En les últimes setmanes, hem estat treballant dur amb un munt de característiques noves i actualitzacions.
Aquests han inclòs:
- NOUS Presets filtratge de paraules clau automàtics
- NOU generar fins a 800 Paraules Clau per defecte
- Noves taules més ràpides i més ràpides Tab-Commutació
- ACTUALITZAT dades de paraules clau, ús de la nova eina de Google de paraules clau
Hem rebut un munt de preguntes sobre aquestes característiques - i un munt de preguntes sobre com han canviat les dades de paraules clau de Google.
Aquest post va a respondre moltes de les seves preguntes més freqüents ...
¿Per què aquests canvis es van fer?
Durant els últims 12 mesos, Google ha estat treballant en la millora de les dades de paraules clau que proporcionen.
Durant aquest període, s'estaven quedant diverses eines de paraules clau diferents, incloent:
- L'antic llegat eina de paraules clau de Google que la majoria dels usuaris Samurai mercat havia arribat a conèixer i estimar;
- Una nova versió beta de l'eina de paraules clau de Google (amb noves dades);
- L'Estimador de trànsit d'AdWords de Google, i;
- L'eina de recerca de paraules clau basades Google.
Aproximadament fa un mes Google va començar a rodar totes aquestes eines en una - la nova eina de paraules clau de Google Beta .
Això significava que ja no podia seguir confiant en i utilitzar la mateixa font de dades Samurai Mercat prima havia endollat a des que es va posar en marxa - així que per mantenir el mercat Samurai córrer, vam començar a utilitzar la nova eina de Google de paraules clau com a font de dades de paraules clau principal.
Aquest canvi va significar bones i males notícies per als usuaris del Mercat Samurai ...
- La bona notícia és la nova eina de Google de paraules clau sempre nets, més simple a entendre les dades.
- Les males notícies - la nova eina de paraules clau de Google era més lent, i va prendre més temps per generar dades de paraules clau.
És important per nosaltres que els usuaris Samurai Mercat obtenir una millor experiència al mercat Samurai cada vegada que s'actualitzin la seva còpia. Així que per combatre la disminució de la velocitat causada per l'eina de paraules clau de Google, hem construït dues noves característiques que van accelerar el mercat Samurai - nova filtració automàtica de paraules clau (basat en presets) , i les taules més ràpides .
El resultat: l'anàlisi de paraules clau en el mercat Samurai és ara més ràpid que mai, i les dades que proporciona és ara encara més fàcil d'entendre.
Com és el nou Google Keyword Tool de dades diferents?
Si es pregunta com han canviat les dades de paraules clau de Google - o per què les estimacions de trànsit de Google són ara més baixos - que no és perquè les paraules clau han canviat.
(A la majoria dels casos, encara hi ha aproximadament el mateix nombre de persones a la recerca de les paraules clau d'aquest mes, ja que hi havia el mes passat.)
Més aviat, el canvi en les dades del volum de cerques és tot a veure amb el que les cerques s'inclouen (i no inclosos) en les noves estimacions de trànsit.
L'Eina de paraules clau Old ...
La vella eina de paraules clau de Google incloure dades de la xarxa de cerca Google, a més de les cerques de Google tradicionals.
Això significava que les estimacions de trànsit de paraules clau incloses les recerques en els llocs de cerca de xarxa com:
- Motors segon Nivell de cerca que utilitzen les dades de Google - com Ask.com, Lycos.com, Dogpile.com i AOL.com;
- ISP associacions de motors de cerca - com ComCast.net i VirginMedia.com;
- Google Propietats com Google Blog Search, Google Product Search i Google Maps;
- I altres llocs associats de Google com Amazon.com, TripAdvisor.com i About.com.
La nova eina de paraules clau ...
En lloc d'incloure aquestes dades, la nova eina de Google de paraules clau se centra únicament en cerques Google - Google.com més motors de cerca com Google regionals Google.co.uk, Google.com.au, etc
Això fa que les noves dades "nets" i molt més fàcil d'entendre.
I també significa que les noves dades es presenten estimacions "més conservadores" de la quantitat de trànsit que és probable que obtingui a partir d'una paraula clau en particular.
Si la cerca de Google estimacions són més baixes i més conservador - fer el "4 regles d'or" encara s'apliquen?
Sí - I tant!
10,000 's de la gent utilitza les 4 regles d'or per construir llocs amb èxit utilitzant les dades antigues.
Si les noves dades és més conservadora, a continuació, aplicar les 4 regles d'or de les noves dades es filtren fins i tot més paraules clau, i augmentar encara més les seves possibilitats d'èxit.
Els fonaments de les 4 regles d'or sempre serà la mateixa. Vostè sempre vol que les paraules clau:
- Són rellevants;
- Tenir trànsit;
- Tenir un valor comercial, i;
- Té problemes de competència.
Què faig si el meu vell Paraules clau ja no reuneixen les 4 regles d'or Criteria, utilitzant les noves dades?
No es preocupi - tot i que les dades de les paraules clau podrien haver canviat, el nombre real de persones a la recerca de paraules clau seguirà normalment serà el mateix d'aquest mes, ja que eren el mes passat.
Tot el que ha canviat és la forma en què Google mesura el trànsit de les paraules clau.
Així que si la seva investigació de paraules clau edat, va dir les paraules clau eren bones, ha d'escoltar.
Recordeu: 10.000 's de la gent utilitza les mateixes dades antics - i els mateixos filtres 4 regles d'or - per triar paraules clau i crear llocs de nínxol d'èxit. Encara que el sistema podria funcionar millor ara, ha funcionat molt bé en aquest llavors també - pel que si vostè ja té un lloc establert, no hi ha punt de tirar tot el seu treball dur i començar de nou.
(Tip: Pot ser que fins i tot consideri l'ús de les noves dades per trobar paraules clau addicionals que pot utilitzar per afegir al seu lloc el general, s'obtenen millors resultats quan es genera en les bones paraules clau de començar de nou amb millors paraules clau.).
Què passa amb les dades antics - ¿Va ser un error?
Canvis com aquests sempre creen controvèrsia.
En aquests moments, hi ha un campament de persones que estan dient les dades antigues es va equivocar - i hi ha un campament de persones que estan dient que les noves dades és erroni.
La veritat és que cap dels conjunts de dades és "dolent" - que només utilitzen dos mètodes diferents per mesurar i estimar el trànsit:
- Un basat en les estadístiques de Google motor Network;
- L'altre basat en les estadístiques de Google.com.
Quan es tracta de la millor font de dades que voleu utilitzar per a les dades de recerca de paraules clau, ara que el vell Google Keyword Tool s'ha tancat, la nova eina de paraules clau de Google és el clar guanyador quan es tracta de proporcionar les millors dades de paraules clau.
Encara que hi ha altres alternatives que no siguin de Google - la nova eina de paraules clau de Google és l'única propietat de Google origen de dades capaç de proporcionar el tipus d'informació necessària per fer la recerca de paraules clau en el mercat Samurai manera fa - i segueix sent la millor font de dades en brut disponible per a la investigació de paraules clau (que és per això que utilitzem dins de Market Samurai.)
Estic tenint problemes per recuperar dades ... Què faig?
Totes les grans actualitzacions de programari creen un grapat d'errors inesperats.
Afortunadament, la majoria d'ells ja han estat fixats - però, encara hi ha un o dos errors en curs que estem treballant dur per trepitjar.
Si vostè no està utilitzant l'última versió de Market Samurai, assegureu-vos d'actualitzar. (Tots els errors més comuns que es van resoldre en les actualitzacions recents - així que aconseguir l'última còpia de Market Samurai accedint sobre va a resoldre la majoria de problemes.)
Si vostè ja està utilitzant l'última versió, i segueixes tenint problemes amb el mercat Samurai, assegureu-vos de posar-se en contacte amb nosaltres a través de Noble Suport Samurai .
Finalment - si anteriorment ha tingut problemes amb el mercat Samurai - gràcies per la seva paciència i ajuda en suport. Els comentaris, informes d'errors i els arxius de registre que vostè ens va enviar eren molt valuosa a l'hora de traçar els insectes.
Esperem que això respon a les seves preguntes sobre el mercat Samurai, i les noves dades de l'eina de paraules clau de Google.
Brent
PS - Avui, hem afegit una característica més que sé que va encantar ...
Market Samurai ara amb estadístiques clau setmanals i mensuals, a més de les estadístiques diàries que sempre hem ofert.
Això farà que sigui encara més fàcil de comparar amb les estadístiques de paraules clau de cerca molt baixes (és a dir, menys de 100 cerques al mes.)

















































Marcador de domini genèric va dir:
Gràcies per aclarir tot.
keepkalm seo / sem va dir:
Gràcies per explicar l'actualització. El seu equip de desenvolupament ha estat fent un gran mantenir-se al dia amb les actualitzacions de Google.
Ja és hora que l'EM afegeix les recerques setmanals i mensuals (Anual?), Ens vam cansar de multiplicar per 30.
Corinne va dir:
He estat llegint fragments sobre els canvis de Google i diferents opinions sobre el que significa tot això per als comerciants d'Internet. Pel que fa als resultats que estava rebent de l'EM i l'eina de paraules clau de Google en si, era a primera temo que mai comptar amb dades sòlides de nou.
"Si les noves dades és més conservadora, a continuació, aplicar les 4 regles d'or de les noves dades es filtren fins i tot més paraules clau, i augmentar encara més les seves possibilitats d'èxit." ~ Una bona manera de pensar-hi!
Gràcies per un post molt complet que explica clarament el que signifiquen els canvis i com s'està adaptant MS. Jo sabia que podia comptar amb vosaltres
Corinnes darrera entrada de bloc ... Coronado límit de velocitat
Giviani @ cadell violació de domicili , va dir:
Un lloc DoFollow és la que permet als motors de cerca a seguir un enllaç des de la seva pàgina a yours.I havia aconseguit molts beneficis d'aquesta DO seguir blocs, però en la llista hi ha alguns més blocs que són nofollow així que si us plau amablement qual filtrar.
Giviani @ cadell violacions última entrada al bloc ... de control de la diabetis tipus 2 amb Cap píndoles o injeccions d'insulina!
El 5 de novembre de 2010 a les 15:03
Brent Hodgson va respondre:
Suposo que estàs parlant del mòdul Promocions interior Samurai Market?
Aquest utilitza uns motors de cerca a disposició del públic per trobar blocs DoFollow - i per desgràcia, no tenim control sobre els resultats que proporcionen.
Estem en condicions d'analitzar els resultats, però, i el registre dels enllaços nofollow a la pàgina dins del mòdul de Promocions. Aquesta és una bona manera de filtrar els blocs nofollow que es colen per les esquerdes.
Tatyana va dir:
Gràcies per la seva explicació, el sistema funciona millor, però ara no tinc problemes amb l'OCI fa uns minuts em procediment amb l'última actualització, però OCI no funciona correctament, no van donar cap resultat ... No entenc el que passa? ??
El 2 de novembre de 2010 a les 14:17
Brent Hodgson va respondre:
Per desgràcia, crec que Microsoft ja no ofereix OCI dades.
El lloc que anteriorment solia oferir aquestes dades està actualment 404'ing (arxiu no trobat).
És probable que això es relaciona amb la fusió de Bing amb Yahoo!.
Kerry Finch va dir:
Gràcies Brent, gran post de respondre a moltes preguntes que han estat voletejant al voltant de la comunitat de missatgeria instantània.
Sempre és bo recordar com l'equip de MS es troba a la cara de carbó de recerca de paraules clau. Adaptació d'un comentari en el passat, a la Xina crec que ... "quan Google esternuda, el món es refreda ... '
Kerry
Kerry Finchs última entrada al bloc ... no pot aconseguir el seu cap al voltant Copy Vendes
Kyle Tully va dir:
Fantastic missatge company, va aclarir un munt de confusió i va establir les teories de la conspiració per descansar.
Vostès continuen enormement en complir amb un dels millors productes del mercat.
Segueix així.
Kyle
Kyle Tully darrera entrada de bloc ... Nou Programari Per al Mètode Vídeo Local
Ron va dir:
Algú més té problemes per recuperar les dades en fase de recerca de paraules clau, fins i tot amb l'actualització de la versió més recent? Sí, he presentat una entrada per donar suport. Només em preguntava si jo no sóc l'únic. Realment necessita fer alguns càlculs per al futur, però no pot de moment i pel dia. Espero que l'actualització d'avui no va ser un error.
El 2 de novembre de 2010 a les 14:19
Brent Hodgson va respondre:
Això és estrany ... Els canvis més recents no hauria d'haver afectat la recuperació de dades de paraules clau.
Potser va ser un tall temporal? És que funcioni de nou ara?
En qualsevol cas, espero que puguem aconseguir que torni a funcionar una altra vegada aviat. Ara que vostè ha presentat una sol · licitud d'ajuda, Alex i Miriam serà el cas.
PS - si no ho ha fet, a veure si vostè pot enviar un arxiu de registre - igual que les instruccions de la resposta a la seva butlleta va suggerir. Això realment ajuda a diagnosticar problemes com aquests.
El 3 de novembre de 2010 a les 17:20
Ron respondre:
Encara no hi ha amor. Només una carta model. Una altra actualització fet i segueix sense funcionar. Realment necessiten per generar algunes dades per a una reunió demà, però segueix rebent el mateix error. Va ser a través de la solució de problemes. La velocitat de connexió ha d'estar bé.
L'únic que s'esmenta en la resposta estava a punt de captura de pantalla. No es fa esment de la presentació d'un arxiu de registre de tot el que és el fitxer de registre.
Molt frustrant, suposo que hauré trobar una altra solució
El 7 de novembre de 2010 a les 09:40
Isha respondre:
Ron, que presenti un arxiu de registre:
Al Windows, feu clic al menú Arxiu en la part superior esquerra del seu mercat Samurai, a continuació, Configuració i, a continuació, Depuració (part inferior esquerra). A continuació, marqueu (marca) de registre estès informació de depuració.
A continuació, es fa l'activitat que porta el problema, i després anar de nou en depuració i feu clic a "Informació de depuració Pujar estès".
Vostè obtindrà un codi perquè pugi, el que vostè li diu Noble Samurai amb el mateix nombre de bitllet que el que acaba d'aconseguir.
Espero que tingui sentit! Lamentablement no sé el nom del menú que es fa clic a en Mac
Ishas última entrada al bloc ... El Mercat Samurai Glossari està llest i 8211 Cerca de paraules clau
El 3 de novembre de 2010 a les 10:56
Carme va respondre:
Ron,
També he estat tenint problemes per recuperar les dades d'eina de recerca kw ("Samurai del mercat ha trobat cap suggeriment de l'eina Kw ulleres ...). Això passava abans de l'última actualització, i es presenten tot després de l'actualització.
Informació en el fòrum de suport esmenta que el personal de MS estan treballant en el tema, però sembla que és hora de presentar un tiquet de suport-Jo no volia sobrecarregar suport tècnic w / tema que ja coneixen, però potser una mica es poden abordar de forma individual que pugui resoldre alguna cosa per la meva còpia de programari.
millor,
carmen
El 3 de novembre de 2010 a les 18:31
Ananga respondre:
No, vostè no està sol. Cada vegada que intento fer una recerca de paraules clau em dóna la benvinguda amb un missatge d'error, i des de fa diverses setmanes.
També he presentat una butlleta i seguir els passos recomanats que vaig rebre del personal de suport fa dues setmanes i encara no puc utilitzar la recerca de paraules clau en absolut.
El 4 de novembre de 2010 a les 15:23
Hans Vosloo respondre:
No està sol. El mateix problema aquí amb el següent missatge: "Samurai del mercat ha trobat cap suggeriment de l'eina de sinònims Google" en la versió 0.85.34 i va haver d'afegir paraules clau de forma manual. Potser el millor és desinstal · lar i tornar a instal lar el mercat Samurai?
Hans Vosloos última entrada al bloc ... Obertura d'un negoci
Amanda va dir:
Gran actualització, gràcies per la càrrega de la nova funció. Estimar MS més!
Amanda última entrada al bloc ... La manca d'auxiliars d'infermeria certificats
Gavin Allinson va dir:
Gràcies de nou Brent.
Gavin Allinsons darrera entrada de bloc ... Terrific Tibul testosterona Tops-up
Siguin Breslin @ webconferencing va dir:
La nova funció d'estadístiques mensuals i setmanals és una trobaré útil, i estic desitjant tornar a utilitzar! Gràcies
Siguin Breslin @ webconferencings darrera entrada de bloc ... Promoció Gogvo amb PLR
Carol Frome va dir:
Gràcies per les actualitzacions. Vostès fan una bona feina. He estat dient a la gent sobre tu.
Carol Fromes última entrada al bloc ... lliure de risc!
Nick Johnson va dir:
Gràcies per aquests nois - com sempre una explicació clara i simple de la foscor de Google.
Nick Johnson última entrada al bloc ... m'agradaria algunes idees noves sobre arbre de Nadal Toppers
Richard va dir:
Gràcies per mantenir l'eina Market Samurai fantàstica actualitzat. És el millor en el mercat en la meva opinió.
Michael Anderson va dir:
Hola gràcies per l'actualització atte, però com Tatyana Jo també estic lluitant per aconseguir qualsevol dada OCI - aquesta és una característica important - qualsevol pensament sobre el que podem fer per remeiar això?
Michael
Glenn Hughes va dir:
Només volia donar-te les gràcies pel suport. Jo ús aquest programa gairebé tots els dies i no podia dirigir el meu negoci sense
La vida en els canvis de SEO i el programari ha de canviar per mantenir amb ell
Gràcies de nou, molt apreciat
Glenn Hughess última entrada al bloc ... Una perspectiva nord-americana sobre el Dret Sobre Email Màrqueting
NickR @ FordMustangAccessories va dir:
Gràcies per l'actualització. Estic tan content que MS proporciona ara les estadístiques mensuals (i setmanal!) Trànsit.
En una actualització anterior de MS en les últimes setmanes que vaig pensar em vaig adonar d'un botó de "Tendències", que sembla haver desaparegut ara - o vaig somiar que
NickR @ FordMustangAccessoriess última entrada al bloc ... Notícies d'avui Al-
El 5 de novembre de 2010 a les 15:06
Brent Hodgson va respondre:
Fes una ullada al mòdul de la Competència SEO.
Feu clic a la fletxa cap avall (triangle) al costat de qualsevol resultat. Això et portarà a diversos llocs de moda, que li dóna informació d'intel · ligència sobre el seu competidor.
També hi ha un gràfic de tendències a l'interior del mòdul de cerca de paraules clau Samurai Mercat (marcar la casella "Tendències" per assegurar-se que es mostra.) Fent clic a aquest també li donarà més intel · ligència tendències - encara que aquesta vegada en la paraula clau.
Alex va dir:
Així que si vull veure una altra vegada a les llistes de paraules clau que he fet en el passat per veure el que els resultats són ara, d'esborrar els arxius MSAM o simplement carregar la base de dades de la forma habitual, i l'ús del botó d'anàlisi?
i gràcies per totes les millores!

Alex
Alexs darrera entrada de bloc ... Realment al · lèrgic a les maduixes
El 5 de novembre de 2010 a les 15:06
Brent Hodgson va respondre:
La forma més segura és crear un projecte nou. (No ha d'eliminar l'anterior, encara que.)
Arxius de projecte del Mercat Samurai sovint recorden les dades antics.
Ricardo va dir:
Hola,
Gràcies per l'actualització. He tingut la intenció d'enviar una sol · licitud i volia aprofitar aquesta oportunitat per fer-ho. Si em permet la pregunta, estaria vostè disposat a afegir una funció per al mercat Samurai que permet que el rànquing d'un lloc per a ser vist?
Per exemple, en fer clic al mòdul de la Competència SEO, puc veure la classificació dels deu millors llocs, però quan afegeixo un URL només les dades de la competència SEO sorgeix. El nombre de classificació es deixa en blanc. En afegir el nombre de classificació a la URL que em donaria una bona ajuda visual per veure com el meu lloc està fent amb la seva classificació, i si va cap amunt o cap avall.
Tinc la sensació que seria útil no només per a mi sinó també per a la resta d'usuaris de Market Samurai. Gràcies per llegir això i prendre-ho en consideració.
Amb gust,
Ricardo
http://www.vaporcigarettes.net
Ricardos darrera entrada de bloc ... cigarrets electrònics El nou brunzit en els fumadors
El 5 de novembre de 2010 a les 15:08
Brent Hodgson va respondre:
Bon punt - Samurai Mercat no proporciona detalls de la posició en el rànquing en els resultats en el mòdul de la Competència SEO.
Si voleu supervisar les classificacions (pujada i baixada) - la millor eina per a aquest treball és el mòdul Rastrejador Rank.
Estic fent una nota del seu suggeriment sobre funcions però. Aquestes són les coses "útils" - com més sentim parlar d'una sol · licitud de funció especial, és més probable que es converteixi en part del mercat Samurai.
Gràcies Ricardo!
Vitalka va dir:
Sí, la millora és gran!
Però podria explicar una cosa: recerques diàries / setmanals / mensuals i com / si influeixen en l'ús de presets mentre que el procés de recerca de paraules clau en el progrés? ¿Cal una mica més de coneixement en la recerca de paraules clau, o és només més dades fins a la data, i no influeix en el 80/15/30000 preestablert?
També m'he adonat, aquesta màquina de filtrat automàticament elimina moltes de les paraules claus interessants (com paraules clau segon valor) que es pot utilitzar, a més de les paraules clau principals. Per evitar que - he de prémer la tecla per girar a la part superior del programa i la investigació més endavant.
Vitalkas última entrada al bloc ... Китайский смартфон Lenovo LePhone в экспортном варианте
El 5 de novembre de 2010 a les 15:11
Brent Hodgson va respondre:
El diari / setmanal / mensual de compte de cerca són bastant senzill.
Només canvien les xifres de trànsit a l'informe de paraules clau.
És possible que vulgueu canviar els seus filtres si utilitzeu xifres setmanals o mensuals, però. és a dir, en lloc de SEOT de 80, vostè podria utilitzar SEOT de 2434 per a l'anàlisi mensual i SEOT de 560 per a l'anàlisi setmanal.
Miami SEO @ Miami Web Design va dir:
El programari és molt bona i segueix millorant! Segueixin amb la bona feina. Jo el faig servir per la investigació de tots els dies. un dia vaig a mirar a la secció de contingut. LOL

David Henderson va dir:
Encara no puc creure el molt que vostès contimue ofereix amb Market Samurai. ¡Salut
Alex va dir:
Hola, sóc iterested - Té plans de treballar amb SEO mercat rus? Tenim problemes és possible recuperar columnes SEOT per paraules clau (després de les google canvi). Però m'agrada la forma o go guys! que programa superior per seo!
El 5 de novembre de 2010 a les 15:11
Brent Hodgson va respondre:
Hola Alex,
Tenim diversos usuaris russos ja (com Vitalka anteriorment, crec).
Posa't en contacte amb suport - vostè pot experimentar un error amb el mercat Samurai que podem solucionar per a vostè.
Brent
Maartin va dir:
Gràcies a tots en MS pel seu treball dur (i pro-actiu). Per això vaig a estar de peu i caure amb l'EM, que realment són els millors. També tinc una còpia d'una de les altres eines KW prou ben coneguts en el mercat, que va deixar de funcionar durant una setmana.
Gràcies!
SEO Company Raleigh NC va dir:
M'agraden les notícies al teu script posterior. Treball en una ciutat petita com Raleigh, Carolina del Nord, serà excel · lent per veure les dades de recerca setmanals o mensuals. No puc esperar per veure-ho!
Barry Newton va dir:
Hola,
Segueixo arribar a enfrontar-se amb totes les característiques del mercat Samurai, però és bo saber que vostès estan buscant després de nosaltres.
Sempre penso que quan Google ressona ens adonem
Cheers,
Barry Newtons darrera entrada de bloc ... Article Màrqueting i trànsit lliure
tomartomartini va dir:
Brent, un gran post complet que explica el
és a dir, de l'actualització dels canvis de Google que té
tenint en compte les respostes a moltes preguntes .. ben fet!
PMK va dir:
Bon treball posar-se al dia amb els canvis d'eina de paraules clau de Google. Ara, què hi ha de l'actualització del perseguidor rang perquè pugui utlisie tots els països i les opcions de cerca. Si no vaig a haver de comprar un altre producte perquè MS simplement no és suficient per als venedors de seguiment seva classificació fora dels EUA.
PMKs darrera entrada de bloc ... Una visió general de Màrqueting de Petits Negocis
El 5 de novembre de 2010 a les 15:21
Brent Hodgson va respondre:
Hola PMK
S'ha de treballar per als mercats de parla anglès de Nova Zelanda i altres. (Només lluita amb uns mercats de llengua estrangera - no tots, però alguns.)
Brent
cura dels peixos Betta va dir:
Gràcies pels nois actualitzacions. Es tracta, sens dubte, el tros més potent i útil de programari de màrqueting a Internet disponibles en l'actualitat.
George va dir:
Moltes gràcies per l'explicació detallada de què diables estava passant, Brent. Encara estic acostumant als presets i estic reservant el judici de si m'agrada o no fins que hagi treballat amb ells més. Però m'encanta la velocitat d'augment!
El 5 de novembre de 2010 a les 15:22
Brent Hodgson va respondre:
Quan trobi el seu ritme, i algunes figures predefinides que treballen, fan recerca de paraules clau en un munt més ràpid. (No hi ha més valors predefinits d'edició, no més de filtrat - Samurai Mercat fa el treball de forma automàtica.)
David Miles , va dir:
Gràcies ... Aquest post realment aclarir algunes coses per a mi :)
David Miless última entrada al bloc ... tornar a estar en el joc d'eBay
Onder va dir:
Gràcies pel missatge Brent actualització, encara que he d'assenyalar algunes anomalies de la meva.
L'eina de monetització no sembla funcionar en absolut quan s'inicia una nova campanya. Això ha estat un problema en un bon grapat de persones com jo també vaig notar discutit en els fòrums.
A més, Rank Tracker és lliure d'errors, ja que sembla eliminar les paraules clau i les adreces URL en tancar i tornar a obrir MS ...
Finalment, on és el botó d'actualització de l'article desaparegut? ...
Ja presentats en suport d'aquests. Amb sort, anem a arribar a sentir una paraula sobre el progrés d'actualització
Salutacions Brent
El 5 de novembre de 2010 a les 15:24
Brent Hodgson va respondre:
Hola Onder,
Tens raó - hi ha un problema en el mòdul de Monetització (Andrés sobre el cas, la fixació d'aquesta en aquest moment.)
I el Rank Tracker botó "eliminar paraules clau" - Julian de fixació d'aquesta en el moment.
L'altre problema que no he trobat bé, però sona com Alex i Miriam s'han documentat el problema i li ha donat als nois d'arreglar.
Moltes gràcies per deixar-nos saber sobre aquests.
Brent
Claude va dir:
Cada vegada s'obre el mercat Samurai és com Santa arriba a la ciutat. Gran post ... Gràcies per mantenir-nos a l'avantguarda!
DeeMarie d'entrenament de gossos petits , va dir:
Sóc un nou ventilador i el client a través de la Challenge 2010.
Vostès fan un treball excel · lent de proporcionar fàcil d'entendre missatges com aquest i vídeos. MS està resultant ser una de les millors compres que he fet fins ara.
Segueix així.
Gràcies!
DeeMarie de petites capacitacions gos darrera entrada de bloc ... bon truc per prendre Small Dog Fotos
Delmer A Steer va dir:
Qualsevol que sigui el cas sigui, encara estic confiat amb els resultats que he obtingut amb Noble Samurai.
mark @ mexicans núvies per correu , va dir:
Gràcies, això és el millor, l'explicació més clara que he llegit tant que Google està generant les seves dades i, a les diferències entre les dades "antics" i "nous"
mark @ Mail Order Bridess últim bloc mexicana ... Romancing seva nòvia mexicana
Michael Welch va dir:
Roca Nois, Gràcies per les actualitzacions. Aquest és, sens dubte, un dels programes de màrqueting més poderosa que he vist fins avui. Moltes gràcies per tot el gran treball amb aquest programari.
Gràcies,
Michael
Mike Andrew va dir:
Hola nois,
Gràcies pels recents canvis que fan d'aquesta eina una fantàstica peça de programari.
També he aplaudir en el seu servei de suport durant el recent problema que tenia i alguns altres en l'ús de Market Samurai amb límit de reintents excedit.
El suport i la resposta a aconseguir que fixa va ser excel · lent. Una vegada més gràcies per una gran eina d'investigació i la còpia de seguretat de suport que va juntament amb ell.
Micro
Mike Andrews última entrada al bloc ... Social Media augmenta l'exposició de Petites Empreses
El 5 de novembre de 2010 a les 15:26
Brent Hodgson va respondre:
Gràcies Mike!
Vaig pensar que els nois en suport van fer un excel · lent treball també. (Tot i que en algun moment han rebut 700 sol · licituds de suport en un dia!)
Brent
Jay Rossi va dir:
Vostès sempre té la mirada es va centrar clarament en els ball.Thanks per fer tot més clar.
Robert Taylor va dir:
Igual que les noves característiques. Es tracta d'una peça de programari que haurà de fer palanca de les meves mans mortes fredes. Bona feina nois!
El 5 de novembre de 2010 a les 15:27
Brent Hodgson va respondre:
Espero que això seria particularment difícil de fer amb la seva llar Desfibril · lador útil
Phil va dir:
MS? Sens dubte, un gran equip, o)
Gràcies a tots!
dyuane va dir:
Gràcies per les noves eines. M'encanten. Estan fent la meva feina més fàcil.
Jhoecannon va dir:
Gràcies per aquesta informació útil. Samurai del mercat és el millor programari que he comprat i me n'alegro de veure que s'està treballant perquè segueixi sent així.
Un cop més, GRÀCIES!
Jhoecannons darrera entrada de bloc ... Punts clau per analitzar abans de comprar noms de domini Edat Per a la seva xarxa de comercialització de negocis d'Internet
David holandès va dir:
Gràcies de nou per les actualitzacions de MS és l'eina més potent disponible avui en dia i estic segur que no va a deixar que aquest lliscament. La investigació mai ha estat tan fàcil ara aquí és una idea perquè vostè tingui quilòmetres més endavant. Vaig a seure i mirar al meu VDU amb MS operatiu, interpretarà els meus pensaments descobrir el nínxol més rendible i dur a terme tota la investigació per a mi i em presenten amb un bloc a punt construït o lloc WEB complet amb enllaços externs i una posició # 1 a Google.
Ara que és un repte!!
El 5 de novembre de 2010 a les 15:29
Brent Hodgson va respondre:
Això ens donaria una excusa per aconseguir un dels nous controladors de Xbox Kinect per a l'oficina
WG Moore va dir:
Les noves dades va prendre un temps per acostumar-se. Va ser difícil d'entendre una paraula clau que un bon trànsit abans de dir era ara a res. Però m'he adonat que la paraula clau rep la mateixa quantitat de trànsit de totes maneres. Així que tot surti bé.
El 5 de novembre de 2010 a les 15:29
Brent Hodgson va respondre:
"Però m'he adonat que la paraula clau rep la mateixa quantitat de trànsit de totes maneres."
Això realment és el punt clau.
Gràcies per comentar!
james @ Anglès correcció de proves , va dir:
Aquest reportatge ofereix la llum en la que podem observar la realitat. això realment és molt gran i ofereix una de les dades de profunditat. gràcies per aquesta meravellosa publicació Extremadament bona publicar ..... valuosa informació per all.I suggerirà meus amics a estudiar això amb certesa
james @ anglès proofreadings darrera entrada de bloc ... Anglès Correcció
Ellery Leung va dir:
Gràcies per aclarir les noves versions.
MS és realment bo quan ve a la recerca de paraules clau.
Leungs Ellery darrera entrada de bloc ... 8 claus per crear guanyar-guanyar oportunitats de negociació
David digué:
Gran treball nois! La meva preocupació és que niggly paraules clau que tenen una oportunitat de trànsit es pot perdre, ja que no estan comptant la de google estadístiques
El 5 de novembre de 2010 a les 15:32
Brent Hodgson va respondre:
Sí - Bon punt.
És l'únic problema que tinc amb les noves dades també.
(Jo hagués preferit que els motors de cerca de socis, com AOL, Dogpile, etc s'inclouen - però no els llocs-web-cerca com Google Product Search, Google Maps, Amazon, etc, no van ser inclosos.)
No obstant això, suposo que si Google controla el 66% del mercat de cerques, i les persones utilitzen els motors de cerca més o menys en la mateixa forma en que utilitzen Google, almenys les paraules clau amb els més alts nivells de trànsit a Google ha de ser la clau de la més alta nivells de trànsit en altres motors de cerca ...
Andy va dir:
Aquests canvis han fet que la investigació més difícil! Al commutar entre 'include' i 'ignorar' menús desplegables addicionals ...
No tinc altres paraules ignorades i no obtinc informació precisa més temps. Encara que reconec que necessita per mantenir l'actualització de l'eina de paraules clau, que estic perdent la fe en les eines sobre tota la precisió de la recerca com em segueixen donant errors en completar actualitzacions regularment.
Andys darrera entrada de bloc ... Sòcrates Tema WordPress
El 5 de novembre de 2010 a les 16:07
Brent Hodgson va respondre:
Bon punt - no la nova - el botó "Ignora" en relació amb l'antiga eina de paraules clau de Google "Include" i.
Li he demanat als desenvolupadors per solucionar això (i treure el terraplè verificació - que també serveix a cap propòsit funcional ara.)
Gràcies Andy.
El 7 de novembre de 2010 a les 10:02
Isha respondre:
Fins ara no rebo molt cues ara (que només podria ser les paraules clau de llavors que estic fent servir, o no).
Podria el mercat Samurai llençar en els resultats de l'eina de paraules clau Wordtracker lliure?
Ishas última entrada al bloc ... El Mercat Samurai Glossari està llest i 8211 Cerca de paraules clau
El 8 de novembre de 2010 a les 13:25
Brent Hodgson va respondre:
Per fer això (mentre que sent just amb Mike i Andy i l'equip Wordtracker) que necessitaríem per connectar amb l'API del Wordtracker.
(No seria just si arribem a l'eina Paraules clau Wordtracker lliure amb 200.000 + usuaris - i estic bastant segur que estaria en contra de les seves condicions de servei.)
Això significaria que hauríem d'afegir un component subscripció al mercat Samurai - potser una subscripció opcional per a les persones que volien accedir a aquesta informació.
És això una cosa que vostè utilitzaria?
El 8 de novembre de 2010 a les 23:52
Andy respondre:
Encara estic rebent el mateix problema! Això està fent la vida difícil per a alguna cosa que és tan bàsic!
El 10 de novembre de 2010 a les 06:35
Isha respondre:
Això és un molt bon punt de Brent. No crec que els usuaris volen que el mercat Samurai qualsevol component subscripció.
Tots tenim l'opció d'utilitzar l'eina de Wordtracker lliure en l'actualitat, i aquesta és la manera en què jo personalment prefereixo que es quedi, en lloc de tenir una alternativa subscripció.
Ishas última entrada al bloc ... El Mercat Samurai Glossari està llest i 8211 Cerca de paraules clau
Clara Carlile va dir:
Brent - a més de ser "més conservador" en les dades de volum, s'han produït altres canvis en les dades mostrades per l'eina de paraules clau de Google:
http://www.aimclearblog.com/2010/10/07/rip-google-keyword-tool-long-live-seo/
Ha pensat en com els canvis afectaran a les dades subministrades pels Estats membres?
Gràcies, Clara
Clara Carliles última entrada al bloc ... Com utilitzar Twitter per viure a través de SEO plaers de conferències d'altres persones
El 5 de novembre de 2010 a les 16:07
Brent Hodgson va respondre:
Hola Clara,
Hi ha hagut un bon nombre de "Google està mort" posats recentment.
Mentre que aconseguir un munt d'atenció, crec que sobre-inflar el mal, fer que "el cel s'està caient", i confondre a molta gent innecessàriament.
Els nois aimClear són super intel · ligent - no hi ha dubte sobre això - però crec que aquest post és una mica extrem en què està en joc "el cel s'està caient".
- L'exemple de "Facebook" que fan servir ara mostra molts més resultats. (?? Potser un error temporal al final de Google Potser un canvi en la política de qualsevol manera, ha resolt ara.);
- És veritat el "menys paraula clau SKU" - però això és tant una oportunitat com una amenaça;
- Sí, l'eina de Google que et limita a 800 paraules - però en general les paraules clau que es troben fora d'aquest rang tenen molt baixos nivells de trànsit (com ho és, el mercat Samurai generalment filtrar les 800 paraules clau que generen a una llista de menys de 100) ;
- El risc d'usar eines que no tenen accés directe a les dades és que encara estàs una pas més retirats de la font - i cada pas de les dades brutes que obtingui, els menys precisos que les dades es.
És una lectura interessant - però encara tinc confiança en què Google segueix sent la millor font de dades de paraules clau. (És la raó per la qual ja no ús les alternatives que suggereixen.)
Si els meus competidors volen utilitzar les alternatives, encara que - m'encantaria deixar-los
Barana de fusta , va dir:
L'EM és una gran eina! gràcies per mantenir-nos actualitzats. Sé que he actualitzat pel que sembla cada dia d'aquesta setmana! gràcies per l'arrencada de les correccions i aixafant bestioles!
Que originalment va comprar MS cosí dels vídeos impressionants de formació. després de veure els vídeos, jo vaig pensar que ja havia aconseguit el meu $ 97 val la pena!
Baranes de fusta darrera entrada al bloc ... baranes exteriors en un pont
Carla diu:
M'encanten les noves característiques que s'han introduït al mercat Samurai.
Aquesta és una eina que està a la part superior de la cistella i el faig servir cada dia, molt recomanable i ben val la pena invertir polz
Les noves característiques fan que sigui encara més fàcil i productiu d'usar.
Segueixin amb la bona feina.
Considera que la Carla
Jocelyn diu:
Sóc un aprenent lent, suposo? Encara no puc entendre per què l'EM està actuant. No em fa les dades que necessitava. La versió anterior estava funcionant bé amb mi i jo no sé per què l'actualització no funciona en el meu equip. Qualsevol pensament sobre això?
El 8 de novembre de 2010 a les 13:29
Brent Hodgson va respondre:
Hey Jocelyn,
Per ser honest - no estic segur del que podria estar passant. (De fet, jo no entenc específicament com el mercat Samurai està actuant per a vostè.)
Però, per favor contacteu amb nosaltres a través de suport:
http://www.noblesamurai.com/support/helpdesk
Dóna'ns el major detall més específic possible, i farem tot el possible per ajudar a tornar a la pista.
Brent
Campbell va dir:
Hola nois, gràcies per aclarir això quan comencem un nou nínxol poc només per veure el trànsit sembla disminuir considerablement quan es va fer aquest canvi. Assumeixo que això seria causa dels alts nivells de recerques a la xarxa que en l'actualitat tenen un descompte. Segueixin amb la bona feina **.
Campbells darrera entrada de bloc ... 4 Passos per a comandes sostenidors rabassuts
El 8 de novembre de 2010 a les 13:30
Brent Hodgson va respondre:
Crec que tens raó - aquesta és la causa més probable.
El 8 de novembre de 2010 a les 13:31
Campbell va respondre:
vostès són gairebé déus, però mantenir la bona feina!
Campbells darrera entrada de bloc ... 4 Passos per a comandes sostenidors rabassuts
El 8 de novembre de 2010 a les 13:35
Brent Hodgson va respondre:
lol - fixat [anterior]
David Goodwin va dir:
Hola,
La meva pregunta és 'per què ficar-se amb alguna cosa que estava funcionant bé i va tenir tant èxit?
Jo personalment no m'agrada l'eina NOU Google. Es triga massa temps per anar a través dels moviments, mentre que abans era només uns pocs segons i els resultats apareixerien (Paraula clau de recerca)
Hi hauria d'haver un botó que ens permeti tornar a ser com abans.
No contents gen .....
David Goodwin
L'11 de novembre de 2010 a les 14:36
Brent Hodgson va respondre:
Hola David,
Em va agradar molt la velocitat de l'eina de Google de paraules clau massa vell - però Google ja no proporciona aquesta informació en absolut.
Lamentablement, la resposta a "per què ficar-se amb alguna cosa que estava funcionant bé i va tenir tant èxit?" És "perquè no teníem altra opció."
Brent
David Goodwin va dir:
Hola Brent,
Gràcies per la resposta ràpida. És just el que Google havia de fer.
Sembla que estem encallats amb google. Hi ha alguna alternativa? Com es pot accelerar les coses?
El que solia prendre uns pocs minuts ara triga una eternitat. Google fa el que google vol i caldrà perseguint la seva cua ... així que per què posar al dia amb ells?
sincerament
David Goodwin