-out live stream příliš ... by mohly být některé triky, které můžete použít s VA.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Díky Mate! Mysleli jsme si, že to byl nějaký obsah Bonza taky! :-)

    Pokud se budete dívat na plný 90minut prezentaci, kterou můžete vidět, proč v souvislosti s celou prezentaci, kterou on přijal bouřlivé ovace ...

    Vím, že by se pravděpodobně zde, abych pískání ze zadní místnosti!

    Ano - Po hodně otravovat Pete společně zabaleny ton více těchto hacků, stejně jako outsourcing hřiště (což je opravdu hard-část celého tohoto podvodu).

    Uvedli jsme s Petem v povolení 3 videa teď - můžete získat plnou 90 minut prezentace, i kdyby jste pre-reg k LiveStream zítra. Je to stojí za to sledovat celou věc.

    Vytvořili jsme z mnoha hacků tam ... a dokonce použity některé z tipů, z jeho outsourcing materiálu při řízení vlastní tým zde. O jedinou věc, kterou jsem neprovedl byl audio email ... ale to je proto, že jsem psát opravdu rychle ... a dokonce i mluvit zdá pomalý na mě!

    I když lidé nemají rozhodnete investovat do svého programu (pro osoby, které ještě nemají týmy nebo procesy kolem nich myslím, že je to skvělá investice) ... Doufám, že dostanu hodně z obsahu jsme propuštěn, live stream, který se děje zítra (ďábel je v detailech), a v živém Q & A webináře utíkáme s Petem v úterý. Plánujeme overdeliver na obsah.

    Jsem rád, že se vám to líbilo obsah!

    Na zdraví,

    Eugene

    On
    Carrick odpověděl:

    Díky za podrobnou a promyšlené odpovědi Eugene!

    Můžete provést některé velmi dobré body znovu: mysl-soubor a něčí role v kontextu něčích VA / externě zdrojů ... Ve skutečnosti, Rich a Pete by se měly snažit formulovat role / účel / myšlení část tohoto programu, spíš máte; Váš "verze" dává větší smysl a pomáhá rozlišit to, co vlastně prodávají z toho, co se zdá být! Alespoň pro mě.

    Vlastně jsem si nešla cestou VA zatím nejsem vydělávat dost ospravedlnit náklady (ale mám vizi, co to nastavení bude vypadat a jak bych ji použít). I zkoumali a koupil nějaké nástroje / školení po celém lokalizaci outsourcing zdrojů (včetně VA je), aby bylo možné začít proces delegování nudné / zdlouhavý a nízkou hodnotou časově náročné, ale požadované úkoly.

    Z tohoto důvodu bych rád, kdyby se během Q & A webináře, mohli byste dostat Pete určit, které typy úloh jsou zralé pro outsourcing jako "one-off" (snad přes Fivver, nebo něco podobného), pro ty z nás, právě začíná dolů outsourcing cesta. tj. jaké typy věcí, kterou by se doporučit jeden mohl používat Zisk Hacks techniky na BEZ vyhrazené VA a bez strávit spoustu peněz na -> Takže, možná nízko visící ovoce, kde můžete získat co nejvíce zaplacená zábava prostřednictvím outsourcingu a Zisk Hacks. Myslím, že to by byla obrovská pomoc pro začátečníky a ty (jako já), kteří dosud nemají životaschopný podnik k financování a ospravedlnit náklady na vyhrazené VA je. To by bylo užitečné při získávání nás tam!

    Říkal jsi, že ve své odpovědi "A stále můžete využívat outsourcing (i na svůj vlastní čas samozřejmě) v míře, která je vhodná pro vás a váš rozpočet" .... Jak jsem uvedl výše, v rámci Profit Hacks, jak by jeden udělat to bez vyhrazeného VA a všech souvisejících nákladů?

    Díky moc předem kamarád!
    Carrick

  11. 11
    On 08.11.2012 v 06:14
    john řekl:

    Nemůžu pochopit, Australanů, a mohu číst 10x rychleji než video, tak proč ne uplatnit své "4-hodinový pracovní týden na steroidech" proces (předchozí příspěvek) pro přepis videa, pak mohu zkrátit svůj pracovní týden i

    On
    Anna odpověděla:

    Australské mají nejčistší přízvuk na celém širém světě! Nechceme vrátit naše RRRR je jako amerrricans.

    Každopádně si myslím, že Pete by měla přezkoumat obsah před zobrazením nás všechny, a ne se spokojit průměrný. Musíte udržet své standardy

    Například, proč jste vystřihnout technické věci, když si vystřihnout zbytek?

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj John,

    Díky za vaše komentáře.

    Promiň, že jsi nemohl pochopit, mého přítele silným přízvukem. Poslech na to s odstupem času myslím, že by to mohlo dát Krokodýl Dundee běžet za své peníze!

    Většina z našich dalších videí jsme udělali, jsou napsané (např. Naše školení videa), takže jsme právě vydali naše přepisy. To je jeden z mála okamžiků, které jsme udělali živou nahrávku tak, aby sklouzl mysl. Je nám líto!

    Budeme se ujistěte, že děláme přepisy pro budoucí živých nahrávek, kde můžeme.

    Doufám, že zbytek vašeho pracovního týdne je úžasné.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

  12. 12
    On 08.11.2012 v 06:30
    Kate řekl:

    To by mohlo být dobré video, ale ve skutečnosti? Kvalita byl tak špatný, jsem nemohl ani vidět w / mé brýle na čtení a zvuk nebyl velký jeden. Je to chlap si myslel, že jeho "projít" učí?? Opravdu? Můj návrh je, aby to přes celou cestu kolem, tak snad by to mohlo počítat jako životaschopný vytváření obsahu!

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Kate,

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Tento "úryvek" byl převzat z plné 90 minut na semináři. To by mohlo přijít o některé z nich je vliv bez plném kontextu. Věřte mi, je to opravdu udělat hodně smysl v plné prezentaci. As it's Pete's presentation I can't leave the link to full presentation here in the comments, but if you sign up to live stream you'll get the full presentation to watch which hopefully should be better.

    Omlouváme se za zmatek. In hindsight it does seem like he skips through the concept a little quickly in isolation!

    Thanks for your comments.

    Warm Regards

    Eugene

  13. I have no problem with the sound or accent, but what bothers me is that the Market Samurai blog use to be full of useful information. Here lately, it seems to be promoting a lot of other products. That's what is sad to me…

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Jhoecannon,

    Díky za vaše komentáře.

    Vzhledem k současné finanční situace a to, co se děje s SEO vidíme spoustu on-line podnikání potýkají.

    V důsledku toho jsme se brát přístup přináší spoustu skvělých obsahu prostřednictvím webinářů a obsahu na řešení těchto hlavních otázek. Drtivá většina z toho, co budeme uhasit bude zdarma, hodnotný obsah.

    Nedoporučujeme něco, co nemáme osobní použití - používáme LL3 se všemi našimi zaměstnanci a v našem sestra vývoj webových podnikání. Používáme zisk hacky každý den v týdnu v našem podnikání, a samozřejmě jsme využít naše vlastní produkty stejně.

    Ale stejně jako všechny věci v životě, některé z obsahu a řešení bude obchodní povahy (a je to tak správně).

    Jsme také využít naší velikosti jako společnost vyjednávat speciální ceny pro naše předplatitele, kde můžeme - a jsou i jednání s některými velmi velkých dodavatelů softwaru se tam na 100% volné verzi své placené nabídky pro naše předplatitele!

    To vše na vrcholu i nadále aktualizovat naše softwarové produkty a pracovat na nějaké nové vzrušující marketing software (že nemohu mluvit o zde).

    Uvědomujeme si, že to nemusí být v zájmu každého, a že pokud je tento případ pro vás, pak nebudeme se uraženi, pokud se odhlásíte.

    Chci dostávat hodně mailing listech ... a když tam je více šumu na signál jsem odhlásit.

    Budeme tvrdě pracovat, aby se ujistil, že veškerý obsah, zadarmo a jakékoliv propagační a speciály, které provozujeme pro naše předplatitele bude kvality, které naši zákazníci očekávají. A samozřejmě, pokud vypustíme míč na který pak se podívám na lidi, jako jste vy, dejte nám vědět.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Teplé S pozdravem,

    Eugene

    On
    Jhoecannon odpověděl:

    Díky za odpověď.

    Je-li Market Samurai skutečně používá software a nástroje, které jim podporu, chápu, je jejich uvádění na trh. Ale, prosím, nevzdávejte to na užitečné informace, které jste nám vždy poskytovány.

    Byl jsem předplatitelem Market Samurai let a nedám se na to teď.

    Opět, díky za zpětnou vazbu!

  14. Můžete získat tento software Screenflow pro PC?

    On
    Dale odpověděl:

    Jedním z PC verze videoukázky softwaru se nazývá Camtasia.

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj magneticsounds,

    Bohužel Screenflow je pouze pro Mac.

    Já jsem trochu zaujatý ... ale tenhle jediný kus software byl zodpovědný za konverzi více on-line marketingu pro mac, než jen o něco ...

    Ale .. nejlepší software na PC pro tento druh věcí je Camtasia. Není to tak rychle, nebo kluzký jako Screenflow, ale to bude dělat svou práci.

    Použil jsem to udělat, 6 týdnů editaci videa na kurz jsem udělal před lety, a to bude dělat svou práci. Jen ujistěte se, že máte dostatek paměti RAM a CPU na počítači. Dělat úpravy videoukázky bere hodně zdrojů.

    Naděje, která pomáhá,

    Eugene

  15. 15

    Video, přízvuk, audio a obsah jsou skvělé. Žádné problémy!

    On
    Eugene Ware odpověděl:

    Ahoj Marku,

    Uf! Jsem rád, že někdo byl schopen to pochopit! :-)

    Jsem rád, že se ti to líbilo.

    Na zdraví,

    Eugene

  16. Actually, (Ken, Paul) it is a bit of both…
    It sounds like an Australian accent to me, and you might have to listen to it a few times if you ear is not good at picking up on heavy accents. I'm used to accents, so it's not bothering me too much…and it is good content by the way :)

    But I do agree that it is low quality, which it makes it difficult to understand, or get at first listenting and it shouldn't be.

    Terry

  17. Yeah, many veteran marketers preach placing more importance on information quality over presentation, but it sure would be nice if the information were easily understood and absorbed…

    Nonetheless, content was okay and you get used to the accent after a few listens.:) Might wanna start doing that before Pete's live-streaming event on Thursday though. Na zdraví.

  18. I understood only that we need to make mind map and the next reord wat we speak. Nothing more

  19. Man… I'm not English, and I completely could understand that video. I don't understand what's wrong with his accent… I find it pretty understandable. And furthermore, the vidéo quality is quite good.

    Nice one here… These are cool hacks by the way.

  20. 20

    Agreed, the quality is horrible after the integration into this video. Have a look here for a much better 60 minutes version of this video: http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

  21. Ok, so create an outline and just do it! If you want to leverage your efforts, then outsource some of the tasks…sound good!

  22. I always like Pete's work. This is new but a good refresher.

  23. 23
    On November 8th, 2012 at 7:23 am
    Robertino said:

    Oh no. This will produce more so called guru products, with 10 mile high sales pages and over hyped video/audio.

    To the Samurai team :
    When you helped complete newbies with the 30DC co-op, you did a tremendous job. (I had my disagreements then, because in my opinion you were neglecting other parts of your business at the time, just to make your participation in the 30DC a success for everyone.)

    You could have done the same for the group just above the newbies, who this is targeted at.
    What the speaker says at 1:40 into the video, and which is prominently worded in the slide, is so silly :

    "Vše, co musel udělat, bylo mluvit o něčem, že jste odborník na ...".
    "Něco, co jste vášnivý ..."
    “Something you love…”

    What you want, is sell people something they're craving or just asking for. It's not about you, or what you know.

    That's why this whole outsourcing stuff was started. You don't know Jack about the subject, but it's in huge demand, so you hire somebody to do it for you. Doesn't matter how you cover this up (eg will save you 48 hours a day, the 4-hour work week, while you're spending quality time with your loved ones).

    The “just record it with Dragon Naturally Speaking” kinda stuff has been floating around the net for donkeys years.
    It was pioneered by black hatters. Black hatters are always in a hurry to quickly set something up, so they can grab as much money, before the flaw or loop hole is circumvented. Most of them probably can't even read or write. So DNS fitted nicely into their plans.

    I'm **not** saying that the speaker is selling vague knowledge, or even lies. It's just nothing new.
    Let's hope that this is packaged (no pun) into a 30DC format. So that people actually have at least 1 product to bring to market, with which they were carefully mentored.

    The formula comes across like a rehash of eg Profit from PLR, John Thornhill and Kindle Profits Exposed, James Jones. To name just two. But these two are already from 3 – 5+ years old, and were also rehashes from others.

    You can do better than bring this.

  24. So the “secrets” to saving time building things are to start by being an expert, and to have employees to do the work?

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Gary,

    Thanks for your comments.

    I agree that at one level that is what is being said.

    The secret is to structure your time in your business so that you're working on the “value adding” parts of the product/content creating process. There's little value in you picking stock photos, creating slides, recording video, editing video, rendering video, uploading video, etc…

    All the value happens in the content “capture” process. So if you can craft a way to capture this in the most effective way possible – great things can happen, and you can enjoy your life a lot more… I can tell you – I've edited a LOT of video in my time… and it gets old really, really fast.

    As for employees… it's better to out-”task” before your hire full-timers… It depends on the frequency of your product/content creation… and you can get a lot done for not much money – but the trick is being able to hire good people.. communicate effectively with them… have systems of accountability… and great training.

    I learned a long time ago that just having good people is not enough… you need great processes… a great business model… and a great culture.

    There are very few secrets in life… They all kind of variants of the four letter word : WOR K.

    But better to work SMART… AND work HARD… I don't know anyone successful that hasn't done both.

    Díky za váš komentář.

    Warm Regards,

    Eugene

  25. I'm sure the content would have been great, but like Paul and Ken I could not understand a word and it's not that I am not used to an Australian accent, my wife is from there… :)

    But as been said it was just a plug for something else…

    Oh what a surprise…

    Enjoy the Live Stream everyone… and don't forget to have your credit card ready…

    Cynical …

    I don't think so… :)

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steve,

    Díky za váš komentář.

    Sorry that you couldn't follow what was being said. Sometimes I forget that many people can struggle with the Australian accent!

    Given that someone has found a link to the full unedited video I guess it's OK to repost it now:

    http://www.strategicprofits.com/video/lessons-in-leverage/

    That's the link for the full 90 minute presentation. A presentation that caused an entire room of people to rise to their feet for a standing ovation.

    I'm an old, cynical marketing guy myself too :-) and I can only remember twice in my 15 years of marketing where I've seen that happen.

    Once for Ed Dale at a Frank Kern Mass Control pitch-fest talking about market leadership, and this presentation for Pete. I wouldn't have posted it if I didn't think it was extraordinary value. In hindsight it may lose a bit of the wow factor when removed from the context of the full presentation. So check out the full version at the link above.

    I watched the first live stream and it was pretty great too. Lots of actual nuts and bolts tips from actually doing the work. I expect that there will be an offer at sometime during the live stream – but that won't detract from the learning experience.

    My hope is that regardless of whether people buy or don't buy that they'll walk away from all of our content and webinars and freebies with great actionable content from stuff that's actually proven and that works, rather than a lot of snake oil that exists in this crazy world of Internet Marketing. I buy practically every new course and piece of software out there (just ask my staff), looking for stuff that works.

    The other day I bought a wordpress plugin that recommended keywords for your blog post… I was intrigued about where they get their data and so I pulled apart their source code.

    I found out to my shock and amazement that the plugin was generating RANDOM NUMBERS for Search Volume! I kid you not. I felt like taking a shower after reading that code.

    Leave your credit card at home.. and watch the stream anyway.. Make some notes… apply the content…. make a ton of money… and repeat.

    The biggest secret out there is to apply what you learn. Imperfect execution will beat perfect inaction every day of the week. So execute like crazy!!

    Thanks for your comments. It must be late – I'm getting all long-winded :-)

    Dbejte na to,

    Eugene

  26. This is not that revolutionary. Many people are already doing this type of operation. The problem is that you have to have a cash roll to do it. You have to have money to pay someone to do that. Even if you work with someone on fiver, they basically charge $5 per minute of video. Thats $300 per hour of video. And that's only for the video. You have to pay someone for the scripting and the voiceover. He says that Internet marketers have to create lots of new content. In other words, as the statistics show, a blogging website needs to be creating 1 to 5 articles a day. Even if you only create one video a week, who has $400 a week to pay someone to create videos? How much will it cost to create 5 or even 1 articles per day? A 500 word $5 essay from fiverr is useless. You need to pay at least $25 on fiver for a good article and then it will be hard for you to find a writer on fiverr who can create content that will truly attract readers. So you're talking $500 a week even if you're video is only 20 or 30 minutes. In conclusion, what this guy is saying is useful only to people who already bringing in thousands of dollars from their website on a weekly basis. Yet no doubt this is being presented as a solution to beginner marketers. As for the comments about his speach being hard to understand. It is a little, but he is presenting a general point. You don't have to understand every detail. If you try to follow what he is doing step by step there's no hope for you anyway. You just go to understand what he's saying in general.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Paul,

    Thanks for your comments.

    Firstly, I don't think it needs to be that expensive. We've actually used the same guy that Pete's used for video and he's pretty cheap for a good result.

    In the first live stream, he creates a full “product” – albeit something that would be probably worth around $47 – not a $1997 product for a total of $139.

    I've had to do a product by hand by myself. 6 weeks of just video editing, not to mention all the other stuff I had to do. I tell you, I would have paid $2,000 to get someone to do all that for me… to get that time back…

    I don't think the message is that you have to do that every single week either. It's just that it's possible. It challenges our current levels of performance. I know it did for me.

    Now. That being said – I think it's important that we also understand what our goals are.

    If it is to build a business, then I think it's very difficult to do that by yourself. Business, particularly in 2012 is a team sport. I know a lot of the online marketing “royalty” and also a lot of people who are a lot more successful in business. They all have that in common – they have a great team around them.

    If your goal is to simply escape a regular job, then it's a lot easier. Just become self-employed and become a consultant. That's a great first step to getting more control over your time. I started that way. It's a great stepping stone to building a real business. But your income will plateau at some point there. But depending on your financial goals this is fine.

    The bigger question I believe is not about outsourcing or team – that's a given in my mind. But it's about business model.

    How are you going to pay for your outsourcers or staff members?

    If you wait until you're already making a lot of money in your business before your hire your first help then I think you're waiting too long. It will take too long to get critical momentum in your business.

    You need to identify one or two core activities that when repeated will generate income. Then refine that so that they will generate a profit when someone else is doing a lot of the “non-value” activities… Then scale that up.

    While that sounds simple enough. It's not. There are not enough people in the Internet Marketing community who are talking about business models.

    Too many of them are talking about the next new shiny thing.

    We're thinking about doing some training about this (nothing to sell – I promise!) If you're interested let me know. If there's enough interest I'll put the content together.

    Though I suspect that what people NEED to know is also very different from what the WANT to know (the next shiny thing).

    Anyway… hopefully there's something in my rant.. :-)

    Thanks for your considered comment though.

    Warm Regards,

    Eugene

  27. I was thinking the exact same , I thought it may be me, as I am at the end of a long day…

    To fast, which creates a problem when you may have heard something that sound good. Sound is muffled, and his speech needs some work at a minimal.

    On
    Mike replied:

    When referencing a product, or service it would most likely help to have a written reference, perhaps making it easier to maintain the speed and speech that may be hard to understand at points.

  28. OK. I was able to understand the accent and the quality was good enough that I could get an idea of what was going on.

    If I understood correctly the 'secret' to his quick content creation is outsourcing!? He mindmaps an outline and then sends it out to have it done.

    Not exactly what I call 'content creation'. I didn't realize that paying someone to do my work is called a 'hack'. I must be ahead of my time :)

    cheers,
    m

  29. Lovely video with very mind boggling ideas.

  30. No Eugene,
    I'm sorry to be negative but I find it extremely difficult to follow and interpret this guy's speech because it's too accented and he speaks too quickly: That's the first thing.
    The second thing is that the videos are far too small making it impossible to read ANY of the text or content on his presentation screen.
    This needs to be translated or transformed into a clear and detailed PDF so it's much easier to make any proper sense of it!!!

  31. 31
    On November 8th, 2012 at 8:22 am
    Epineto Logico said:

    This is interesting

  32. Funny that you guys mention the quality of the recording and the guy's accent…

    Not only I have a hearing problem (too much rock n' roll when younger) but my first language is not even English (I'm Mexican) and I understood everything.

    Hint: When you sign up to get the rest of the Rich Schefren videos you'll get access to the original video file which actually runs for a full hour and has better audio, hope that helps! ;-)

    Sergio

  33. Ken and John – simply go to http://www.strategicprofits.com/profithacks/video-2/ and get everything you need. You two need to do less complaining and take more positive action (-;

  34. Am sorry to say I have to agree that the video is poor quality.

    I am English and have never had a problem with Australian accents, but in this case, I can't understand a lot of what is being said.

    The video itself is also difficult to follow.

    However, having said that,my years with Noble Sam tells me that perseverance will enable me to understand the video if I just play it again and again.

    I appreciate the fact the time and trouble has been taken to put up it on the web.

    My thanks.

  35. 35

    To some extent I'd agree with Paul. I have Australian friends it is not to do with that. It's a live conference so it can't be perfect. There we go found the middle ground all!

  36. A final useful video, but he does use a lot of outsourcing, which is great if you can afford to do that. Unfortunately my situation is that currently I still can't afford to outsource !

  37. …so the way to create products fast is get someone else to build them for you.

  38. Come on guys the video is okay quality. For those of you complaining about Aussie accents take a look at the majority of US or English accents us Aussies have to deal with on a daily basis. Perspective isa wonderful thing… You guys needs to get spme. Thanks for this video Eugnene, great job. A bit too long winded at the start though…

  39. Great information on shortcut to creating great products. The recorded sound quality left much to be desired as highlighted by most. I had to watch the video three times in order to digest the entire content. I look forward to the upcoming exclusive limited live video. Hope to get some gold nugget tips from it. Cheers!

  40. Have no problem with language etc., but the logical flow and presentation could be improved. Seems to be out of context in that it is part of a larger presentation, I say this because he makes assumptions about the audiences understanding.

    Na zdraví,

    Mike FD

  41. talks too fast, sorry I wasn't able to understand his terms or what he was explaining.

  42. I've had no problem understanding the Australian accent. Try going to Thailand and understanding THEIR attempt to speak English. Focus on the content and just work with it. The CONTENT is what this is all about after all. I will admit though that he speaks a little to fast and needs to slow down for everyone's benefit.

    On
    Eugene Ware replied:

    Hi Steven,

    Try going to Beijing (where I'm typing this at the moment). No one understands English (or Australian LOL).

    Try ordering food …. lucky some Restaurants have pictures! :-)

    My Pastor had some good advice that I have heeded in my life… When eating fish… Eat the meat and spit out the bones…

    Imperfect action will beat perfect inaction every day of the week!

    Sorry that the audio was difficult to understand. We'll make sure our future videos are easier to understand or at least provide some transcripts.

    Thanks for your comments! Thailand is one of my favorite travel destinations… Have you tried their noodle soups… to DIE for!

    Warm Regards,

    Eugene

  43. I thought the presentation was of good quality and the audio was perfect… what the hell are you other guys talking about?

    I'll bet most of the people leaving negative comments have never created an online product in their lives.

    Get a freakin' life folks. At least this guy is taking action and doing something.

    Must be a bunch of dumb-ass Obama voters. LOL!

  44. 44

    I've heard this before and it is a great idea. When you simplify the message it's basically
    1.. you come up with the idea
    2. outsource it to your team
    However, how many people have the money to outsource? And as a business person if you do have the money you have to decide do you spend it buying this product or paying your outsource team?
    If you're a newbie and this is new to you then you need this product.
    For the rest of us, it's really a matter of focusing and using ALL THE PRODUCTS we already own. How many of us have tons of software on your hard drive or cds that you've bought and still haven't used because everytime you turn around there's a NEW GROUNDBREAKING NEVER BEFORE HEARD technique, method (whatever you get the message – it's copywriting at its best.
    Anyway I'm really preaching to myself here. But if this helps someone else then that's great.

    On another topic, I must agree with Endre who said earlier
    “The products have been advertised in the last few emails sent by Noble Samurai Team, are just not match up to their good reputation, and the quality of their products.”

    I'm also still staying on the email list as I'm fan of Market Samurai but I have gotten rid of alot of email subscriptions because I'm tired of constantly being bombarded by emails on the “newest, greatest,etc product ever”

    Předvečer

  45. Sound and accent are fine. Good video….good quality as usual samurai's

  46. Eugene you must watch this before posting. What kind of impression do you provide by posting such video. Totally useless. Must respect readers time.

  47. Looks like a blast! I'll only be able to attend some of it, but I'm excited to check it out!

  48. I watched video twice, the issue is not the accent, I can understand it very well even English is not my native language. The issue for understanding is: the title of this article says about creation of high quality products but the quality of video embedded into presentation is not so good that I felt unbalanced when I tried to understand what is the key idea? Working 4 hrs a week and make lots of podcasts, videos, slides presentations and articles to blogs from one presentation is a good idea. However, all info should bring value to customers, not just a bunch of usefulness flow

  49. 49

    Rick Schefren? Opravdu. I was part of his 2008-09 coaching. He delegated it all to underlings. Big waste of money. Good salesman, though. Was he into car sales in his prior life, like Mike F and Frank K?

  50. Six minutes in and I bailed. If you can't give me good enough, targeted info in 6 minutes to keep me interested, it is a waste of my time. I also found the quality of the video horrendous: dark, too far away, presenter wasn't prepared. Watch Lynda.com for prepared and professional video tutorials. The title of this post should be, how to create stuff so fast that it has no value. I have been loving Market Samurai even with its glitches in Beta and have lived through them, but this is the second time I have been fooled by an email link into thinking I am getting quality info. Never again.

  51. I guess you made a mistake with this video.
    The presentation part is not about product creation, it is about content creation.
    Perhaps you could fix this as product creation is a subject in which I am very interested in.

  52. 52

    Souhlasím s tím, že je to odpad video, které není obvyklé pro tuto společnost. Už jsem věděl, jak používat Camtasia, a ne každý má mac. Ten chlap ve videu dal seminář o tom, jak zaznamenat jeho obrazovku? Řekl také vysvětluje, jak zapnout počítač?

  53. 53
    On 08.11.2012 v 19:05
    Richbilt řekl:

    V podstatě to, co říká, je plán, co budete říkat, najít všechny grafické majetek, udělat hlasový záznam, stručně a video produkce chlapa na přesně to, co potřebujete vytvořit video. Ehm pravdu. Průkopnický.

    Hlavním bodem jsem si od ní je - v případě, že máte nějaký problém, vytvořit proces, který vám pomůže si to zjednodušit, takže už to není problém. Což je v pořádku, pokud máte £ $ hodit na problém outsourcingu ji.

    Další chytrý bit má tu drzost prezentovat světu jako něco nového - ale myslím, že to, co spravedlivé trochu o tom, co "on-line marketing guru" jsou o :)

  54. 54

    Eugene,

    Byl jsem bezpodmínečná a vášnivý obdivovatel celého trhu Samurai konceptu.

    Bohužel, jak pozdě, zdá se mi, Dojo musela slevit z některých zásad je dodržovat.

    Nová strategie zahrnující pana Scheffren budí dojem členy MS a fanoušci jsou nyní nic víc než jména na seznamu. A peníze jsou v seznamu, ne?

    To je ryzí "Rich", o tom není pochyb. Budu předpokládat, MS je v režimu přežití, i když v určité náklady, které je bývalý starodávný důvěryhodnost, bohužel.

    Doufat, že se "špatné" časy se rychle přežene, takže "Dojo" návratu do svého bývalého klid. Je to humbuk. Ztratit ho, pusťte ho, rychle, to způsobuje poškození ...

    V případě, že všechny dobré časy pryč?

    Theo

  55. Jsem zachránil v místě, kde vývojový diagram přišel a obrazovka blikala ... spoustu rozmazání. Velmi špatná kvalita videa, takže si nejsem nakloněn dále sledovat, aby zjistili, co je velké tajemství. Já vím, že nechci moje videa mít, že chudí kvality zvuku a obrazu.

  56. 56

    Trochu špatná kvalita videa, ale obsah je mnohem zajímavější. Díky moc.

  57. 57
    On 08.11.2012 v 20:42
    Scott řekl:

    Žádný zvuk.

  58. 58
    On 08.11.2012 v 21:12
    Stella říká:

    The video was interesting, and useful, however I struggled to catch all the content due to the presenter's heavy Australian accent (and I have lived in Ozzy, have Ozzy niece and nephew etc). The speed at which the information was being presented was also too fast for me. Surely giving some constructive feedback is not a bad thing for a presenter in business? as if a fair percentage of people viewing have similar difficulties, then this could be addressed for future videos – and we would all be happy to recommend!

    I hope these comments are useful for future presentations, which is what they are meant to be and not a criticism to be jumped on by defensive individuals whom only see things from their own point of view.

  59. I'm a Kiwi (New Zealander)and have lived in Australia for 20 odd years and I do have a problem with the sound too. It's not so much his accent but more at the fast speed he talks which is a pitty.

    In regards to his stuff thats he's talking about. All he's doing is out sourcing as much as he can and has the right software programs to help him do so.

    Unfortunatelly some of us don't have the capital to outsource or purchase software programs to make life easier.

    How about asking Pete what people like us should do to make things work.

    I'd be very interested in what he's got to say.

    Thanks for listening

  60. Dobrý den,
    Why is a person who are trying to sell his knowledege about product, video and audi creation, using such a terrible bad low quality resolution and sound on his own video.
    Maybe the content is goog, but I didn't get anything out of this!!

  61. 61

    Sorry guys, you got this one WRONG!. One of the worst video sessions I have ever experienced. Unlike Nancy before me I actually got to the 10 minute mark, and then lost the plot (and the will to live, I might add) This could be mistaken for desperation guys. One of the current rules of Internet Marketing SHOULD be; keep it simple and make it audible. The fact that I know most of what this guy was droning on about makes it a double whammy. No disrespect, because he obviously knows his stuff, but this just didn't work. : (

  62. Hey Eugene,

    You can cause the video to automatically come up at 720p if you use this clever little hack on the URL:

    vq=hd720

    eg http://www.youtube.com/embed/VIDEO_ID?vq=hd720

    I found this after digging around for a couple of hours. The other older tags (like “hd=1″) are deprecated. The new tag isn't actually in the youtube API, but it works!

    The video looks good in HD!

    Značka

  63. Teaching people how to use video content for a product with such a piece of crap video is pretty ironic. I guess it's just not that easy, if the folks 'teaching' it can't be bothered to do a good job.

    I have no trouble understanding an australian accent, but the quality was awful. Just bumping the volume up isn't adequate. Get a $30 digital recorder and put it in his pocket next time. Then you'll have decent quality and you can just replace the audio track and sync it up.

  64. Sure, not groundbreaking for most of you who were around IM before this was filmed (at least a year ago??).

    Takeaway message, if you pare away the hype (mindmaps/screen capture recording/outsourcing newbie fodder), find ways of creating as much content as possible. Focus on the content and less on the medium the content is presented by.

    At least that's what I got from it.

    This could've been such a shorter video. But I do appreciate it for what it is.

  65. Ok, the situation is simple. Just have a look at http://www.profithacks.org and decide whether you will be selling the Profit Hacks course for 1497$ to others or if you want to buy this course for 1497$.

    Check out what's in it for you:

    * 40% Commission on the $1,497 price
    * Thats $598.80 commission on every sale
    * $200,000 in Affiliate Prizes (whoa)
    * Top 20 affiliates get cash and prizes
    * Top 3 affiliates are personal guests at the
    table for Elton John's closed-door Oscar Party!

  66. Don't know what the fuss was about… No video to watch did not work in any browser… This site seems to be letting people down again and again… Shame won't come back

  67. 67
    On November 9th, 2012 at 4:14 am
    Destry Vargaz said:

    Let me get this straight – his big “secret” for creating top quality videos in an hour is… get his video guy to do all the work??? Gee, thanks. Let someone else do the work for you, why didn't I think of that.

  68. Great advice, I think that´s the missing link, looking forward to register for the free webinar!

  69. 69
    On November 9th, 2012 at 11:07 am
    Robertino said:

    Censorship earned another point yesterday.

  70. VIDEO HAS BEEN CURRENTLY UNAVAILABLE TO VIEW FOR 24 HOURS!